Gezicht om een paar poeiers op te geven.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef Bugno3 het volgende:
Die Foden he, is die nou mentaal beperkt? Zo ziet ie er wel uit namelijk.
Lijkt me ook een ontzettende tokkie.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef Bugno3 het volgende:
Zo'n hoofd van een deelnemer aan The Villa.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gezicht om een paar poeiers op te geven.
Was hij niet die gozer die een paar hoertjes had besteld tijdens een trip met vriendinlief thuis?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef Bugno3 het volgende:
Zou ie het van zijn moeder hebben? #dtvquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef Bugno3 het volgende:
Harvardgodquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
KOM OP MADRID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ruik een madrileense doelpunt op korte termijn
Ik durf te stellen dat dit niet geheel mijn type is.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zou ie het van zijn moeder hebben? #dtv
[ afbeelding ]
Goedemorgen zegquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zou ie het van zijn moeder hebben? #dtv
[ afbeelding ]
Zou ongelooflijk hard raken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tepels als spiegeleieren. @:onlogisch
Is wel gewoon afgestudeerd op het vroege werk van Sophokles.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat dit niet geheel mijn type is.
Hoe zou jij het omschrijven?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator snapt er geen reet van
real loert loert en loert
op dat ene dodelijke moment
Moet zij wetenquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is wel gewoon afgestudeerd op het vroege werk van Sophokles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |