gejogen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:12 schreef Bugno3 het volgende:
Lekkere aanval welNiet eerder zo voor Real gejogen.
Als hij de CL wint zonder twijfel. Ook zonder mag ie 'm winnen van mij omdat hij eerder al bestolen is. Wint City echter zowel de PL als CL, dan heeft ie dikke concurrentie van KDB.quote:
Hij is ongesteld.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat heeft Benzema toch aan zijn rechterhandje![]()
Ja een verbandje maar waarom dan
Werk je in de bouw tegenwoordig?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eis dat het geen verlenging wordt. Morgen om 4.30 op genot
Kaarsvet?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik denk zijn vingers ergens ingestopt
Godzijdank niet.quote:
Komt net uit een relatie met Amber Heard.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat heeft Benzema toch aan zijn rechterhandje![]()
Ja een verbandje maar waarom dan
Gezicht om een paar poeiers op te geven.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef Bugno3 het volgende:
Die Foden he, is die nou mentaal beperkt? Zo ziet ie er wel uit namelijk.
Lijkt me ook een ontzettende tokkie.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef Bugno3 het volgende:
Zo'n hoofd van een deelnemer aan The Villa.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gezicht om een paar poeiers op te geven.
Was hij niet die gozer die een paar hoertjes had besteld tijdens een trip met vriendinlief thuis?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef Bugno3 het volgende:
Zou ie het van zijn moeder hebben? #dtvquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef Bugno3 het volgende:
Harvardgodquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
KOM OP MADRID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ruik een madrileense doelpunt op korte termijn
Ik durf te stellen dat dit niet geheel mijn type is.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zou ie het van zijn moeder hebben? #dtv
[ afbeelding ]
Goedemorgen zegquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zou ie het van zijn moeder hebben? #dtv
[ afbeelding ]
Zou ongelooflijk hard raken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tepels als spiegeleieren. @:onlogisch
Is wel gewoon afgestudeerd op het vroege werk van Sophokles.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat dit niet geheel mijn type is.
Hoe zou jij het omschrijven?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator snapt er geen reet van
real loert loert en loert
op dat ene dodelijke moment
Moet zij wetenquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is wel gewoon afgestudeerd op het vroege werk van Sophokles.
heb ik net uigelegd wappiequote:
Is de aarde ook rond?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heb ik net uigelegd wappie
de bal is rond
rond is de bal
als de bal is rond rolt die altijd kant op waar het gras groen is
in de middeleeuwen was de aarde platquote:
Dat is vanwege de dodenherdenking.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:42 schreef leolinedance het volgende:
Wat doet dat blauwe doek over de tribune?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |