Arrogant?quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, maar wij denken zo arrogant hier in Europa, als Rusland dan gaat zorgen dat we geen grondstoffen via China krijgen stokt onze eigen medicijnproductie want Europa staat daar best zwak in.
Angst? Nee. Ik zie oorzaak en gevolg van beslissingen die je zou kunnen nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Arrogant?
Rusland moet even zijn eigen boontjes doppen gezien de misdadige oorlog, niks arrogants aan.
Ik zie wel angst bij jou, angst voor een samenspanning tussen China en Rusland.
Daar maak ik mij geen zorgen om, en als ze toch samenspannen zijn ze lekker tot elkaar veroordeeld
Ik ben het met je eens dat de angst voor die samenspanning ongegrond is.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Arrogant?
Rusland moet even zijn eigen boontjes doppen gezien de misdadige oorlog, niks arrogants aan.
Ik zie wel angst bij jou, angst voor een samenspanning tussen China en Rusland.
Daar maak ik mij geen zorgen om, en als ze toch samenspannen zijn ze lekker tot elkaar veroordeeld
'Wijsheid komt met de jaren' is een kansloos cliché en dat bewijs jij in volle gloriequote:Op donderdag 5 mei 2022 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Angst? Nee. Ik zie oorzaak en gevolg van beslissingen die je zou kunnen nemen.
Dus ik ben wat verder in het denkwerk zeg maar, maar dat zal de leeftijd zijn.
Als broekie van 22 zou ik zeggen, paar waterstofbommen erop en ze zijn wel koest.
Dat verwacht ik ook en die kiezen als het erop aankomt voor de grootste afzetmarktquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:46 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de angst voor die samenspanning ongegrond is.
Het is China er alles aan gelegen om te zorgen dat het niet tot die keuze komt. Dus die zullen niet happig zijn om in 1 van de 2 kampen een actieve rol te spelen, denk ik.
Je mag wel U zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:47 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
'Wijsheid komt met de jaren' is een kansloos cliché en dat bewijs jij in volle glorie
IJskoudquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:47 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
'Wijsheid komt met de jaren' is een kansloos cliché en dat bewijs jij in volle glorie
Eigendunk stinkt...quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Angst? Nee. Ik zie oorzaak en gevolg van beslissingen die je zou kunnen nemen.
Dus ik ben wat verder in het denkwerk zeg maar, maar dat zal de leeftijd zijn.
Als broekie van 22 zou ik zeggen, paar waterstofbommen erop en ze zijn wel koest.
Maar gelijk heeft ze.quote:
Ja, die klopt toch.quote:
quote:President Belarus: 'oorlog duurt wel erg lang'
De Belarussische president Loekasjenko had niet verwacht dat de Russische 'militaire operatie' in buurland Oekraïne "zo lang zou duren", zegt hij in een zeldzaam interview met persbureau AP. "Ik ben niet genoeg ingevoerd in dit probleem om te zeggen of de operatie volgens plan gaat zoals de Russen zeggen, maar ik wil nogmaals zeggen: het duurt wel erg lang."
Loekasjenko is een trouwe bondgenoot van Poetin, en kort na het begin van de inval in februari werd erover gespeculeerd dat ook Belarussische militairen Oekraïne zouden binnenvallen. Die geruchten zijn de afgelopen weken verstomd, en de president zegt in dit interview juist dat hij probeert het geweld te beëindigen. "Wij zijn categorisch tegen welke oorlog ook, en we doen er alles aan om die nu te doen stoppen. Dankzij mij zijn er onderhandelingen opgestart tussen de Russen en Oekraïners."
Gisteren begin in het land overigens een grote militaire oefening van de snelle interventiemacht, maakte het ministerie van Defensie in Minsk bekend. Doel zou zijn om erachter te komen hoe snel de eenheden op plotselinge crisissituaties kunnen reageren.
Loekasjenko zegt tegen AP dat hij het de Oekraïners kwalijk neemt dat zij "de Russische inval hebben uitgelokt", en dat ze "niet geïnteresseerd zijn in de onderhandelingen" om het geweld te stoppen. "En dat terwijl de oorlog op hun grondgebied plaatsvindt, er gaan mensen dood." Loekasjenko zegt niet te weten of Rusland van plan is om nucleaire wapens in te zetten, maar het gebruik van kernwapens noemt hij "onacceptabel".
Je zou er maar als burger in een bunker zittenquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Gaat behoorlijk los nu daar.
Ze hebben nu wel heel veel tijd gehad om te evacueren. Snap echt niet dat er nu nog burgers zitten. Als ze er nog zitten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je zou er maar als burger in een bunker zitten
Toch niet zo'n trouwe hondquote:
Maar je bent er dus inmiddels van doordrongen dat er inderdaad burgers zitten? Dat is al heel wat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze hebben nu wel heel veel tijd gehad om te evacueren. Snap echt niet dat er nu nog burgers zitten. Als ze er nog zitten.
Ze hebben de kans niet gekregen om te evacueren. Rusland zei vaak van wel maar dan word je gewoon neergeschoten of gedeporteerd. Evacueren is alleen mogelijk onder toezicht van derde partijen als de VN.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze hebben nu wel heel veel tijd gehad om te evacueren. Snap echt niet dat er nu nog burgers zitten. Als ze er nog zitten.
Waarom "zou [dat] wel wat zijn" ?quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:06 schreef Discombobulate het volgende:
Tactische nuke er op zou wel wat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |