Drie keer koos ze uiteindelijk voor Bing inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:52 schreef rosesandgold het volgende:
[..]
Nina had alsnog voor kunnen kiezen toen, maar dat deed ze niet. Ze ging gewoon verder met Bing.
Inderdaad, Nina en Bing zijn gewoon niet goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Drie keer koos ze uiteindelijk voor Bing inderdaad.
Mijn vriendin kijkt momenteel oude afleveringen terug die zit nu bij dat stuk van Bing en Nina met de vechtscheiding vlak na dat gedoe met Daan wat gingen die toen achterlijk met elkaar om zeg.
Eigenlijk wel eens zijn vader en moeder zijn leukere personages Jojo eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Van de andere kant: Ik heb Bing eigenlijk nooit echt leuk gevonden dus ik zou hem niet echt missen in de serie....
Ja die vader was inderdaad echt leuk en Dorotheaquote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigenlijk wel eens zijn vader en moeder zijn leukere personages Jojo eigenlijk ook.
Isabella en Charlie?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat Merel haar vrouwen liefde net zo serieus is als de vrouwen liefde van Wiet Anna Kimberly Tiffy Yasmine en Laura.
[ququote:Op woensdag 29 juni 2022 10:29 schreef Japepk het volgende:
Isabella is uiteindelijk de enige geweest die echt biseksueel was. Heeft later ook nog een affaire met Ronja gehad en ze is volgens mij ook nooit echt meer voor een man gevallen.
Op woensdag 29 juni 2022 10:29 schreef Japepk het volgende:
ja eens al begon Ludo wel als liefde toch naja een avontuurtje.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:46 schreef Japepk het volgende:
Ze was ook biseksueel natuurlijk. Job was een vroege liefde, daarna waren het voornamelijk vrouwen. Ludo en haar vader zie ik niet als liefde, maar eerder als psychische stoornis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 06:42 schreef GTST2021 het volgende:
De zomercliff is toch wel behoorlijk….SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 06:42 schreef GTST2021 het volgende:
De zomercliff is toch wel behoorlijk….SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was spannender in het promo tekstje dan de daadwerkelijke cliffhanger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Kan zijn dat ze de eerste hele week dan uploaden hebben ze al eerder gedaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:31 schreef freaky40 het volgende:
Zag trouwens dat GTST weer terug is op Videoland op 25 augustus bij de aftiteling na de cliffhanger, maar dat is een donderdag? Dat klopt toch niet, op 22 augustus toch?
Of ze zetten op de 25e de afleveringen van 29/30/31 augustus/1 september online en dan vanaf 29 augustus weer per dag een week verder?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:22 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd want dan kun je dus niet precies een week van te voren kijken, aangezien na die week op maandag het al op RTL 4 start.
Zo gaan ze het ook doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of ze zetten op de 25e de afleveringen van 29/30/31 augustus/1 september online en dan vanaf 29 augustus weer per dag een week verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |