Ha dat tussen Daan en Ludo viel mij ook al op zie mijn andere post.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:29 schreef Japepk het volgende:
Daan en Ludo blijft raar. Op 12 mei hebben ze een soort vader/zoon/mentor gesprek. Ludo lijkt het echt te menen met Daan. Ofwel is dat gewoon totáál onrealistisch, ofwel zit er tóch nog een bepaald plan achter maar zien we daar (nog) niets van terug. Beiden vreemd schrijfwerk dus.
Verder Nina en Bing; de open relatie wordt voor de zoveelste keer gereanimeerd. Zelfs de chemie tussen die 2 acteurs neemt nog verder af. En dan Linda en Anton afschrijven en deze 2 ophemelen omdat ze al zo lang meedoen. Nina was eerst een prima schakel voor Ludo en Janine, maar die hebben haar ook niet nodig om relevant te blijven. Wieberen met dit gezin dus.
Ik denk niet dat we al iets voor de cliff te zien krijgen. Die is pas over 2 maanden, en verhalen kunnen weer 10x omgedraaid worden tegenwoordig. Zou mooi zijn als het iets met die flat te maken heeft. Daar kunnen nu veel personages een rol in spelen. Explosie en we zien alle appartementen in puin. Wie overleeft, wat is de schade, hoe gaat de familie Verduyn dit financieel redden?
Bah.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:10 schreef superniger het volgende:
Boh. Een trio tussen Nina, Shanti en Lars in de sauna.
Wij hebben een kanaal waar op zaterdag de oude doos wordt uitgezonden.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:31 schreef GoldRushFrog het volgende:
Af en toe lijkt het alsof we naar Spangas zitten te kijken, maar het blijft toch vermakelijk. Het kijkt lekker weg. Het is wel beter dan een paar jaartjes terug, toen was de cast echt helemaal jong.
Wiebelende kartonnen murenquote:Op zondag 8 mei 2022 13:41 schreef Pugg het volgende:
[..]
Wij hebben een kanaal waar op zaterdag de oude doos wordt uitgezonden.
Die decors van toen
Lounge?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:41 schreef Pugg het volgende:
[..]
Wij hebben een kanaal waar op zaterdag de oude doos wordt uitgezonden.
Die decors van toen
Sinds die dikke huishoudster vind ik het maar weer rommeligquote:Op zondag 8 mei 2022 13:31 schreef GoldRushFrog het volgende:
Af en toe lijkt het alsof we naar Spangas zitten te kijken, maar het blijft toch vermakelijk. Het kijkt lekker weg. Het is wel beter dan een paar jaartjes terug, toen was de cast echt helemaal jong.
Serieus, Spangas niveau is het.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:31 schreef GoldRushFrog het volgende:
Omdat deze schrijvers liever bouquetromans schrijven. In de reboot van seizoen 30/31 hadden ze ook maar één plan om het allemaal aan te zwengelen en daar zag je naderhand ook niets meer van terug. Ludo ook het booreiland en zijn metamorfose daarna, de geboorte van Tom, Richard en Valentijn. Toen dat klaar was pakten ze ook niet door.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:39 schreef DjVero het volgende:
Ik kan altijd wel een hoop door de vingers zien bij series, films of in dit geval soaps, maar dat die dikke huishoudster bij Ludo en Janine in woont, vind ik toch wel zo out-of-place. En ook alleen maar om Robin Janine Hood weer een verhaallijn te kunnen geven.
Hoe kan het toch dat ze zulke intrigerende en interessante verhaallijnen kunnen schrijven voor de familie Verduyn, maar voor zo'n beetje ieder ander personage zulke nietszeggende flutverhaaltjes schrijven?
Nina en Bing hebben verhaallijnen in circkeltjes net als Ludo en Janine eerder met Richard en Billie elke keer elkaars grote vijand daarna vrienden om weer te eindigen als vijanden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:38 schreef casita het volgende:
Ik heb Marly vd Velde ook niet gemist toen ze een half jaar zwangerschapverlof had dus marly ,,,,,een 4e is ook leuk
Mooie samenvatting.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nina en Bing hebben verhaallijnen in circkeltjes net als Ludo en Janine eerder met Richard en Billie elke keer elkaars grote vijand daarna vrienden om weer te eindigen als vijanden.
Daan gaat elke keer drinken als het moeilijk is krijgt nu ook een cirkeltjes patroon.
Rick daar schrijven ze straks weer een veel te jonge vrouw voor in als Shanti ooit vertrekt zie Nuran en Zoey eerder.
Richard en Billy hebben veel verbloemd met hun aanwezigheid maar ook daar hebben de schrijvers te weinig mee gedaan.
Richard ook in het begin was iedereen doodsbang voor hem Amelie(ook een leuke rol en actrice hadden ze moeten houden) sloeg er zelfs voor op de vlucht en opeens was het een soort Nick die wel streken had maar nooit heel erg.
Later werd het zelfs een soort goedzak met een randje en kreeg het allemaal erg veel potentie zelfs als ze hem kunnen laten houden maar omdat Corona voorbij was en de acteur Edwin Jonker weer ander werk kreeg moesten ze Ludo opeens een kinderachtig jaloerse move laten doen en was Richard exit.
En ondertussen schrijven ze een leuke rol als een Lydia eruit ook in het hele geheel om haar te vervangen met een van de meest verschrikkelijke personages die ik in jaren in gtst heb gezien.
En Valentijn zit nog steeds voor jan lul in de bak.
Nou ja, Amir in het begin kwam daar toch ook echt wel in de buurt, met die zogenaamde Nederlandse lessen voor een vluchteling die tadaa, ook een arts bleek te zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En ondertussen schrijven ze een leuke rol als een Lydia eruit ook in het hele geheel om haar te vervangen met een van de meest verschrikkelijke personages die ik in jaren in gtst heb gezien.
Klopt die actrice speelt het nog niet super slecht maar sinds zij er is al drie gast actrices voor haar rol. Janine opeens helemaal obsessief en in de videoland aflevering van vandaag was Merel weer helemaal het onzekere meisje van toen de familie verduyn er net in kwam. En inmiddels is Julian vervangen maar dat begint nog al stroef.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:49 schreef DjVero het volgende:
[..]
Nou ja, Amir in het begin kwam daar toch ook echt wel in de buurt, met die zogenaamde Nederlandse lessen voor een vluchteling die tadaa, ook een arts bleek te zijn![]()
En op zich is Lynn echt geen slechte actrice (net als Amir); ze is leuk, joviaal, spontaan en lijkt makkelijk te kunnen acteren, maar het hele achtergrondverhaal en hoe ze neergezet wordt, voelt, net als bij Amir, alsof het door je strot gedouwd moet worden, of zo.
Julian wordt maar tijdelijk vervangen toch?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt die actrice speelt het nog niet super slecht maar sinds zij er is al drie gast actrices voor haar rol. Janine opeens helemaal obsessief en in de videoland aflevering van vandaag was Merel weer helemaal het onzekere meisje van toen de familie verduyn er net in kwam. En inmiddels is Julian vervangen maar dat begint nog al stroef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |