Ik ben vooral benieuwd naar die More TBA. Kan er niks over vinden op spotify..quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vandaag bezoek van een vriendin en we hebben beide een kaartje gekocht voor https://www.effenaar.nl/agenda/11518/comeasyouare2022
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar die More TBA. Kan er niks over vinden op spotify..Ja, die spelen echt overal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Vit B is toch bier?quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:04 schreef Karzai het volgende:
ik slik b als ik bier heb gedronken en visoliepillen
Nu weer met publiekquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
Twijfel of ik dodenherdenking ga kijken.
Vond het vorig jaar bijzonder cringe.
Ik ben straks 2 minuten stil iig..quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
Twijfel of ik dodenherdenking ga kijken.
Vond het vorig jaar bijzonder cringe.
Ja ben sowieso stilquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben straks 2 minuten stil iig..
Ben een keer bij de herdenking geweest hier in de stad, want ik woonde 100 meter van de begraafplaats af. Dat was best indrukwekkend. Sindsdien ben ik 2 minuten stil op 4 mei. Daarvoor boeide het me niet zo. Als ik alleen thuis was, ging ik gewoon dingen doen.... In gezelschap (wat eigenlijk nooit vookwam) deed ik het wel...
Jij bent raarquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gebruik ik die smiley ook gewoon voor hoor
Ik ben jaren naar herdenkingen geweest toen ik nog journalist wasquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben straks 2 minuten stil iig..
Ben een keer bij de herdenking geweest hier in de stad, want ik woonde 100 meter van de begraafplaats af. Dat was best indrukwekkend. Sindsdien ben ik 2 minuten stil op 4 mei. Daarvoor boeide het me niet zo. Als ik alleen thuis was, ging ik gewoon dingen doen.... In gezelschap (wat eigenlijk nooit vookwam) deed ik het wel...
Een rijk sociaal leven en veel leuke hobbies?quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier post?
Zoietsquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een rijk sociaal leven en veel leuke hobbies?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn nichtje van 10 is vandaag voor het eerst in de Baron (Efteling attractie) geweest![]()
Daar krijg je mij dus echt niet in. Python, Joris en de Draak en de Vliegende Hollander, geen probleem. Maar de Baron en dat schip echt niet....
![]()
Alleen je baas wordt daar beter van.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo even eten halen en nog even doorwerken. Al vanaf 5:30 bezig
Grote kans dat je er vanavond vroeg in ligt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Urthel Samaranth. 11,5 %. Zal mij benieuwen.
Niks is raar in deze wereldquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die zitten er niet bij nee . Dat zou wat raar zijn
We zijn geen tweelingquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:bitterbal heb jij ook nog zon gehad?
Nou enquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echt, als mensen eens per ongeluk in dit topic verzeild raken...
Nja, ben er niet echt kapot van. Maar ja ik heb zo'n speciaalbierabonnement en daar zit ook altijd wel wat sterks bij en die blijven steeds overquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Grote kans dat je er vanavond vroeg in ligt.
Ik zou serieus profiler willen worden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien ... is kwiwi wel de profiler
Moederdag is op zondagquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
Zaterdag uit eten!
Krijg ik voor Moederdag
Ze zegt toch ook "voor".quote:
Wat had je voor burger?quote:
Het mot maar dan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, ben er niet echt kapot van. Maar ja ik heb zo'n speciaalbierabonnement en daar zit ook altijd wel wat sterks bij en die blijven steeds over
Weet je al waar of is het een verrassingquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
Zaterdag uit eten!
Krijg ik voor Moederdag
Oh die Gerrie gisteren linkte. Die zat er goed uit. Volgende week maar eens halenquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://kwalitaria.nl/ass(...)/kip-teriyaki-burger
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh die Gerrie gisteren linkte. Die zat er goed uit. Volgende week maar eens halen
Als Gerrie op haar insta eettips zou delen zou ik haar volgenquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Daarom had ik 'm ook. Gerfluencer.
Die zitten niet in Enschede.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://kwalitaria.nl/ass(...)/kip-teriyaki-burger
Ze zitten wel in Hengeloooo en Almeloooo hoor.quote:
Snackspert volgen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als Gerrie op haar insta eettips zou delen zou ik haar volgen
Nou, ik bestel zo'n anderhalf keer per jaar, dus realistisch gezien niet, maar zou zeker nogmaals eten.quote:
Eigenlijk moet er een soort dienst komen waar je advies kunt vragen over wat je het best kunt gaan snacken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snackspert volgen.
En Dutcheats op TikTok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |