1) Wat hielden ze bij?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Er waren wel eens wat users die alles netjes bijhielden. Misschien even de excel-files opvragen.
Lenzerheide is ook een heel bekende wedstrijd. Die zou ik best eens willen meemakenquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
YepIn Lenzerheide, 1.5u rijden vanaf hier ofzo. Als je komt mag je logeren en ga ik mee
![]()
Is 3 dagen zie ik met verschillende races.
https://www.bikekingdomgames.ch/en/Races
Karzai scoort ook wel hoog.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is @:bomenverzameling echt de enige normale hier
Ga je zo een pizza halen?quote:
Net een pasta met zalm besteldquote:
Ja kwiwi heeft nogal ervaring met recruiters en profilersquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel dossier over bitterbal. Misschien weet kwiwi wat hun profiler denkt :p
Nou je bent welkom als je wilquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lenzerheide is ook een heel bekende wedstrijd. Die zou ik best eens willen meemaken
quote:
Ook niet verkeerdquote:
HET MAG ALLEMAAL HIERquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:21 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit, ik krijg steeds een banner op fok met:
GAY TEST
Ok, fok weet meer dan ik
Wat is precies het punt dat je wil maken?quote:
Heb je gisteren toevallig dit topic gelezen? ONZ / Hoeveel kamelen is jouw vriend(in) waard?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:21 schreef kwiwi het volgende:
GAY TEST
Ok, fok weet meer dan ik
Ja ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:21 schreef kwiwi het volgende:
GAY TEST
Ok, fok weet meer dan ik
Ik ga iets met sla maken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is precies het punt dat je wil maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |