En wie zegt dat ze de boel bedondert?quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daar ook niet de boel heeft lopen bedonderen?
Depp was nog voor dat begon al weggezet als dusdanig.
Hij heeft al decennia lang het imago van een soort outlaw, iemand die afwijkt van het gemiddelde, zich niet aanpast aan conventies, en hij koestert dat imago.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:05 schreef Eikenbomen het volgende:
Ik vind het zelf ergens wel treurig dat iedereen zo achter die Johnny Depp staat terwijl foto’s, filmpjes en berichtjes vanuit hem laten zien dat hij net zo goed knettergek is. Het laat mij zien hoe simpel mensen zijn.
Als ik hem ook zie zitten tijdens deze rechtszaak zie ik een nonchalante zelfingenomen man. En dat zouden we dan allemaal super grappig moeten vinden, maar ik vind het vooral een soort act lijken vanuit hem.
Ik denk niet eens dat het een act is. Veel van die celebs hebben amper een normale jeugd gehad en worden alleen maar opgehemeld door alle opportunisten om ze heen. Daardoor gaan ze er ook zelf in geloven en krijgen ze een totaal verknipt wereldbeeld...quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:05 schreef Eikenbomen het volgende:
Als ik hem ook zie zitten tijdens deze rechtszaak zie ik een nonchalante zelfingenomen man. En dat zouden we dan allemaal super grappig moeten vinden, maar ik vind het vooral een soort act lijken vanuit hem.
Het blijft een verhaal van: wat was er eerder, de kip of het ei?quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat het een act is. Veel van die celebs hebben amper een normale jeugd gehad en worden alleen maar opgehemeld door alle opportunisten om ze heen. Daardoor gaan ze er ook zelf in geloven en krijgen ze een totaal verknipt wereldbeeld...
2 b acteurs die het tegen elkaar opnemen, netflix had de rechten moeten kopen tiger king2.0quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:05 schreef Eikenbomen het volgende:
Ik vind het zelf ergens wel treurig dat iedereen zo achter die Johnny Depp staat terwijl foto’s, filmpjes en berichtjes vanuit hem laten zien dat hij net zo goed knettergek is. Het laat mij zien hoe simpel mensen zijn.
Ik vond Depp in de chocolatefilms geen b-acteur.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 b acteurs die het tegen elkaar opnemen, netflix had de rechten moeten kopen tiger king2.0
Dit soort posts vind ik dus echt het schokkendst aan deze zaak.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het blijft een verhaal van: wat was er eerder, de kip of het ei?
Vermoedelijk zitten al die elementen wel in Johnny's persoonlijkheid, en hij heeft veel artistieke kwaliteiten (hij is ook geen slecht muzikant bijvoorbeeld), hij heeft pijn van binnen en daarvan kan hij zich bevrijden in zijn werk en zijn presentatie. In dat opzicht is hij lang niet slecht terecht gekomen. Maar zijn niet al te sterke benen kunnen de weelde maar moeilijk dragen, en ik denk dat hij van nature wel een zekere mensenschuwheid heeft. Hij wil graag dat mensen van hem houden, maar hij wil ook graag met rust worden gelaten. Allemaal op de momenten waarop hem dat uitkomt. Dat maakt hem erg tweeslachtig, en die eigenschappen en het bijbehorende imago maken hem interessant.
Als je zo gaat praten, dan is geen enkele uitspraak van deze mensen serieus te nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit soort posts vind ik dus echt het schokkendst aan deze zaak.
Dat je de rechtszaak volgt of zelfs smult van alle vuile was kan ik me nog voorstellen, maar al die mensen die doen of ze de hoofdrolspelers ook echt kennen en hele analyses op hun persoonlijkheid loslaten vind ik echt krankzinnig. Die zien 2 poppetjes in filmrollen en in interviews waar ze net zo goed een rol spelen en denken serieus dat ze dit soort uitspraken kunnen doen.
Er is inderdaad geen enkele uitspraak of momentopname die je van deze mensen zo serieus kan nemen dat je er hele analyses over hun persoonlijkheid op los kan laten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als je zo gaat praten, dan is geen enkele uitspraak van deze mensen serieus te nemen.
Hij heeft deze verhalen zelf aan Oprah Winfrey verteld.
Zijn achtergrond is verder bekend genoeg. Over het algemeen doet hij daar niet eens zo moeilijk over.
Jij weet helemaal niets over mij kameraad.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen enkele uitspraak of momentopname die je van deze mensen zo serieus kan nemen dat je er hele analyses over hun persoonlijkheid op los kan laten.
Het is echt krankzinnig dat mensen hier posten of ze hen persoonlijk kennen en dan zelfs zo goed dat je er dit soort analyses op los kan laten. Ik vind het op het ziekelijke af, al die mensen echt praten of ze bekende mensen echt kennen. In het topic over Derksen was er ook al zo'n figuur die er even diagnoses uitgooit op basis van wat TV optredens.
Ik vind het vervelend dat ik degene ben die je dit nieuws moet vertellen kameraad, maar dit zijn mensen die je af en toe op TV ziet, je kent ze niet echt en al helemaal niet goed genoeg om er zulke vergaande conclusies over hun persoonlijkheid aan te verbinden.
"Er zal dus wel wat meer aan de hand zijn..."quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:00 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, het zit je blijkbaar extreem hoog als dat opgemerkt wordt, tig posts en zelfs in DM moet je erop terugkomen omdat ik niet binnen het uur reageer.
Er zal dus wel wat meer aan de hand zijn, als je er ook nog eens zo extreem op reageert dus mijn excuses. Ik wist niet dat het zo gevoelig lag.
Dat kan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:27 schreef Koffieplanter het volgende:
De middelmatigheid van de acteertalenten van Amber kwamen pijnlijk naar voren in de getuigenbank. Ze huilde zonder tranen, prachtig.
Ikke niet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgens mij wordt het tijd hier voor iemand om uit te loggen of dit topic te ontvolgen, al is het maar voor een paar uur
En volledig overtuigd van de kloppendheid van hun analysequote:Op donderdag 5 mei 2022 12:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen enkele uitspraak of momentopname die je van deze mensen zo serieus kan nemen dat je er hele analyses over hun persoonlijkheid op los kan laten.
Het is echt krankzinnig dat mensen hier posten of ze hen persoonlijk kennen en dan zelfs zo goed dat je er dit soort analyses op los kan laten. Ik vind het op het ziekelijke af, al die mensen echt praten of ze bekende mensen echt kennen. In het topic over Derksen was er ook al zo'n figuur die er even diagnoses uitgooit op basis van wat TV optredens.
Ik vind het vervelend dat ik degene ben die je dit nieuws moet vertellen kameraad, maar dit zijn mensen die je af en toe op TV ziet, je kent ze niet echt en al helemaal niet goed genoeg om er zulke vergaande conclusies over hun persoonlijkheid aan te verbinden.
Ik wil naar Dr. Curryquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ikke niet.
Ik heb inmiddels therapie geregeld.
Bij Dr. Hughes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |