Mogelijkquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pissen honden en Duitse kinderen niet in dat badje?
Jaaaaaa Tretbeckenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen weer met de voetjes in het tretbecken
[ afbeelding ]
Ga je toch welquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Niet waarschijnlijk, het is stervenskoud namelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pissen honden en Duitse kinderen niet in dat badje?
Nu moet ik denken aan een mini lippenstiftje.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk, het is stervenskoud namelijk.
Oftewel 9 mei gaat die de oorlog verklarenquote:Het Kremlin spreekt speculaties tegen dat president Vladimir Poetin van plan is op 9 mei Oekraīne de oorlog te verklaren en een nationale mobilisatie af te kondigen. ,,Daar is geen kans op. Het is onzin'', aldus woordvoerder Dmitri Peskov. Rusland is Oekraīne op 24 februari binnengevallen tijdens wat het land 'een speciale militaire operatie' noemt en ontkent dat er sprake is van een oorlog tegen het buurland.
Of die gaan op 9 mei gewoon 6000 ballistische raketten lanceren zodra de laatste legergroene praalwagen voorbij is gereden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oftewel 9 mei gaat die de oorlog verklaren
Je weet er gewoon helemaal niks van. Zwijg maar evenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan een mini lippenstiftje.
wat deed dat ook alweer?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
ongeveerquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je lichaam zo schrikt vanwege de kou?:P
Wat Fles zegt. Moet je eigenlijk doen vķķr een wandeling, maar het is gruwelijk lekker na een lange wandelingquote:
Doet me een beetje denken aan Prora.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:58 schreef bitterbal het volgende:
vandaag was wel een bijzondere dag
2 cruiseschepen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aan wat?quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Prora.
Wat jij @:Budapestenaar?
Rügen? Nee, niet echt, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Prora.
Wat jij @:Budapestenaar?
Hitler's Benidormquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |