quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die exporteert zichzelf liever naar Thailand
Russenquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft zijn voordelen hoor, Nederlands met een Russisch accent en tongval is niet geheel onprettig om te horen in je oren.
Is ook voor de niet-Marvelkijkers leuk.quote:
ga weer slapen danquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:35 schreef bitterbal het volgende:
De meeste mannen die voor een thaise vrouw gaan doen dat omdat ze de nederlandse vrouwen te geëmancipeerd vinden. veel zeuren.
Oeh, ratjesdag vandaag?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:36 schreef Ama het volgende:
Gelukkig heb ik nog maar 30x gehoord wat ik bij me heb.
(Heb vervoersmandje mee)
Scheelt vaak ook meer dan de helft van de leeftijd van de vrouwen die ze in Nederland nog kunnen krijgen dus het kalkoenennekeffect speelt ook mee.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:35 schreef bitterbal het volgende:
De meeste mannen die voor een thaise vrouw gaan doen dat omdat ze de nederlandse vrouw te geëmancipeerd vinden.
heb je een vervoersmandje mee.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:36 schreef Ama het volgende:
Gelukkig heb ik nog maar 30x gehoord wat ik bij me heb.
(Heb vervoersmandje mee)
ja nou ja het zijn vaak ook niet de meest aantrekkelijke mannen diemet een thaise vrouw thuis komen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt vaak ook meer dan de helft van de leeftijd van de vrouwen die ze in Nederland nog kunnen krijgen dus het kalkoenennekeffect speelt ook mee.
Niet echt mijn type qua uiterlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt vaak ook meer dan de helft van de leeftijd van de vrouwen die ze in Nederland nog kunnen krijgen dus het kalkoenennekeffect speelt ook mee.
Oud-collega van mij ziet er redelijk goed uit. Maar dat is ook een Indonesische vrouwquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja het zijn vaak ook niet de meest aantrekkelijke mannen diemet een thaise vrouw thuis komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Moe van het niks doen is meestal wel een teken van een nog onontdekte ernstige aandoening.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oud-collega van mij ziet er redelijk goed uit. Maar dat is ook een Indonesische vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ook nog eens, vind ze trouwens zelf net zo aantrekkelijk als een gebruikt koffiecupje maar goed.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja het zijn vaak ook niet de meest aantrekkelijke mannen diemet een thaise vrouw thuis komen.
Alsof die überhaupt een normale relatie aan zouden kunnen gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oud-collega van mij ziet er redelijk goed uit. Maar dat is ook een Indonesische vrouwMooiste vrouw ter wereld die ik ken en ooit bepotelde is half Indonesisch maar daar zie je het niet aan, behalve als je het weet dan valt het 100 procent van de tijd op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je iemand op FOK! tegenkomt, telt dat wel als normale relatie?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof die überhaupt een normale relatie aan zouden kunnen gaan.
Alleen als 'ie puur digitaal blijft.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je iemand op FOK! tegenkomt, telt dat wel als normale relatie?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen als 'ie puur digitaal blijft.
Ja die zitten hier dan met zo'n nuffige ANWB vroegbejaarde werpvrouw met geverfd paprikakleurig haar.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof die überhaupt een normale relatie aan zouden kunnen gaan.
Nee, zelfs dat niet. Dat zijn de zolderkamerschreeuwers die vinden dat een vrouw naar hun toe moet komen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die zitten hier dan met zo'n nuffige ANWB vroegbejaarde werpvrouw met geverfd paprikakleurig haar.
Aiquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen als 'ie puur digitaal blijft.
Genaamd Gerda, Ria of Toos.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die zitten hier dan met zo'n nuffige ANWB vroegbejaarde werpvrouw met geverfd paprikakleurig haar.
dat is een flink uurtariefquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit dan 1350 euro betaald voor een eletricien die 1.5u aan het werk geweest is
Die tel ik niet eens mee als mensen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, zelfs dat niet. Dat zijn de zolderkamerschreeuwers die vinden dat een vrouw naar hun toe moet komen.
Had je het zelf beter kunnen doen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit dan 1350 euro betaald voor een eletricien die 1.5u aan het werk geweest is
Holy crap, dan mag ik hopen dat het een hoogrisico-klusje was.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef kwiwi het volgende:
Frikadellensoep of waterige broccolisoep?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker soepje
Even opwarmen hoor
Gr gr oma 4E
Broccoli-gehaktsoep natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frikadellensoep of waterige broccolisoep?
Ik had het niet zelf mogen doen, hij kwam electra verleggen in de badkamer.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je het zelf beter kunnen doen?
Je gaat me niet vertellen dat je hem dat geld gewoon gegeven hebt?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:44 schreef kwiwi het volgende:
Nou volgens mij vrij standaardquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Holy crap, dan mag ik hopen dat het een hoogrisico-klusje was.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frikadellensoep of waterige overheerlijke broccolisoep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |