abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:11:01 #1
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204621202
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:06 schreef zalkc het volgende:

[..]
Als die complete groep landen dat gerechtvaardigd vindt dan zullen ze wel een goede reden hebben om dat te doen, of niet soms?

Of denk je dat 30 landen met een democratische regering elke 5 jaar een draai aan het wiel geven?
Op dat laatste punt: kijk naar Nederland, regering is afgetreden en toch wordt hetzelfde weer gekozen. In Frankrijk komt Macron ook weer aan de macht. Von der Leyen trekt steeds meer macht naar zich toe, die ze niet heeft. Dus, ja, ergens denk ik wel dat die "democratische regeringen" waar je het over hebt, er maar een draai aan geven, want ze kennen de uitkomst al....
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:12:20 #3
117098 Hathor
Effe niet
pi_204621206
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:05 schreef Burner82 het volgende:

[..]
Er zijn veel redenen waarom Rusland het uiteindelijk gedaan heeft. Ze hebben het zelfs heel veel gezegd: Als dit doorgaat, dan gaat dit gebeuren. Dus vanwaar de verontwaardiging?
En al die redenen zijn gebaseerd op ongegronde angst voor de NAVO. De Russen worden geleid door compleet paranoide wappies.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204621208
Het mooie is, is dat ik niet eens pro-putin ben, ik ben alleen tegen de CNN/BBC/NOS variant die we met z'n allen in het Westen moeten slikken. En zodra je een beetje afwijkt van wat je moet vinden, krijg je een berg haat over je heen, niet normaal. Zoals hier.
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:12:36 #5
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_204621209
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:11 schreef Burner82 het volgende:

[..]
Op dat laatste punt: kijk naar Nederland, regering is afgetreden en toch wordt hetzelfde weer gekozen. In Frankrijk komt Macron ook weer aan de macht. Von der Leyen trekt steeds meer macht naar zich toe, die ze niet heeft. Dus, ja, ergens denk ik wel dat die "democratische regeringen" waar je het over hebt, er maar een draai aan geven, want ze kennen de uitkomst al....
Ja, duidelijk, alles is k*t :z
pi_204621213
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:12 schreef Hathor het volgende:

[..]
En al die redenen zijn gebaseerd op ongegronde angst voor de NAVO. De Russen worden geleid door compleet paranoide wappies.
Want, de US en NATO zijn zo vredelievend? En waarom lopen wij achter ze aan?
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:13:56 #7
117098 Hathor
Effe niet
pi_204621214
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:12 schreef Burner82 het volgende:
Het mooie is, is dat ik niet eens pro-putin ben, ik ben alleen tegen de CNN/BBC/NOS variant die we met z'n allen in het Westen moeten slikken. En zodra je een beetje afwijkt van wat je moet vinden, krijg je een berg haat over je heen, niet normaal. Zoals hier.
Je kan hier tenminste nog roepen wat je wil, moet je eens in Rusland proberen. :{w
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204621215
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:12 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, duidelijk, alles is k*t :z
Dat zijn, alweer, jouw woorden.
pi_204621216
quote:
Grappig, ik kijk geen enkele van die zenders, ik informeer mij wel over feiten en zaken die echt gebeuren en gebeurt zijn.
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:14:16 #10
6484 ExTec
pi_204621218
quote:
Nee, als je oppervlakkig een amalgaam van kremlin talking points uit aan het braken bent, krijg je weerwoord :)
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:14:22 #11
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_204621220
quote:

[..]
En toch zijn ze echt wel gevoelig voor druk. Ik weet niet of je nog de kruitraketten uit de jaren 80 weet, maar die zijn er niet gekomen door alle protesten. Ook dat is democratie.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:14:47 #12
133321 Burner82
Speedo fan
pi_204621223
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Grappig, ik kijk geen enkele van die zenders, ik informeer mij wel over feiten en zaken die echt gebeuren en gebeurt zijn.
Dan ben ik heel benieuwd naar jou bronnen.
pi_204621224
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:13 schreef Burner82 het volgende:

[..]
Want, de US en NATO zijn zo vredelievend? En waarom lopen wij achter ze aan?
Waar baseer jij op dat wij achter iemand aanlopen? Nederland stond dacht ik redelijk vooraan toen deze oorlog uitbrak met steun aan Oekraine.
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:15:29 #14
6484 ExTec
pi_204621226
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:13 schreef Burner82 het volgende:

[..]
Dat zijn, alweer, jouw woorden.
Een ander antwoord is dat jouw favoriete persoon/partij het niet voor het zeggen heeft omdat niet genoeg mensen op ze gestemd hebben ;)
pi_204621230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:14 schreef Burner82 het volgende:

[..]
Dan ben ik heel benieuwd naar jou bronnen.
7 kranten, 2 uit Nederland, 2 in het VK, een uit Duitsland, 2 uit de VS. Iedere dag.
pi_204621231
quote:

[..]
Het is niet voor niets dat in veel landen staatshoofden maar een bepaald aantal jaren mogen regeren. Zelfs Putin had rare kronkels nodig om toch aan de macht te blijven. In Nederland kan dat veel makkelijker, gewoon herkozen worden. En zoals het met Rutte gaat, maakt het weinig uit hoeveel je verprutst. En dan lekker in achterkamertjes deals sluiten met multinationals (afschaffen dividend-belasting).
pi_204621232
quote:
Oorlog kent alleen zwart-wit meningen, de genuanceerde vijftig tinten grijs daartussen verdwijnen bij de eerste kogels, daarmee kom je tot de kern van elke oorlog, als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons.

Daarom zijn bommen op Moskou roepers en figuren die in hun broek pissen van het lachen bij iedere dode Russische soldaat gewoon stukjes menselijk stront zonder dat ze het zelf beseffen.
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:17:22 #18
133321 Burner82
Speedo fan
pi_204621235
quote:

[..]
Waar baseer jij op dat wij achter iemand aanlopen? Nederland stond dacht ik redelijk vooraan toen deze oorlog uitbrak met steun aan Oekraine.
Kati Piri stond vooraan, vanuit haar Russen-haat. Op de een of andere manier, en dit snap ik echt niet, is inderdaad de hele 2e kamer pro-escalatie. Zoveel mogelijk wapens sturen naar de Oekraine, sancties, stoppen met gas, gasvelden in Groningen weer opendraaien...
Dit viel me echt slecht en heel erg tegen. Vooral van "links" had ik meer een de-escalerende toon verwacht.
pi_204621239
quote:
kijk dictators en hun volgelingen denken dat oneens zijn met iets, gelijk staat aan iemand haten en dus een bedreiging vormt. Maar helaas, wij gebruiken logica (conclusies op basis van feiten en die feiten) het niet met jou eens zijn. Laat ik nu voor mezelf spreken: je hele betoog gewoon onzin is en alle kanten rammelt. Als je eentje feiten en logica zou combineren zou je het ook zien.
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:18:20 #20
133321 Burner82
Speedo fan
pi_204621240
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:15 schreef ExTec het volgende:

[..]
Een ander antwoord is dat jouw favoriete persoon/partij het niet voor het zeggen heeft omdat niet genoeg mensen op ze gestemd hebben ;)
Dat is wederom een antwoord dat nergens op slaat... Wat gaat er in je hoofd om? Wat denk je dat ik gestemd zou hebben?
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:18:35 #21
6484 ExTec
pi_204621241
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:17 schreef Burner82 het volgende:
de-escalerende toon
En de-escaleren is natuurlijk dat Oekraïne maar zo snel mogelijk "water bij de wijn doet"?
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:18:56 #22
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204621245
quote:

[..]
Jazeker meerdere woningzoekenden zijn hun tijdelijke huis al uitgetrapt voor de Oekraïners.

^O^

Gratis geld voor de tokkie-pandjesbazen.
pi_204621246
Niet de trollen voeden mensen.. stop met reageren op users zoals Burner82.
pi_204621249
quote:

[..]
Kati Piri stond vooraan, vanuit haar Russen-haat. Op de een of andere manier, en dit snap ik echt niet, is inderdaad de hele 2e kamer pro-escalatie. Zoveel mogelijk wapens sturen naar de Oekraine, sancties, stoppen met gas, gasvelden in Groningen weer opendraaien...
Dit viel me echt slecht en heel erg tegen. Vooral van "links" had ik meer een de-escalerende toon verwacht.
Dus ze liepen niet achter de VS en NAVO aan. Waarom beweer je dat dan en kom je nu hiermee aan?

Ik steun Piri volledig, trouwens, ik zou niet weten waarom niet, eigenlijk, het is overduidelijk wie de agressor is hier en dat is Rusland.
pi_204621251
quote:

[..]
En deëscaleren betekent dan bukken voor Poetin neem ik aan? :')
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')