Een fopgerrie.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben met de scooter naar het centrumpje gereden en heb daaar wat gelopen. Maar mijn maag begon te borrelen dus snel naar huis voor gerrie maar het was vals alarm
ja godverdomme @mscholquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Al die regen die wij missen die valt daar gewoon.
Ja hier hebben de boeren inmiddels al weer een beregeningsverbod vanwege de droogtequote:Op woensdag 4 mei 2022 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Al die regen die wij missen die valt daar gewoon.
Zo zoquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
als we niet wegstromen gaan we vanaaf op bezoek bij die duitser die dat mooie huis heeft laten bouwen. Geruchten gaan dat het 1 miljoen euro koste
Je bent Nederlands, het koninkrijk der regen, lach ze uit daar met die paar druppels.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
lees nu dat ze de weg afzetten omdat men te hard rijdt en ze golven veroorzaken die daar bij demensen naar binnen komt want voor die auto's is die weg geen probleem
ja is wel duur hoor want echt groot is het niet maar het is wel een dure locatie op het eilandquote:
Met zwembad?quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is wel duur hoor want echt groot is het niet maar het is wel een dure locatie op het eiland
nou ik wil het wel hoorquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is geen zwembad maar een gootsteen.
Komt 't wel op neer iddquote:Op woensdag 4 mei 2022 01:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb je wel lekker geregeld
Werk je als zzp'er?
Ik zie dat bij collega's wel maar is voor mij nu nog niet echt een optie.
das wel naadjequote:Op woensdag 4 mei 2022 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1/3 van de tijd was er geen ondersteuning / instructie. Eind vorige week kreeg ze nog complimenten dat het zo goed gingNooit enige klacht gehad, of opmerkingen om iets te verbeteren. En dan zoiets
quote:
Wel als er zo'n systeem in zit.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, daar kun je geen baantjes in trekken
Hoe laat ga je ze halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |