T liefst wil ik al slapen, maar is een beetje vroeg voorquote:
Ik was net ff weggedoezeld.... Nu weer wakkerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
T liefst wil ik al slapen, maar is een beetje vroeg voor
Ik ook na t eten,maar slaap dan best wel raar..quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was net ff weggedoezeld.... Nu weer wakker
Ff tukkie doen en dan straks weer fris en fruitig hier aanschuivenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
T liefst wil ik al slapen, maar is een beetje vroeg voor
Nee dat vind ik niks, ga wel vroeg mijn bed in en dan netflixenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:55 schreef maily het volgende:
[..]
Ff tukkie doen en dan straks weer fris en fruitig hier aanschuiven
Ach ik vind het niet zo erg ...quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook na t eten,maar slaap dan best wel raar..
Maar ze waren zaaalig.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Amsterdams Jordanees.. Ik had nog ff gelezen ...
Kan ook. Wat kijk je?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niks, ga wel vroeg mijn bed in en dan netflixen
Ja las het .. ballen met garnalen en ansjovis ... omdat dat goedkoper was .. Jordanese thuispelsters ...quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:56 schreef maily het volgende:
[..]
Maar ze waren zaaalig.
Morgen nog wat voor de lunch![]()
En dan pas weer volgende maand of zo
Grappigquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/series/show/3933
Ja die is leuk!quote:
Klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Grappig
Ik ben begonnen aan
https://www.moviemeter.nl/series/show/8017
Gelukkig wel, anders moest je eerst een spaans lerenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wel Spaanstalig ... maar ondertitels werken gewoon
Dat lk ken ik al, maar toch lees ik ze wel meequote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders moest je eerst een spaans leren
Vloeiend?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lk ken ik al, maar toch lees ik ze wel mee
Door marsmannetjesquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als je overlijd word beoordeeld hoe je geleefd hebt dat weet ik zeker
En dan beland je in de...?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als je overlijd word beoordeeld hoe je geleefd hebt dat weet ik zeker
Siquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Sowieso wel cool als veel talen kan spreken..
Ik haat vechtenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Een vermoeden... omdat je altijd wilt vechten ..
Geen gedans hierquote:
Nee .... maar is hij als standup-comedian ook zo aandoenlijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had je dit al gelezen?
https://www.guidinc.nl/ni(...)k#Echobox=1651575847
Weet ik niet.. maar denk het haast wel..quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Nee .... maar is hij als standup-comedian ook zo aandoenlijk?
Hoe durf je een foto van Bill te plaatsen,quote:
Moet er 1 toch wel aan de bak zeg maarquote:
Zo kun je het wel zeggen ja ....quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet er 1 toch wel aan de bak zeg maar
helemaal over dus, nicequote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
Pfff, ik heb mijn huissleutels ingeleverd. Daarmee sluiten we een zware week af.
En nu relaxen en doorquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
Pfff, ik heb mijn huissleutels ingeleverd. Daarmee sluiten we een zware week af.
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
Heb je geen kopie ? Is het hele huis leeg ?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
Ik was gisteren in jouw dorp,quote:
Fase 1 is overquote:
Mijn huis wordt gerenoveerd. Zo’n beetje alles behalve de fundering wordt vervangen.quote:
Oh bahquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn huis wordt gerenoveerd. Zo’n beetje alles behalve de fundering wordt vervangen.
wat verwacht je er te gaan doen?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was gisteren in jouw dorp,
daarna een stukje doorgefietst naar de Zoetermeerse Plas,
is dat een beetje een leuk gebied?
Niet op het naaktstrand gaan liggen.quote:
Ik heb zelf nog sleutels. Ik kan er ook gewoon in om mijn post op te halen, maar niet als er gewerkt wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen kopie ? Is het hele huis leeg ?
Oh fijnquote:
Krijg je ook een verhuisvergoeding ?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog sleutels. Ik kan er ook gewoon in om mijn post op te halen, maar niet als er gewerkt wordt.
Het huis is grotendeels leeg.
ik vind het er meestal wel leuk. Alleen als het goed warm weer is en het is vakantie is het er nogal drukquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet op het naaktstrand gaan liggen.
Beetje rond wandelen/fietsen. Misschien wat foto's maken.
Dat geloof ik wel ja, goede plek om af te koelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het er meestal wel leuk. Alleen als het goed warm weer is en het is vakantie is het er nogal druk
Zat ik op een wederom schoppende spaanse ploeg te wachtenquote:
Nee, wel een huurverhogingquote:
Dat laatste was geen rood.. speelde gewoon de balquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat ik op een wederom schoppende spaanse ploeg te wachten
Dingen op je dak?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, wel een huurverhoging![]()
Maar de renovatie levert een flinke energiebesparing op. Op een zonnige dag kan mijn verbruik negatief zijn 🌞
Wat ben jij gemeen tegen Makkeliequote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat laatste was geen rood.. speelde gewoon de bal
Nu maar even relaxen danquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
Ja. En mijn dak heeft een gunstige ligging.quote:
Ik vermoed dat het wel rood was, zag Villareal amper protesteren.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet gemeen, maar gewoon zeggen hoe het was
Goed bezig ... extra trui aan als het koud isquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. En mijn dak heeft een gunstige ligging.
Jaquote:
Koenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:33 schreef Koen66 het volgende:
met goed weer is dat zo'n beetje het dorps-strand
Ik ga blij worden van het eindresultaat.quote:
Jah dabbedoelikquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga blij worden van het eindresultaat.
Yabba dabba dooquote:
Meer dan oké. Een enorm huis voor mij alleenquote:
Nice!!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Meer dan oké. Een enorm huis voor mij alleen
Zieligquote:
Al is dit natuurlijk ook waarquote:
Nee. Alle apparatuur staat ingepakt in mijn eigen huis. Dus even geen muziek. Maar genoeg andere dingen om me bezig te houden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Nice!!
Kan je nu ook 's avonds los gaan op je keyboard?
Never a dull momentquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Alle apparatuur staat ingepakt in mijn eigen huis. Dus even geen muziek. Maar genoeg andere dingen om me bezig te houden.
Zie het schaap in wolfsklerenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind dat een ijsbeer zelf zijn habitat moet kunnen uitkiezen. Grote roofdieren migreren nu eenmaal.
Dan vang je hem en dump je hem ergens in het noorden.quote:
En dan je tuin onder schijtenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind dat een ijsbeer zelf zijn habitat moet kunnen uitkiezen. Grote roofdieren migreren nu eenmaal.
Daar is een oplossing voor: een beerput gravenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:13 schreef tonja het volgende:
[..]
En dan je tuin onder schijten![]()
[ afbeelding ]
Altijd leuk zo'n rustieke beerput in je tuinquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar is een oplossing voor: een beerput graven
Krijgen ze een keer natuurlijke mest is het weer niet goedquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:13 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijgen ze een keer natuurlijk mest is het weer niet goed
gewoon een bruine beer draaien ookquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:13 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw naam doet vermoeden dat je uit Friesland komtquote:
Welkom terugquote:
ioquote:
Gewoon even zin om te buurtenquote:
chufi? hoe dan ? tis Spaansquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jouw naam doet vermoeden dat je uit Friesland komt
quote:
Had your Haggis en lukewarm beer already?quote:
Haggisquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had your Haggis en lukewarm beer already?
Dan ben je er en ga je het niet proberenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:51 schreef engine het volgende:
[..]
Haggis
Denk ik dan. Wil het niet eens proberen.
Bier wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat soort dingen begin ik gewoon niet meer aan. Al zovaak mezelf over laten halen en het is gewoon altijd ranzig. Zit je daar beleefd te zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je er en ga je het niet proberen
Bloedworst dan?
Das ook weer zoiets als het altijd tegenvalt ja. Dan snap ik dat je het midner snel gaat proberen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen begin ik gewoon niet meer aan. Al zovaak mezelf over laten halen en het is gewoon altijd ranzig. Zit je daar beleefd te zijn
Laatste was volgens mij kippenlevertjes ofzo dat ik van Argentijnse collega's echt moest proberen....!
Zou je stukje hond nemen als ze het aanbieden?
Wel smerig...quote:
je hebt het in verschillende soorten .... Ik kreeg vroeger thuis gewoon regelmatig hollandse bloedworst ... De Spaanse heb ik altijd geweigerd, maar uiteindelijk toch ook af en toe wel eens geprobeerd. Is wel anders maar okquote:
Geef mijn portie maar aan fikkiequote:Op woensdag 4 mei 2022 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook weer zoiets als het altijd tegenvalt ja. Dan snap ik dat je het midner snel gaat proberen.
Ik haat honden, dus als ik er 1 kan eten zeker wel ja
Mits goed doorgebakken etc.
Dat weet ik. Er zal best veel verschil tussen zitten maar waarom zou je alles maar moeten eten. Verbaasd mij ook altijd als mensen alles lusten..quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
je hebt het in verschillende soorten .... Ik kreeg vroeger thuis gewoon regelmatig hollandse bloedworst ... De Spaanse heb ik altijd geweigerd, maar uiteindelijk toch ook af en toe wel eens geprobeerd. Is wel anders maar ok
Ja nee, tuurlijk niet .. Ik lust ook niet alles ... maar smaken veranderen ook met de jarenquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik. Er zal best veel verschil tussen zitten maar waarom zou je alles maar moeten eten. Verbaasd mij ook altijd als mensen alles lusten..
Oh ja dat zeker. Maar dat is dan eerder door een toevalligheid dat ik ineens iets wel lekker vind. Niet als het opgedrongen wordt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee, tuurlijk niet .. Ik lust ook niet alles ... maar smaken veranderen ook met de jaren
Ja mn zwagers hebben het wel eens geprobeerd met cojonesquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee, tuurlijk niet .. Ik lust ook niet alles ... maar smaken veranderen ook met de jaren
en 1 stuurde me eens om sesos te kopen .... geen idee wat het was tot ik bij de slager kwam ... hersens...quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mn zwagers hebben het wel eens geprobeerd met cojones
quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
en 1 stuurde me eens om sesos te kopen .... geen idee wat het was tot ik bij de slager kwam ... hersens...
Ja dat zou ik ook overslaanquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet geprobeerd ... die stierekloten ook niet //
Maar stierenvlees is echt wel lekker ... maar goed dat is er inmiddels bijna niet meer volgens mij... iig steeds minderquote:
Ik heb geen idee. Is dat zoals hert best lekker is?quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar stierenvlees is echt wel lekker ... maar goed dat is er inmiddels bijna niet meer volgens mij... iig steeds minder
I
Nee het is natuurlijk gewoon rundvlees, maar omdat het in een arena gestreden heeft , is het nog malser... Schoonfamilie had iemand die dat vlees soms kon gaf ...quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Is dat zoals hert best lekker is?
Als het in een arena gestreden heeft sla ik wel even overquote:Op woensdag 4 mei 2022 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee het is natuurlijk gewoon rundvlees, maar omdat het in een arena gestreden heeft , is het nog malser... Schoonfamilie had iemand die dat vlees soms kon gaf ...
Hoe kwam je daar terecht dan?quote:Op woensdag 4 mei 2022 01:17 schreef chufi het volgende:
Ik ben zelf ooit eens geschept in een arena en sindsdien heb ik respect.. en tril op mn benen als ze in de buurt zijn
Ja ik begrijp je reactie... Maar hoe is het leven van een Nederlandse stier ? Of je wordt als FoK!stier in een hok gezet of je gaat door voor de slacht ...quote:Op woensdag 4 mei 2022 01:16 schreef engine het volgende:
[..]
Als het in een arena gestreden heeft sla ik wel even over
Lekker manquote:
iets met Schiphol denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2022 01:35 schreef mario390 het volgende:
waarom is deze ene grieze man in elke 2de
tvprogramm van nederland ?
Ja misschien wel. Maar dan zijn eerder beide situaties kut. Laten vechten voor vermaak vind ik gewoon niet kunnen. Dat wil niet zeggen dat de andere opties altijd goed zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2022 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik begrijp je reactie... Maar hoe is het leven van een Nederlandse stier ? Of je wordt als FoK!stier in een hok gezet of je gaat door voor de slacht ...
Die stieren hebben iig een tijd een soort van vrij leven op grote weides..
Hier zou het gewoon direct afgeslacht worden middels een headshot .... (maar ja dat gebeurt buiten beeld)
quote:Op woensdag 4 mei 2022 01:32 schreef chufi het volgende:
Mn ex was de enige die me opwachtte nadat ik geschept was ... Ik was kennelijk ook het afsluitingsnummer ... EHBO gaf me vrij en daar was zij ....
vergetenquote:Op woensdag 4 mei 2022 01:37 schreef chufi het volgende:
Heb je geen voetbal gekeken Mario dat was veel leuker
Ja maar daar weet je ook hoe het uiteindelijk afloopt ... en dat mot je dan ook loslaten ... ..quote:Op woensdag 4 mei 2022 01:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Maar dan zijn eerder beide situaties kut. Laten vechten voor vermaak vind ik gewoon niet kunnen. Dat wil niet zeggen dat de andere opties altijd goed zijn.
Heb wel een paar jaar zaterdags op een boerderij gewerkt. Daar hadden ze toch echt wel liefde voor de beesten.
Jawel. En weet ook nog wel hoe we bij kalfjes met een gloeiheet ding de hoorntjes eruit haalde. Best een marteling maar daar kan ik blijkbaar wel tegen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daar weet je ook hoe het uiteindelijk afloopt ... en dat mot je dan ook loslaten ... ..
in de filmen spelte jean renoquote:Op woensdag 4 mei 2022 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet maar misschien iemand anders wel
Ja dat is het ook. Het is ook lastig om er niet hypocriet over te zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2022 01:50 schreef chufi het volgende:
Hypocriet is het wel ... wat is dierenleed ... Ik heb een oom die dierenarts was .. die heeft ook vele dingn moeten doen ..
Ja maar toch wordt het misbruikt ook door vleeseters ...quote:Op woensdag 4 mei 2022 01:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Het is ook lastig om er niet hypocriet over te zijn.
Je moet er ook niet in doorslaan. Een kalf is geen mens en een konijn of hond ook niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar toch wordt het misbruikt ook door vleeseters ...
Ja mens is soms hypocriet.... Een met de MM gaat de rest los //quote:Op woensdag 4 mei 2022 02:09 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet er ook niet in doorslaan. Een kalf is geen mens en een konijn of hond ook niet.
Wat slecht ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkiequote:Op woensdag 4 mei 2022 02:30 schreef chufi het volgende:
Best wel een lastige dans...
geprobeerd , maar niet geslaagd
Nicequote:
Hij is al eens eerder geweest volgens mij.quote:
Ja iets van klubheads komt mij wel bekend voor.quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is al eens eerder geweest volgens mij.
quote:
Spannendquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:56 schreef Prisha het volgende:
Nou...nog een uurtje en dan komt de makelaar. Ben tot gisteravond laat bezig geweest. Moet nog een paar dingetjes doen maar het meeste is wel klaar.
Ben een klein beetje nerveus. Maar het ziet er wel goed uit geloof ik
Spannend ja. Succes met de verkoop. Het komt vast goedquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:56 schreef Prisha het volgende:
Nou...nog een uurtje en dan komt de makelaar. Ben tot gisteravond laat bezig geweest. Moet nog een paar dingetjes doen maar het meeste is wel klaar.
Hoelang gaat het duren bij jou?quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:14 schreef Domnivoor het volgende:
Vandaag beginnen ze met de renovatie van mijn huis. Ook spannend.
Vier weken. En bij jou?quote:
tnx!quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Spannend ja. Succes met de verkoop. Het komt vast goed
Twee weken schatten ze.quote:
tnx!!quote:
Wordt er bij jou ook gerenoveerd engine?quote:
Ja maar ik kan wel gewoon in mijn woning blijven.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wordt er bij jou ook gerenoveerd engine?
Hmmm ik weet niet wat beter is, in je woning blijven terwijl ze aan het klussen zijn of even helemaal weg en terug als ze klaar zijn. Maar wel fijn dat het vernieuwd wordt!quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar ik kan wel gewoon in mijn woning blijven.
Nieuwe badkamer, ramen en kozijnen, zonnepanelen en nog wat andere dingen. Ook wel blij mee. Beginnen in juni als het goed is.
Als je erbij blijft kun je ook zien wat en hoe ze doen (en of ze wat doen). Maar dan zit je wel in het lawaai. Tsja.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hmmm ik weet niet wat beter is, in je woning blijven terwijl ze aan het klussen zijn of even helemaal weg en terug als ze klaar zijn. Maar wel fijn dat het vernieuwd wordt!
Ik kan niet zien wat ze doen, maar ik ga elke avond even kijken hoe het ervoor staat.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je erbij blijft kun je ook zien wat en hoe ze doen (en of ze wat doen). Maar dan zit je wel in het lawaai. Tsja.
Succes!quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:56 schreef Prisha het volgende:
Wordt vast heel mooi! En hopelijk laten ze je spullen een beetje heelquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:14 schreef Domnivoor het volgende:
Vandaag beginnen ze met de renovatie van mijn huis. Ook spannend.
Morgen Koenquote:
Ik vind het niet erg maar heb ook het voordeel dat het naar m'n ouders vijf minuten lopen is dus kan altijd nog beslissen om paar nachtjes daar te gaan slapen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hmmm ik weet niet wat beter is, in je woning blijven terwijl ze aan het klussen zijn of even helemaal weg en terug als ze klaar zijn. Maar wel fijn dat het vernieuwd wordt!
Ik werd helemaal gek toen ze bij mij bezig waren , was blij dat ik bij mijn kinderen kon slapen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal goedquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:29 schreef Prisha het volgende:
Ze is weg!
Ze wist niet wat ze zag. Het leek ineens ook veel groter nu zei ze.
Straks belt de fotograaf voor een afspraak te maken, en morgen komt iemand voor de energielabel. En daarna als de fotos terug komen even bekijken en als de energielabel binnen is kan ie op de site.
Oh ja, en voor de foto moet de drumstel even weg. En daarna mag ie weer terug. Voor de foto was ze anders bang dat de focus op de drumstel zou liggen en niet op de ruimte. Voor de bezichtigingen maakte het niet uit.
jeeeeejjjjj opgelucht
Wat fijn!quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:29 schreef Prisha het volgende:
Ze is weg!
Straks belt de fotograaf voor een afspraak te maken, en morgen komt iemand voor de energielabel. En daarna als de fotos terug komen even bekijken en als de energielabel binnen is kan ie op de site.
Oh ja, en voor de foto moet de drumstel even weg. En daarna mag ie weer terug. Voor de foto was ze anders bang dat de focus op de drumstel zou liggen en niet op de ruimte. Voor de bezichtigingen maakte het niet uit.
jeeeeejjjjj opgelucht
Dat is fijn zeg!quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:29 schreef Prisha het volgende:
Ze is weg!
jeeeeejjjjj opgelucht
Ah mooiquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:29 schreef Prisha het volgende:
Ze is weg!
jeeeeejjjjj opgelucht
Ja best wel, echt slecht geslapen vannacht. Gaat allemaal goedkomenquote:
Hij staat wel gewoon prachtig te staan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Dat drumstel is wel een van de hoofdrolspelers
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen , het is niet nietsquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja best wel, echt slecht geslapen vannacht. Gaat allemaal goedkomen
Wat tof!!!quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij staat wel gewoon prachtig te staan.
[ link | afbeelding ]
ja he..ben gek op mn drummiequote:
Oei jaquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik snap!! Drummen is ook tof om te doenquote:
Wow wat een ruimte!quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Wow!quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |