Van die witte meuk die uit wolken komt en overal op blijft liggen tot het wegsmelt.quote:
ja ik ook. Beetje krampjesquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
hoop da ik zo wat kwijt kan met een gerrie
oh ja, dat ken ik nog van vroegerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van die witte meuk die uit wolken komt en overal op blijft liggen tot het wegsmelt.
Weleens op tv, of in lijnen op een spiegelquote:
Foei Shizzlequote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weleens op tv, of in lijnen op een spiegel
dacht dat jij zo'n onschuldig vlindertje wasquote:
Hahaha, je moest eens wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat jij zo'n onschuldig vlindertje was
vertel mij allesquote:
Vraag maar raakquote:
wilde jeugd, of gewoon altijd wild?quote:
Mn jeugd was niet eens zo heel wild eigenlijkquote:
Klinkt smerigquote:
Hoe weet jij hoe placenta smaakt ?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Aubergine heeft wat weg van placenta.
Niet maar ik weet zeker dat als ik ooit aan een placenta lik dat het naar slappe aubergine smaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt smerig
[..]
Hoe weet jij hoe placenta smaakt ?
Hmmmmmm hmmmmmquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet maar ik weet zeker dat als ik ooit aan een placenta lik dat het naar slappe aubergine smaakt.
Only one way to find outquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet maar ik weet zeker dat als ik ooit aan een placenta lik dat het naar slappe aubergine smaakt.
Die komt er over anderhalf uur pas achter dat haar favoriete schoondochter naar boven is gevlucht en dat ze tegen een muur aan het kwaken is.quote:
Daar wil ik als half Schotse wel een foto van zienquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die komt er over anderhalf uur pas achter dat haar favoriete schoondochter naar boven is gevlucht en dat ze tegen een muur aan het kwaken is.
Ja, die zijn benedenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shit![]()
Moet ik een bommelding doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |