SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
zal em wel niet zijn geweest dan. Zijn erudietheid zie je denk vanaf een verre afstandquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van een afstandje kon ik dat niet zien
dinsdag 23 zelfs. Morgen: "Ohneetochnietquote:
Snel verkopen en van de winst kroketten kopenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:05 schreef Ama het volgende:
TV die ik heb gekocht is vandaag alweer 77 euro duurder.
Goed puntquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal em wel niet zijn geweest dan. Zijn erudietheid zie je denk vanaf een verre afstand
Ik zie dat die aanbieding nu bij de 43 inch tv staat.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Snel verkopen en van de winst kroketten kopen
Verstandig, je moet een beetje in balans blijvenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net een liter water gedronken en ik ga zo pizza eten denk ik.
dat zie je verkeerd. De pizza komt in een situatie waar jij je bevindtquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ik probeer ook steeds kilo’s kwijt te raken. Maar dan kom ik steeds weer in een situatie waar pizza of zo is…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |