ja het ging vaak ffout omdat het zoooooooooooveel geld kostquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Probeerde het voor het eerst op mn 17e, vond het maar meh, toen weer op mn 29e en toen was het duidelijk, dat ging ik veel en veel vaker doen, al mn vrienden en scharrels gebruikten ook, zocht ze er ook wel op uitdat ging zo een tijdje door , toen wilde ik het dagelijks...dat ging fout...nu gebruik ik het zo nu en dan, kan het waarderen voor wat het is en prima zo
Ik heb wel gehakt,niet versneden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja het ging vaak ffout omdat het zoooooooooooveel geld kost
zeker ook dealerts gehosseld?
Ik zag een bericht dat ze op 5 mei met een lijkkist gaan sjouwen in Den Haag.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:40 schreef Maanvis het volgende:
waar gaan de wappies heen tijdens de dodenherdenking?
Nee dat nooit, hahaha, wel bij een vaste van me weleens gepoft, maar de grootste schuld die ik bij hem had was voor 80 euro, pas na een jaar begon ie erom te vragen, hahaha, en heb weleens "foute" voorstellen gehad van dealertjes, pijpen voor een extra gram ofzo, nou no way Joséquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja het ging vaak ffout omdat het zoooooooooooveel geld kost
zeker ook dealerts gehosseld?
o ik ken er zatquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee dat nooit, hahaha, wel bij een vaste van me weleens gepoft, maar de grootste schuld die ik bij hem had was voor 80 euro, pas na een jaar begon ie erom te vragen, hahaha, en heb weleens "foute" voorstellen gehad van dealertjes, pijpen voor een extra gram ofzo, nou no way Josémijn skills zijn sowieso ook meer waard dan dat
![]()
IWat slecht,ik kwam ooit een wanbetaler tegen op een feest.Die ging heel hard rennen en kwam met van alles aanzetten.quote:
ja nou door te laten poffen hou je ze toch verslaafd dusssssquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
IWat slecht,ik kwam ooit een wanbetaler tegen op een feest.Die ging heel hard rennen en kwam met van alles aanzetten.
Ja ik had zo'n stuk of 4 in mn telefoon, 1 was mn favoriet, de andere 3 waren als die ene niet kon. Ze hebben me ook nooit genept ofzo, had wel know how van dat spul, dus hoefden ze ook niet te proberen. Was wel een keer een weekendje bij een vaste scharrel van me, en hadden as always zelf spul geregeld, maar hij ging ff langs bij een jongen die in hetzelfde complex woonde , was een studentje, die was net terug uit de stad, en die was dus wel zwaar genept, want de zogenaamde gram die ie gescoord had was met geluk een halfjequote:
ja zo gaat datquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik had zo'n stuk of 4 in mn telefoon, 1 was mn favoriet, de andere 3 waren als die ene niet kon. Ze hebben me ook nooit genept ofzo, had wel know how van dat spul, dus hoefden ze ook niet te proberen. Was wel een keer een weekendje bij een vaste scharrel van me, en hadden as always zelf spul geregeld, maar hij ging ff langs bij een jongen die in hetzelfde complex woonde , was een studentje, die was net terug uit de stad, en die was dus wel zwaar genept, want de zogenaamde gram die ie gescoord had was met geluk een halfje![]()
Zag een keer een aflevering van spuiten en slikken geloof ik over meth, en spraken met 1 of andere verslaafde homo (meth is blijkbaar groot in de gayscene) en als ie wilde kappen met dat spul, en dus een tijdje geen contact had met zn dealer, dan kwam die dealer een gratis pakje door de brievenbus gooienquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja nou door te laten poffen hou je ze toch verslaafd dusssss
jup dat heb ik dus ook meegemaakt met snatziesquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zag een keer een aflevering van spuiten en slikken geloof ik over meth, en spraken met 1 of andere verslaafde homo (meth is blijkbaar groot in de gayscene) en als ie wilde kappen met dat spul, en dus een tijdje geen contact had met zn dealer, dan kwam die dealer een gratis pakje door de brievenbus gooien![]()
ff de business op gang houden
Ja zoiets, tot je een keer wat meer geld hebt en je makkelijk die schuld af kan betalen, en ook nog kan bij bestellenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:08 schreef Maanvis het volgende:
Mgoed, beste wat je kunt doen als je wilt stoppen is overal iets van 30 tot 50 euro open zetten, das te weinig om bij je langs te gaan maar teveel waardoor jij ook niet naar hun gaat
die lange is volgens mij de baasadvocaat tochquote:
ja of van een compleet andere turkquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja zoiets, tot je een keer wat meer geld hebt en je makkelijk die schuld af kan betalen, en ook nog kan bij bestellentelefoonnummers uit je foon flikkeren lukt ook niet, want kan dat nummer weer vinden in je belgegevens. Of maakte ook wel mee dat ik na een tijdje ff een "hey hoe gaat ie " smsje van ze kreeg.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die lange is volgens mij de baasadvocaat toch
die kan de rest van zijn carriere teren op deze zaak. is het niet van zijn gage dan is het wel boekendeals of als spreker ingehuurd etcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |