Nee, maar die heb ik ook al lang niet meer gezienquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:22 schreef summer2bird het volgende:
Was die stephanie die chick met haar diabetes topics?
Misschien toch niet zo'n goed idee geweest, gewoon met diabetes niet te gaan meten en ook geen medicatie slikkenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, maar die heb ik ook al lang niet meer gezien
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Misschien toch niet zo'n goed idee geweest, gewoon met diabetes niet te gaan meten en ook geen medicatie slikken
Whitney copycat gespot!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk dat dit filmpje de lading eigenlijk beter dekt.
Yvonne doet het briljantquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaach , lief hè.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Yvonne doet het briljant
Yvonne doet het briljant. Hypocriete beheerder is ze.
https://nl.trustpilot.com/reviews/61a643bc61218815444e857a
Je zou ze zo in d'r wangetjes willen knijpenquote:
Ik kijk wel uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zou ze zo in d'r wangetjes willen knijpen
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Bedankt voor de link TS, heerlijk om te lezen dit.
quote:Admins/mods hebben de mogelijkheid om de publieke opinie te sturen door het aantal likes van een bepaald comment kunstmatig te verhogen danwel te verlagen
Een post van mij had ooit 450 likes van #anoniemquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:44 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Een van mijn favoriete stukjes is dit:
[..]![]()
![]()
![]()
Ten eerste hebben wij wel wat beters te doen dan de publieke opinie te beïnvloeden via het aantal likes, en ten tweede kun je altijd precies zien wie een post geliket heeft, dus het zou nogal opvallen als daarmee gekloot werd.
Dat was echt fantastischquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:58 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Een post van mij had ooit 450 likes van #anoniem
Had een review van mij kunnen zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:55 schreef laforest het volgende:
We hebben een nieuwe vers van de pers.
@:Kortak
7 reviews
NL
4 minuten geleden geüpdatet
Zeer slechte moderatie
Zeer slechte moderatie. Ze moderen niet op huisregels maar op je mening. Als die ze niet aanstaan wissen ze je mening. Dit betreft vaak een rechts mening die ze niet willen hebben. Zo zie je ook niet wat anderen ergens van vinden en er is geen gelijke discussie mogelijk.
Zeer slecht dus. Ik zat er vroeger erg veel maar niet echt meer de moeite waard zolang ze dit blijven doen. Erg woke allemaal
Hoezo? Staat niks over Papoea-Nieuw-Guinea in?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Had een review van mij kunnen zijn
Dat van die 'modereren op mening' is voor sommige modjes wel een aandachtspuntje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Had een review van mij kunnen zijn
De publieke opinie beïnvloeden op een forum waar al 15 jaar een necrologie voor klaar ligtquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:44 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Een van mijn favoriete stukjes is dit:
[..]![]()
![]()
![]()
Ten eerste hebben wij wel wat beters te doen dan de publieke opinie te beïnvloeden via het aantal likes, en ten tweede kun je altijd precies zien wie een post geliket heeft, dus het zou nogal opvallen als daarmee gekloot werd.
Elke kip weet dat je bij bedrijven zelf of de brancheorganisaties moet klagen en niet op zo’n vage site waarvan je niet weet wie erachter zitquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:08 schreef Jahr00n het volgende:
wat een stel zwakzinnigen die klagers
als je het niet bevalt tief je gewoon op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |