quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey dat is stefanie en die leeft nog!! @:Hondurees
Nope, leeft gewoon nog , die heeft elke keer als ze ontdekt wordt een andere naamquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vond haar zielig, maar niks aan de hand dus.
Hoe herken je haar dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nope, leeft gewoon nog , die heeft elke keer als ze ontdekt wordt een andere naam
Het is ook wel grappig : in haar post de naam van stefanie zegt ze nog dat dat haar enige en laatste post hier was. Maar stefanie of nu dan @Hondurees is aandachtsgeil , die kan niet zonder den FOK!quote:
Logisch, haar enige 'vrienden'.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is ook wel grappig : in haar post de naam van stefanie zegt ze nog dat dat haar enige en laatste post hier was. Maar stefanie of nu dan @:Hondurees is aandachtsgeil , die kan niet zonder den FOK!
Ah, ik dacht al, wat is dat voor gek?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is ook wel grappig : in haar post de naam van stefanie zegt ze nog dat dat haar enige en laatste post hier was. Maar stefanie of nu dan @:Hondurees is aandachtsgeil , die kan niet zonder den FOK!
@Hondurees aka stefanie dusquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:24 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, wat is dat voor gek?
Kluunquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:24 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, wat is dat voor gek?
die stefanie die elke week haar wachtwoord vergeet?quote:
Die ja!!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die stefanie die elke week haar wachtwoord vergeet?
begint langzaam te lijken op een andere fokker die elke week afscheid namquote:
Wie?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begint langzaam te lijken op een andere fokker die elke week afscheid nam
Die naam van 160 kilo mag niet meer genoemd worden geloof ikquote:
Ah natuurlijk!!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die naam van 160 kilo mag niet meer genoemd worden geloof ik
Garperquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
ik doneer aan jou: één foto van een karper
Zou een review over schrijven.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:50 schreef Ama het volgende:
Waarom mag ik niet zeggen dat Kluun haar bek over mij moet houden?
O die, met xxxxx?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die stefanie die elke week haar wachtwoord vergeet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |