@Ripley natuurlijk, alleen is ze niet meer actiefquote:Op maandag 2 mei 2022 21:22 schreef Maanvis het volgende:
@:djmo @:socios @:nine. pff wie nog meer van de oude stempel
oja en @boebiedoe en @nikky en @speedfreakssj en @opa en @HighLander en @Swetseneggerquote:
gvd wa sik jou vergetenquote:
@VelvetAcidChrist, mijn favo limbo (gedeeld eerste plek met @R2cksson )quote:Op maandag 2 mei 2022 21:34 schreef Maanvis het volgende:
gvd wa sik jou vergeten
wie was vac ook alweer
oja gvd , wel een moeilijk te onthouden naamquote:Op maandag 2 mei 2022 21:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
@:VelvetAcidChrist, mijn favo limbo (gedeeld eerste plek met @:R1ckson.)
Zo, dat is van vroegerquote:Op maandag 2 mei 2022 20:11 schreef Maanvis het volgende:
In een weide....
met BIER!!!!!
@:bioslock @:flyingfox @:superuli @:bosbeetle
wie missen we nog meer?
ONZ / Reykjavic-meet (2012)quote:Op maandag 2 mei 2022 21:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
@:VelvetAcidChrist, mijn favo limbo (gedeeld eerste plek met @:R2cksson )
Oja gvd die ook nog..quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:13 schreef Nine. het volgende:
Kennen jullie deze nog? @:bloodhoundfromhell @:schenkstroop @:fuifduif
@Conflict , @Insomaniac , @Biancavia , @Croupouque , @Intxaurraga , @Dirkhquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:kaya @:tally @:missx @:hoe-die-nie @:semtex @:ulx @:oxazepam @:kastanova etc etc
Nou als iemand die beloofde foto's heeft moet jij het zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:19 schreef Nine. het volgende:
Niet echt een olbie, maar @:SHE is is natuurlijk ook wel berucht. Goftedomme ik zit hier al veel te lang
Die was toen toch ontslagen naar aanleiding van een topic hier?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:19 schreef Maanvis het volgende:
Zou @:kastanova nog de scepter zwaaien in een callcenter in den lande?
Helaas moet ik je teleurstellen, ze heeft ons allemaal geneptquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:19 schreef Maanvis het volgende:
Nou als iemand die beloofde foto's heeft moet jij het zijn
ja volgens mij.. maar wat dat was weet i niet meerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:20 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die was toen toch ontslagen naar aanleiding van een topic hier?
Hoi!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:kaya @:tally @:missx @:hoe-die-nie @:semtex @:ulx @:oxazepam @:kastanova @:techno etc. etc.
Als er alcohol is kan je toch wel ff tijd maken?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:32 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Hoi!
Ik lees eigenlijk alleen nog maar, want voor je het weet zit je zo weer uren te FOK!en en daar heb ik helemaal geen tijd meer voor.
Ohh dit gaat over een meet? Geeft gelijk al aan hoe goed ik alles leesquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als er alcohol is kan je toch wel ff tijd maken?
ja nee man ik hoorde van Jerney dat je jullie met alcohol kunt lokkenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:40 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Ohh dit gaat over een meet? Geeft gelijk al aan hoe goed ik alles lees
Tegenwoordig kun je de volledige AT op je sloffen bijhouden. Tien jaar geleden waren er nog reeksen waarvan er met gemak 6-7 stuks per uur doorheen gingenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:38 schreef Maanvis het volgende:
ik spendeer juist minder tijd als ik de hele tijd post dan als ik zou lurken.. en zoveel valt er niet meer te lurken in ONZ want het is doder dan een pier
Hmmja, ik blijf langer hangen als ik actief deelneem, bij alleen lezen sluit ik makkelijker af. En eerlijk gezegd lees ik alleen in SHOW en NWS. ONZ is alleen leuk als je er een onderdeel van bent imho.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:38 schreef Maanvis het volgende:
ik spendeer juist minder tijd als ik de hele tijd post dan als ik zou lurken.. en zoveel valt er niet meer te lurken in ONZ want het is doder dan een pier
Ik ben toch wel wat selectieverquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja nee man ik hoorde van Jerney dat je jullie met alcohol kunt lokken.
Voor mij is het alweer 20-15 jaar geleden en toen had ik ook zeeen van tijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je de volledige AT op je sloffen bijhouden. Tien jaar geleden waren er nog reeksen waarvan er met gemak 6-7 stuks per uur doorheen gingen
wat doe je nu dan want je hebt toch nog geen kroost?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:46 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Ik ben toch wel wat selectieverDie dranknachtjes met SEMTEX en Jerney zijn wel heel leuk ja.
Mijn kroost is al volwassen en het huis uitquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat doe je nu dan want je hebt toch nog geen kroost?
jezusquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:50 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Mijn kroost is al volwassen en het huis uit
Het was geen onbevlekte ontvangenis hoor. Ik hem hem er echt in gestopt en wat achter gelaten. 2x.quote:
oke en nu dus druk met de kleinkinderenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:02 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Het was geen onbevlekte ontvangenis hoor. Ik hem hem er echt in gestopt en wat achter gelaten. 2x.
Nope. De wereld is al vol genoeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke en nu dus druk met de kleinkinderen
nou dan hoop ik maar dat jouw kids er een knoop in hebben gelegdquote:
Dat jij al die namen nog weet joh!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:37 schreef Nine. het volgende:
Nog een paar olbies die me te binnen schieten: @:logos @:badgirl @:watchers @:archenemy @:sunchaser @:bengeltje @:godje @:gellarboy @:sch @:Boze_Appel (RIP) @:Kreator @:sjun @:I.R.Baboon, @:babylon, @:PietVerdriet, @:raptorix, etc.
Ik moest laatst aan Gellar denken toen ik bij een quiz She Couldn't Laugh moest raden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:37 schreef Nine. het volgende:
Nog een paar olbies die me te binnen schieten: @:logos @:badgirl @:watchers @:archenemy @:sunchaser @:bengeltje @:godje @:gellarboy @:sch @:Boze_Appel (RIP) @:Kreator @:sjun @:I.R.Baboon, @:babylon, @:PietVerdriet, @:raptorix, etc.
is die nog steeds nichtquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik moest laatst aan Gellar denken toen ik bij een quiz She Couldn't Laugh moest raden.
Hoi ik ben van vroegerquote:Op maandag 2 mei 2022 21:22 schreef Maanvis het volgende:
Hoi van vroeger, ik ben Maanvisquote:
Meer bierquote:
Koffie gvd!quote:
Ik ben al onderweg naar het station, dus ik zit aan het waterquote:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:22 schreef Maanvis het volgende:
BHFH was er ook eendjequote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wij maken nog steeds wel grappen over verwarmingsgeld vragen a la BHFH..mooie tijd!!
hallo met mij.quote:[b]Op dinsdag 3 mei 2022 16:45 schreef I.R.Baboon het volgende:[/b
Ik moest laatst aan Gellar denken toen ik bij een quiz She Couldn't Laugh moest raden.
Geile snor gastquote:
Hallo ik volg je tegenwoordig op twitter dus als je keer iets zegt waarvan ik denk 'ja zo is het' of 'hier kan ik iets op terugzeggen waardoor ik heel gevat en ad rem lijk' dan kom je mij daar wel tegen.quote:
Oh wat enig! Ik wil je graag terugvolgen, maar ik weet niet wie je bent.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hallo ik volg je tegenwoordig op twitter dus als je keer iets zegt waarvan ik denk 'ja zo is het' of 'hier kan ik iets op terugzeggen waardoor ik heel gevat en ad rem lijk' dan kom je mij daar wel tegen.
Ik was in elk geval niet die man die zei dat oorlog het enige is wat ons nog kan redden omdat je suggereerde dat verminderen van vleesconsumptie een goed idee zou zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh wat enig! Ik wil je graag terugvolgen, maar ik weet niet wie je bent.
RIP mijn notificaties vandaag.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
niet die man die zei dat oorlog het enige is wat ons nog kan redden omdat je suggereerde dat vermi
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:ripley natuurlijk, alleen is ze niet meer actief
Nog een paar die nog wel actief zijn: @:heatwave @:airwin @:barbusse @:cherrylips etc. etc.
kwam eergisteren nog foto's van ripley tegenquote:Op maandag 2 mei 2022 21:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:ripley natuurlijk, alleen is ze niet meer actief
Nog een paar die nog wel actief zijn: @:heatwave @:airwin @:barbusse @:cherrylips etc. etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |