Mijn vraag was of je iets op die wattenstaafjes moet doen waarmee je je contacten wilt reinigen. En moet ie daarvoor opengeschroefd of kan je niet-opengeschroefd ook bij die connector.
quote:Nintendo Entertainment System. De eerste nintendo 8 bit.
Op dinsdag 4 februari 2003 18:14 schreef Oxazepam het volgende:
Wat is NES?
Cartridges
Als het kan openschroeven met een gamebit en mechanisch reinigen met een vlakgom. Lukt dit niet, dan met een hard voorwerp (bijvoorbeeld een mes ofzo) bekleed met een stuk katoen (oud tshirt), gedrenkt in wat reinigingsalcohol (dus geen breezah) de contacten flink schoonraggen.
NES
Openmaken, hele connector uitbouwen en van het mobo afhalen (schuiven). Dan een tafelmes bekleed met een stuk katoen en weer de alcohol VOORZICHTIG raggen, dat niets afbreekt, verbuigt of wat dan ook. Daarna met een speld oid de contacten dichter naar elkaar toe buigen, ze mogen elkaar alleen niet raken.
quote:Het grote NES topic..
Op dinsdag 4 februari 2003 18:18 schreef Menyo het volgende:
Kan er neit ff een link gezet worden naar deel 1??
Dat kan.
ik weet alleen niet precies wat je ermee kan
Daarom, wil je dat even vertellen
Nes:
- Parodius
- Megaman 2 (2x) (Valt het op dat het mijn favoriete spel is? )
- Gremlins 2
- Ducktales 2
- Top Gun: The Second Mission
- Mario Brothers 1 (geen duckhunt)
- Mario Brothers 2
- Ski or Die
- Low G. Man
Sega:
- Sonic 1 (hoes + handleiding)
- Sonic 2 (hoes)
- Lemmings Tribes (hoes + handleiding)
FilmFanaat komt steeds verder met zijn collectie
quote:Kan ik een MegaMan van je kopen?
Op zaterdag 8 februari 2003 18:29 schreef FilmFanaat het volgende:
Net deze spellen aangeschaft voor 70 Eurootjezz..Nes:
- Parodius
- Megaman 2 (2x) (Valt het op dat het mijn favoriete spel is?)
- Gremlins 2
- Ducktales 2
- Top Gun: The Second Mission
- Mario Brothers 1 (geen duckhunt)
- Mario Brothers 2
- Ski or Die
- Low G. ManSega:
- Sonic 1 (hoes + handleiding)
- Sonic 2 (hoes)
- Lemmings Tribes (hoes + handleiding)FilmFanaat komt steeds verder met zijn collectie
Ik heb ook weer een rijtje spellen erbij:
quote:En deze komen er aan:
> The hunt for red october (usa versie met boekje)
> Hudson hawk (usa versie met boekje)
> Dragon fighter (usa versie met boekje)
> Dirty harry (usa versie)
> Total recall (usa versie)
> Code name viper (usa versie)
> Tiny toon
> Captain skyhawk
> High speed
> Bad dudes vs dragonninja
> Time lord
> The incredible crash dummies
Uit Nederland:
Tetris
RadRacer
En uit de States:
> Flying Dragon Secret Roll
> Nascar
> Captian Shyhawk (2x)
> Major League Baseball
> Double Dribble
> Track & Field 2
> Star Voyager
> Ironsworld
> Silent Service
en:
Time Lord/Simon Quest/Analyxan van een andere koper.
* stijlachterover koopt ook wel eens een geempje, maar heeeft de meeste van bovenstaande exemplaren gemist...
Was getekend,
de 'Internet-betaal-n00b'
quote:Ik bestel sinds kort ook in America en Australië. Als het goed is, hangen ZeldaI&II nu in de lucht tussen Australië en Nederland. Metroid is onderweg vanui America. Toch wel prijzig, zo'n creditcard
Op maandag 10 februari 2003 15:33 schreef stijlachterover het volgende:
Alleen de Nederlandse ebay... of ook daarbuiten? En hoe zit 't dan met verzendkosten..? En betaal je via creditcard?Was getekend,
de 'Internet-betaal-n00b'
LexOr
(Misschien kun je beter een apart topic in GC aanmaken met de vraag hoe er word betaald op het Inet)
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 11-02-2003 08:36]
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 11-02-2003 08:35]
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 11-02-2003 08:34]
Lex
Ik vind het namelijk vrij belangrijk om die erbij te hebben. Dat is vette nostalgie. , )
LexOr
quote:Nee ik edit random, wat denk jij
Op dinsdag 11 februari 2003 11:21 schreef RaSZi het volgende:
Ja lekker gast, verwijder ook ff de posts die over het topic gingen. Lees je ze ook werkelijk of?Lex
Voor de SNES wil ik eigenlijk alles met doos, behalve de games die dan 100 euro gaan kosten (CT, FF3 etc) Dan maar zonder doos denk ik dan...
- Volledig gedemonteerd
- De kappen en alle kunstof delen met de stoomreiniger schoongemaakt (de bagger en nicotine kwam er van af druipen
- De connector gereinigd en opgespannen (de carts hoeven niet eens meer naar beneden gedrukt in de meeste gevallen)
- Pootje doorgeknipt, dus voorbereid op eventuele US spellen
- Controllers uit elkaar gehaald, kabelbreuk bij de controller weggehaald, alle bagger eruit gebaggerd (VEEL, dit is dus echt een aanrader)
- En nu alles aangesloten op de AV ipv kabel. En op de surround speakers ipv tv speakers.
- Carts zijn ook weer schoon en spelen als een tierelier.
Eventjes als opmerking nog: deze NES heb ik gekocht voor 5 euro (kaal, dus zonder games/controllers/voeding) en er werd bijgezegd dat de beeldkwaliteit niet goed was. De oorzaken van dit soort problemen zijn meestal op 2 plekken terug te brengen:
- De connector is goor en/of verbind niet goed (komt het meeste voor)
- De modulator is rot (sluit op AV aan om te testen)
En zo blijkt dus weer dat je met een paar uurtjes knutselen een Nintendo hebt die gewoon weer als nieuw is, er mooi uit ziet en ook weer lekker speelt!
quote:Als jij er goed voor betaald krijg je zelfs mijn NES te leen. Puur alleen de connector reinigen en opspannen duurt ongeveer 15 minuten. Openmaken, dichtmaken enzo ook nog es 15. En helemaal demonteren en met de stoomreiniger aanpakken gewoon een uurtje ofzo. Maar ik doe niets voor niks meer helaas. Het kost gewoon teveel tijd...
Op dinsdag 11 februari 2003 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je garandeert dat je het kan zonder een NES te mollen mag je de mijne komen schoonmaken
Een Fighterstick misschien?
quote:Voor die fighterstick wil ik je connector wel reinigen hoor. Mot je wel langskomen hier in Den Haag (ik woon aan tramlijn 3)
Op dinsdag 11 februari 2003 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
En hoeveel is dat dan?Een Fighterstick misschien?
Die fighterstick zou je zowieso toch kopen? 5 euro en een cd
quote:Mail me maar want ik ben jouw adres natuurlijk alweer kwijt.
Op dinsdag 11 februari 2003 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nah, hij is helemaal perect, alleen die verf op de buitenkant...Die fighterstick zou je zowieso toch kopen? 5 euro en een cd
LexOr
quote:Ja, het is wel de Americaanse versie (gewonnen op ebay.com), maar ja, ik kan hem spelen
Op vrijdag 14 februari 2003 21:59 schreef Khadgar het volgende:
Die is nog wel veel meer waard dan 20 euro denk ik zo.
quote:Amerikaanse versie is geen bezwaar he? Met die mooie tweak die ik gepost heb...
Op zaterdag 15 februari 2003 12:54 schreef Lexie het volgende:[..]
Ja, het is wel de Americaanse versie (gewonnen op ebay.com), maar ja, ik kan hem spelen
. Misschien dat ik er hier in Nederland niet zoveel voor zou krijgen. Maar ja, ik zal hem niet zo snel verkopen, waarschijnlijk nooit meer
.
quote:Nope
Op zaterdag 15 februari 2003 13:34 schreef Khadgar het volgende:[..]
Amerikaanse versie is geen bezwaar he? Met die mooie tweak die ik gepost heb...
quote:Dan bied ik er nu alvast 30 euro voor.
Op zaterdag 15 februari 2003 13:44 schreef Lexie het volgende:[..]
Nope
. Kan alleen een bezwaar zijn als ik hem heel misschien, ooit, als ik echt in geldnood zit, zou willen verkopen
.
quote:Even een vraagje over die stoomreiniger..
Op dinsdag 11 februari 2003 21:35 schreef Khadgar het volgende:
Zo, Khadgar's 8bit nes is weer helemaal het heertje:- Volledig gedemonteerd
- De kappen en alle kunstof delen met de stoomreiniger schoongemaakt (de bagger en nicotine kwam er van af druipen
- De connector gereinigd en opgespannen (de carts hoeven niet eens meer naar beneden gedrukt in de meeste gevallen)
- Pootje doorgeknipt, dus voorbereid op eventuele US spellen
- Controllers uit elkaar gehaald, kabelbreuk bij de controller weggehaald, alle bagger eruit gebaggerd (VEEL, dit is dus echt een aanrader)
- En nu alles aangesloten op de AV ipv kabel. En op de surround speakers ipv tv speakers.
- Carts zijn ook weer schoon en spelen als een tierelier.Eventjes als opmerking nog: deze NES heb ik gekocht voor 5 euro (kaal, dus zonder games/controllers/voeding) en er werd bijgezegd dat de beeldkwaliteit niet goed was. De oorzaken van dit soort problemen zijn meestal op 2 plekken terug te brengen:
- De connector is goor en/of verbind niet goed (komt het meeste voor)
- De modulator is rot (sluit op AV aan om te testen)En zo blijkt dus weer dat je met een paar uurtjes knutselen een Nintendo hebt die gewoon weer als nieuw is, er mooi uit ziet en ook weer lekker speelt!
Lex
quote:Zo'n ding kost iets van 400/500 euro (degene die wij hebben, is gekocht op een horecabeurs), maar ook de blokker heeft een mini versie (maar ik weet niet hoeveel kracht erachter zit). Misschien kun je hem huren bij de gamma oid?
Op zaterdag 15 februari 2003 15:49 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Even een vraagje over die stoomreiniger..
Waar haal je die en wat kost ie?
Ik heb namelijk 2 nintendo's staan die geel als een kanarie zijn
Wat misschien een 10x goedkopere optie is: Koop bij de 2e hands gameshop een tweetal defecte nesjes voor 5 euro, die nog mooie kappen hebben. FF binnenwerk omzetten (kwestie van HEEL VEEL schroefjes) en klaar. Eventueel kun je de rotte nesjes nog repareren/gebruiken voor onderdelen of experimenten.
Die van TV is echt goed! Je kan er ook je stoelen mee schoonmaken...
In de buurt zit zo geen 2de hands gameshop helaas..
Ik heb gister trouwens gratis een "Super Com Pro.1" meegenomen bij iemand. Het is een soort kopier voor de Snes..
Iemand een idee wat het precies doet? Kun je gewoon een spel op diskette zetten en dan op je pc spelen of zo?
quote:Nee joh sufferd! De truc is dat je spellen bietst van iedereen (videotheek (vroegah)) en die op floppy kopieert zodat je op een gegeven moment honderden games hebt liggen. Eventueel kun je die diskettes tegenwoordig ook maken op je pc, zodat je ze 'echt' kunt spelen.
Op zondag 16 februari 2003 15:47 schreef FilmFanaat het volgende:
Slik.. 400 a 500 euro is een beetje aan de hoge kant
Misschien dan toch maar gaan voor de stoom eendIn de buurt zit zo geen 2de hands gameshop helaas..
Ik heb gister trouwens gratis een "Super Com Pro.1" meegenomen bij iemand. Het is een soort kopier voor de Snes..
Iemand een idee wat het precies doet? Kun je gewoon een spel op diskette zetten en dan op je pc spelen of zo?
Super Com Pro 1 ken ik niet. Ik ken alleen de Super Wild Card, die is echt te gaaf voor woorden.
Misschien double team
Tenminste als het zo heet... weet het al niet eens meer
Beetje vage uitleg, maar het was al 10-12 jaar geleden
quote:So, das snel
Op dinsdag 18 februari 2003 00:22 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ed.Misschien double team
Tenminste als het zo heet... weet het al niet eens meer
[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 18-02-2003 00:25]
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 00:21 schreef Poepoog het volgende:[..]
Hij was toch koerier en je kon toch ook naar beneden ala Mario?
quote:Dat klinkt bekend
Op dinsdag 18 februari 2003 00:27 schreef Poepoog het volgende:
Bladerunner???
[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 18-02-2003 00:29]
quote:Ja dat kan ook : )
Op dinsdag 18 februari 2003 00:27 schreef X.T.C het volgende:
Power blade volgens mij
Met die hamburgers
[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 18-02-2003 00:31]
quote:Ja ik had dit spel vroeger ook, maar kan hem nog vaagjes herinneren.'k ga maar eens een emu downloaden en kijken of ie nog ergens te vinden is.Bedankt voor de tip!
Op dinsdag 18 februari 2003 00:30 schreef EdSchouten het volgende:
http://gamez.com/games/games.x?p=nes&game=powerblade
Toch power blade! Die hoes komt me ZO bekend voor!
quote:Ik ben sneller dan het geluid
Op dinsdag 18 februari 2003 00:23 schreef EdSchouten het volgende:So, das snel
Take this ID card for
Sector ?. Good Luck!
Altijd dezelfde tekst Enig
Ik was bij de eindbaas bij solstice, maar toen gooide hij iets en toen leek het alsof het spel klaar was? Is dat ook zo of moest ik gewoon snel reageren op iets? Het leek me vrij simpel, al is solstice niet echt een spel om een eindbaas te hebben, net als lolo zeg maar. =[
Lex
quote:Chrono trigger en Final Fantasy 3 zijn nou juist de spellen die je compleet zou moeten hebben.
Op dinsdag 11 februari 2003 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, het liefst heb ik natuurlijk wel de doosjes, maar het hoeft niet perséVoor de SNES wil ik eigenlijk alles met doos, behalve de games die dan 100 euro gaan kosten (CT, FF3 etc) Dan maar zonder doos denk ik dan...
D'r zit juist een meerwaarde bij die spellen, want je krijgt er een map bij die erg handig als je aan het spelen bent en een instruction booklet die vaak vele pagina's dik zijn met uitleg over potions en allerlei.
Een spel als supermetroid boeit me niet zo om die nou compleet te hebben. Die gaat ook nog wel eens weg voor ¤40,- t/m ¤100,-. Dat ga ik toch zeker niet betalen voor een spel met alleen doosje en booklet.
lex
lex
quote:Knippert je lampje als er geen game in zit? Als het knippert, dan is je pennetje niet helemaal doorgeknipt.
Op woensdag 19 februari 2003 17:13 schreef RaSZi het volgende:
In deel 1 was dit al aan de orde. Ik heb het vierde pinnetje losgebeerd met een schaar. Alleen ik doe er een amerikaans spel in en dat doet het niet. Europese games zijn nog dik in orde though? any thoughts?lex
Lex
EDIT: hij is gewoon doormidden, ik heb hem er niet uitgehaald ofzo, ik heb hem doorgeknipt.
LEx
Lex
quote:Misschien heb je een ander type NES? Lijkt me sterk, maar is het enige wat ik kan bedenken.
Op donderdag 20 februari 2003 14:06 schreef RaSZi het volgende:
Ik heb het veirde pinnetje losgemaakt van dat zwarte ding dat hier veel op foto's verschenen is. Het rode lampje brandt echt nog steeds -.-Als ik hem aanzet.
Lex
lex
Allemaal compleet : ) : )
Alleen er zitten van die intertoys stickertjes op
die wil ik er af..
aber how?>
Lex
quote:Ik heb net mijn Zeldadoosjes ontdaan van allerlei stickers en plakband. Je kunt het proberen met wasbenzine/terpentine. Goed doorweken en dan voorzichtig afkrabben. Of je zou het eens kunnen proberen met stoom. Dit heb ik zelf nog nooit geprobeerd, maar kan misschien werken.
Op vrijdag 21 februari 2003 20:03 schreef RaSZi het volgende:
Heeft iemand wat tips hoe ik die stickertjes van mijn doosjes kan verwijderen. Ik heb gister de volgende spellen gekocht:
Power Blade
Megaman2
Adventure of Link
Lolo2
Swords and Serpents
Gauntlet2
Mario 3Allemaal compleet : ) : )
Alleen er zitten van die intertoys stickertjes op
die wil ik er af..aber how?>
Lex
Het is mij dus nog nooit gehaald om die levens-'cheat' uit te voeren. Je moet dan oneindig lang op een koopa blijven springen (zou automatisch moeten gaan). Dit kan bijvoorbeeld op het einde van level 3-1 (bij de trap) met de 2e koopa die eraf komt.
Mijn vraag dus; wie kan dit wel en kan die het nog even duidelijker uitleggen. Ik ken het spel van voor naar achteren en dit ontbreekt nog :-p
Voor de duidelijkheid:
Extra lives:
Play until World 3-1, then go to the stairs just before the flagpole. Two turtles will come down the stairs. Kill the first one and walk to the first block. Get right next to the block and wait for the second turtle. As it gets on the first block, jump on its head. If done correctly the turtle should be sitting on the first block with it head in its shell. Then, jump on the edge of the shell.
quote:Nogmaals, (heb deze vraag ook in dat andere topic gevolgd en ben wel benieuwd naar andere antwoorden/oplossingen...)
Op zondag 16 maart 2003 02:28 schreef defpaul het volgende:
Ok omdat mijn vorige topic werd gesloten en ik mijn antwoord nog niet heb gevonden/gekregen; Bij deze een vraagje over Super Mario Bros. 1.Het is mij dus nog nooit gehaald om die levens-'cheat' uit te voeren. Je moet dan oneindig lang op een koopa blijven springen (zou automatisch moeten gaan). Dit kan bijvoorbeeld op het einde van level 3-1 (bij de trap) met de 2e koopa die eraf komt.
Mijn vraag dus; wie kan dit wel en kan die het nog even duidelijker uitleggen. Ik ken het spel van voor naar achteren en dit ontbreekt nog :-pVoor de duidelijkheid:
Extra lives:
Play until World 3-1, then go to the stairs just before the flagpole. Two turtles will come down the stairs. Kill the first one and walk to the first block. Get right next to the block and wait for the second turtle. As it gets on the first block, jump on its head. If done correctly the turtle should be sitting on the first block with it head in its shell. Then, jump on the edge of the shell.
Ik heb die cheat ooit eens in een oud Nintendo blad gelezen en uitgeprobeerd. Mij is het nooit gelukt... Volgens mij heeft 't te maken met de verschillen tussen PAL en NTSC, net zoals bijvoorbeeld bij WaveRace: Bluestorm op de GameCube de tijden verschillen bij PAL en NTSC versies...
Iemand anders nog een idee?
quote:Mario krijgt dan geen kroontje, maar als je een level begint of je gaat dood. Dan komt voor het aantal levens een kroontje oid.
Op zondag 16 maart 2003 03:21 schreef supadupagama het volgende:
Klopt het dat als je in de 1e Super Mario Bros. 10 levens hebt je een kroontje opkrijgt???
quote:Nee, het doosje kan wel tegen wasbenzine. Maar hebben die intertoys stickertjes niet zo'n soort metalen laagje aan de onderkant? Dan heb je minder kans dat het lukt.
Op zaterdag 22 februari 2003 15:26 schreef RaSZi het volgende:
Verpest ik zo het doosje niet?lex
quote:Het is mij inmiddels gelukt, maar niet op de originele NES. Ik deed exact hetzelfde als wat ik deed op de PAL-versie maar via de emulator lukte het in 1x; de cheat kan dus wel maar iig niet op mijn originele NES. Het springen over de vlaggenstok in 3-3 lukte mij ook niet op de emulator. Toen maar even een Game-Geniecode ingevoerd voor mega jump (blijf je 10 seconden in de lucht, lol). De vlaggenstak was echt een eitje voor Mario de hoogspringer. Uhm verder inderdaad niks interessants aan de andere kant.
Op zondag 16 maart 2003 15:02 schreef Crashman112 het volgende:[..]
Nogmaals, (heb deze vraag ook in dat andere topic gevolgd en ben wel benieuwd naar andere antwoorden/oplossingen...)
Ik heb die cheat ooit eens in een oud Nintendo blad gelezen en uitgeprobeerd. Mij is het nooit gelukt... Volgens mij heeft 't te maken met de verschillen tussen PAL en NTSC, net zoals bijvoorbeeld bij WaveRace: Bluestorm op de GameCube de tijden verschillen bij PAL en NTSC versies...
Iemand anders nog een idee?
[..]Mario krijgt dan geen kroontje, maar als je een level begint of je gaat dood. Dan komt voor het aantal levens een kroontje oid.
quote:iemand??
Op donderdag 13 februari 2003 09:24 schreef AirRaid het volgende:
weet er iemand misschien een winkel waar je nog van die spellen kan komen (liefst in limburg)
quote:Kan wel kloppen. Vaak worden met de conversie veel dingen aangepast (25 ipv 29frames enzo) en daarmee veel timing routines. Ook worden wel meteen stomme bugs eruit gehaald (of juist geintroduceerd)...
Op zondag 16 maart 2003 15:02 schreef Crashman112 het volgende:Ik heb die cheat ooit eens in een oud Nintendo blad gelezen en uitgeprobeerd. Mij is het nooit gelukt... Volgens mij heeft 't te maken met de verschillen tussen PAL en NTSC, net zoals bijvoorbeeld bij WaveRace: Bluestorm op de GameCube de tijden verschillen bij PAL en NTSC versies...
Ik had Mario+DuckHunter
Mario Bros 3
Ducktales
Star Wars 1
TopGun 2
Turtles II
Megaman 2 was he-le-maal gaaf. Deuntjes van MM2 zitten nog steeds in mijn hoofd
Wat zijn trouwens een paar leuke zapper games behalve operation wolf ?
[Dit bericht is gewijzigd door dapluiz op 21-03-2003 08:02]
quote:Alleen nog 2 spellen ofzo, en een daarvan is Tetris. Niet boeiend. En volgens mij werkt ie alleen in een aziatische of omgebouwde nes.
Op vrijdag 21 maart 2003 11:19 schreef dapluiz het volgende:
die zaak hier in den haag, in de schoolstraat, hebben die een beetje leuke NES dingen ?
Ik weet niet of dat hier mag staan (het ombouwen), dus het zou dan fijn zijn als je me mailt.
hanneke345@yahoo.com
Groetjes!
quote:Dat is al 10x besproken in het centrale Reparatie en Verzamel topic. Het is ook geen ombouwen! Centraal Verzamel & Reparatie Topic III
Op vrijdag 21 maart 2003 16:26 schreef Hanneke1983 het volgende:
Hallo
Weet iemand hoe ik mijn NES kan ombouwen (eventueel uitleg met plaatjes, want ben hier best een leek in) zodat ik amerikaanse en/of japanse spellen kan spelen?Ik weet niet of dat hier mag staan (het ombouwen), dus het zou dan fijn zijn als je me mailt.
hanneke345@yahoo.comGroetjes!
Slechts 30 euro
quote:Bij elkaar?
Op dinsdag 25 maart 2003 21:51 schreef FilmFanaat het volgende:
Net 2x Metroid voor de Nes 8-bit aangeschaft.
Beide alleen de cassette, maar de prijs was er ook naarSlechts 30 euro
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:52 schreef Lexie het volgende:[..]
Bij elkaar?
quote:Ik heb een complete, voor 20 euro inclusief verzendkosten
Op dinsdag 25 maart 2003 21:58 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Onlangs nog 11 spellen voor 40 Euro over laten komen en ik heb er nu weer een aantal op het oog.
Maar een complete Metroid ben ik niet zo heel erg in geinteresseerd.
Het gaat mij meer om het feit dat ik de spellen heb.
Enigste spel dat ik ECHT compleet wil hebben in Final Fantasy 1..
Waarom? Dat spreekt toch voor zich
quote:Zelda 2 heeft hele mooie tekeningen in de handleiding. Reden genoeg om het spel compleet te hebben.
Op dinsdag 25 maart 2003 22:14 schreef Lexie het volgende:
Complete spellen roeleren. Ik zou er depri van worden als er hier een kale Zelda stond zonder zijn mooi, comfortabele, papieren jasje
. Ik kan niet tegen de gedachte dat ik iets mis.
Maar helemaal compleet is beter ja!
quote:Die plaatjes roelen
Op dinsdag 25 maart 2003 22:15 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Zelda 2 heeft hele mooie tekeningen in de handleiding. Reden genoeg om het spel compleet te hebben.
Verder heb ik wel wat doosjes, maar die zitten er dan puur toevallig bij als ik op iets biedt.
Wat zou de waarde van een complete zelda II zijn?
En een losse ZWARTE Zelda I cartridge?
quote:Als die Zelda II in goede staat is, vang je er wel 35/40 euro voor waarschijnlijk. Die losse zwarte schat ik op 20 euro, misschien nog wat meer.
Op woensdag 26 maart 2003 09:54 schreef StarGazer het volgende:
Zelda II ligt nog compleet hierWat zou de waarde van een complete zelda II zijn?
En een losse ZWARTE Zelda I cartridge?
quote:Hmm valt toch weer tegen.
Op woensdag 26 maart 2003 22:00 schreef Lexie het volgende:[..]
Als die Zelda II in goede staat is, vang je er wel 35/40 euro voor waarschijnlijk. Die losse zwarte schat ik op 20 euro, misschien nog wat meer.
quote:Ik kon er ook niks van. Maar ik ken wel mensen die het uitgespeeld hebben. En dat was nog voor het walkthroughtijdperk.
Op zaterdag 29 maart 2003 11:27 schreef StarGazer het volgende:[..]
Hmm valt toch weer tegen.
Wie heeft trouwens Zelda II uitgespeeld? Ik krijg het zelfs nog niet voor elkaar om die hamer te krijgen
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 19:01 schreef Lexie het volgende:
Vanmiddag even naar een soort tweedehands winkel geweest. Daar zag ik opeens een vies en verlaten NESje liggen. Alhoewel ik me had voorgenomen even niks te kopen, kon ik het hem niet aandoen om hem daar te laten liggen.
Voor een zacht prijsje was hij van mij. Ik heb hem lekker schoongesopt, en ga binnenkort een nieuw baasje voor hem zoeken
quote:Dan wens ik je heel veel succes. Want dat spel is ECHT moeilijk. Maar wel zwaar heerschend
Op zaterdag 29 maart 2003 19:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal volgende week Zelda II eens ff uitspelenZonder walkthrough
Ik heb nu een Zelda 2 met boekje over.. iemand?
quote:Alleen het boekje
Op maandag 31 maart 2003 19:23 schreef JoostW het volgende:
Net voor 45¤ inc verzendkosten Zelda 1 & 2 beide Mint & Compleet binnen..Ik heb nu een Zelda 2 met boekje over.. iemand?
quote:
Op maandag 31 maart 2003 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Alleen het boekje
quote:Als dat echt waar is
Op zondag 6 april 2003 17:03 schreef defpaul het volgende:
Vorige week, zonder ervaring en zonder walkthrough, Zelda II uitgespeeld in 1,5 dag
quote:Heb je je Zelda nog niet getest?
Op dinsdag 15 april 2003 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb besloten om mijn NES weer aan te sluiten. En er dan nog een kopen voor de verzameling. Die moet dan natuurlijk wel NIEUW in doos zijn (het mag wat kosten ja)
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 19:57 schreef Lexie het volgende:[..]
Heb je je Zelda nog niet getest?
quote:Een nieuw in doos NES? No way dat je die ooit vind man.
Op dinsdag 15 april 2003 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb besloten om mijn NES weer aan te sluiten. En er dan nog een kopen voor de verzameling. Die moet dan natuurlijk wel NIEUW in doos zijn (het mag wat kosten ja)
quote:Nou ja, nieuwstaat bedoel ik ook
Op dinsdag 15 april 2003 22:45 schreef Khadgar het volgende:[..]
Een nieuw in doos NES? No way dat je die ooit vind man.
En dan gewoon 20 jaar later verkopen wedden dat je dan geld verdiend.
Nee hoor... Een NES kostte destijds 300 gulden voor het Action Set
Nu krijg je er zo'n 50 tot 75 euro voor terug
quote:Een gesealde Zelda brengt wel meer op dan wat hij destijds kostte volgens mij.
Op dinsdag 15 april 2003 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:Nee hoor... Een NES kostte destijds 300 gulden voor het Action Set
quote:300 gulden?? Toch wel wat minder hoor nou jah ik heb er zo'n 150 tot 200 gulden voor betaald. Maar ik denk dat een serieuze verzamelaar toch wel geld over heeft voor een nog nooit gebruikte nes gesealed en al met alles in super staat!
Op dinsdag 15 april 2003 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:Nee hoor... Een NES kostte destijds 300 gulden voor het Action Set
Maarja...
quote:299 gulden voor de Action set. Heb recentelijk nog een kassabon ervan gezien...
Op dinsdag 15 april 2003 22:56 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
300 gulden?? Toch wel wat minder hoor nou jah ik heb er zo'n 150 tot 200 gulden voor betaald. Maar ik denk dat een serieuze verzamelaar toch wel geld over heeft voor een nog nooit gebruikte nes gesealed en al met alles in super staat!
Maarja...
quote:Ik heb alle 300 guldentjes op moeten sparen
Op dinsdag 15 april 2003 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, 299 inderdaadIk heb hem gekregen in groep 5 (toen was ik 8 of 9 ofzo)
quote:Ja, dat zijn nog eens prijzen
Op woensdag 16 april 2003 19:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik was vandaag bezig met super mario bros 1 en toen wilde ik even kijken waar die warps ook al weer zaten. Dus pakte ik mijn doos met oude nintendo-magazines en daarin kwam ik ook een oude reclamefoler uit 1991 tegen of zo. Een zapper kostte gewoon 100 gulden! Een advantage-controller 139, en de kale nintendo 199. Met SMB/duckhunt en zapper 299.
En al die spellen kostten gewoon ook even veel als dat ze nu kosten, alleen werd er toen volgens mij veel minder afgeprijsd.
quote:
Ik was vandaag bezig met super mario bros 1 en toen wilde ik even kijken waar die warps ook al weer zaten. Dus pakte ik mijn doos met oude nintendo-magazines en daarin kwam ik ook een oude reclamefoler uit 1991 tegen of zo. Een zapper kostte gewoon 100 gulden! Een advantage-controller 139, en de kale nintendo 199. Met SMB/duckhunt en zapper 299.
En al die spellen kostten gewoon ook even veel als dat ze nu kosten, alleen werd er toen volgens mij veel minder afgeprijsd.
quote:Spellen waren toen Fl. 99,- weet ik nog van Kirby's Adventure
quote:Mario Bros. 2 => 129 Gulden
Op dinsdag 22 april 2003 20:55 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Spellen waren toen Fl. 99,- weet ik nog van Kirby's Adventure
quote:Mario 3 fl149,-
Op dinsdag 22 april 2003 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Mario Bros. 2 => 129 Gulden
quote:Dat was toch import?
Op woensdag 23 april 2003 12:17 schreef Gunhappy het volgende:
Goh, ik weet nog wel dat Maniac Mansion 189 gulden kostte...
quote:Zoveel ja? hmm iig Kirby was 99,- heb het bonnetje nog gevonden
Op woensdag 23 april 2003 19:35 schreef Gunhappy het volgende:
Nee, niet eens.Gewoon de adviesprijs.. Heb nog steeds wel een foldertje hier liggen om het te bewijzen, maar ja, heb natuurlijk weer geen scanner.
quote:Ik heb op koninginnedag een NES met mario/duckhunt,2 controllers,een zapper en de boekjes van het control deck,de zapper en mario/duckhuntspelletje in echt prachtige staat voor de prachtige prijs van 7.50
liefst ergens in limburg
Weet niet wat ze in de winkel hebben, maar tis denk ik redelijk bij je in de buurt
quote:Cleaning kits zijn bagger. Worden zelfs afgeraden door Nintendo (en niet omdat het third party is)...
Op zaterdag 3 mei 2003 00:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik was gisteren bij de platenkoning (www.platenkoning.com) in amsterdam. Had veel spellen, maar niet goedkoop (goedkoopsten 12 euro, en vele spellen duurder). Ze hadden ook nog een originele nes cleaning kit in verpakking, en die was vrij duur maar misschien toch wel de moeite v.h. kopen waard...
Het is steeds een constante herhaling, iemand tips ?
Zojuist binnen:
Dragon Warrior 1
Foto 1:
- The Legend of Zelda
- Puzznic
- Ghost'N Goblins
- Batman - The video game
- Super Mario Bros
- Blue Shadow
- Cartoon Workshop
- Dragons Lair
- Double Dragon II
- The Goonies II
- Simon's Quest - Castlevania 2
- Solstice
Foto 2:
- The Battle of Olympus
- Megaman 2
- Mission Impossible
- Roadblasters
- Rad Gravity
- The Simpsons - Bart Vs The Space Mutans
- Swamp Thing
- Robinhood - Prince of Thieves
- Dream Master
- The Legend of Lost City (VAN MB!! )
- A boy and his Blob - Trouble on Blobolonia
- Turtels - The Manhattan Project
Foto 3:
- The Terminator
- Arch Rivals
- Kickle Cubicle
- Mario & Yoshi
- Wizards & Wariors III
- Total Recall
- Gargoyles Quest II
zaten ook nog 2 converters bij, voor de Super Nintendo.
+ Snes spel.
quote:Allemaal zonder beschermhoesje?
Op donderdag 8 mei 2003 18:04 schreef SDSNATCHERII het volgende:
Kijk eens wat ik vandaag heb gekregen,
ben helemaal superblij vette lading games dit zijn ze
kan het 4dubbele wel er voor krijgen volgens mij. als ik ze los zou gaan verkopen. (niet dat ik dat doe, is voor me collectie )
Groeten,
Paul
quote:Als hij niet weg gaat mail mij, ik heb interesse in enkele losse dingen
Op maandag 12 mei 2003 15:53 schreef defpaul het volgende:
Mensen mijn hele NES collectie gaat weg!! Nog 42 minuten. Moest het hier toch ook maar even posten... http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3022851587&category=11028
(met oa Zelda 2 en Faxandu)Groeten,
Paul
Hij staat nu eerst nog een keer voor 3 dagen op Ebay. Mocht een koop in 1x niet gaan lukken dan ga ik inderdaad los verkopen en zal ik je op de hoogte houden.
Ik vind het trouwens echt een mooie prijs; alleen de games al gaan voor gemiddeld 5 euro weg waaronder enkele toppers met boekje. En dan krijg je nog een megatrits aan extra's erbij. Hmm als ik het zo lees krijg ik alweer spijt
Maar ik hoor het wel via mail (notorious_roy@fok.nl). Dan kunnen we het hier weer over NES Games en spullen hebben!
Ik heb nu puur spellen liggen die ik leuk vind.. veel-al wel compleet.. zoals Kirby, Isolated Warrior, A Boy and His Blob, Chip 'n Dale, Bart Simsons vs The World, Bart Simsons vs Spacemutants.. verder nog een stuk of 20 losse spellen.. wat megamans etc.
Heb SMB 1/2/3 compleet.. en dan heb ik het over SMB1 zonder duckhunt!
[Dit bericht is gewijzigd door JoostW op 13-05-2003 11:53]
net een werkende NES gehad met 2 controllers en 3 games.
en dit alles voor het psx spel rollcage
quote:Heb je ook Duckhunt zonder Mario? (ik wel, helaas niet compleet)
Op dinsdag 13 mei 2003 11:48 schreef JoostW het volgende:
Heb SMB 1/2/3 compleet.. en dan heb ik het over SMB1 zonder duckhunt!
quote:Nope.
Op dinsdag 13 mei 2003 13:10 schreef Kiff het volgende:[..]
Heb je ook Duckhunt zonder Mario? (ik wel, helaas niet compleet)
Ik heb nog wel SMB1 (zonder DH dus) handleidingen over.
quote:Dat spel is echt gaaf, alleen wel beremoeilijk, het is me destijds nooit gelukt. Binnenkort weer eens proberen hoe ver ik kom
Op dinsdag 13 mei 2003 13:44 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Is het trouwens iemand hier gelukt om de Teenage Mutant Hero Turtles uit te spelen?
quote:Ik ben ooit op het vliegveld gekomen (wel met GameGenie
Is het trouwens iemand hier gelukt om de Teenage Mutant Hero Turtles uit te spelen?
quote:Nee, moet je me nou weer aan die pijnlijke herrinering laten denken
quote:Deel 1 niet, deel 2 heb ik in 3 dagen uitgespeeld, deel 3 in een week of 2 (omgebouwde NES had ik toen)
quote:De TV-antenne eruit halen kan misschien helpen.
Op woensdag 14 mei 2003 20:23 schreef anima het volgende:
beeld heb ik ondertussen alleen er is best wel veel storing. iemand een idee waar dit aan kan liggen?
quote:ja dan wordt het beeld alleen maar slechter... leidt zelf tot een en al storing
Op woensdag 14 mei 2003 20:25 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
De TV-antenne eruit halen kan misschien helpen.
of kan hier iets uit herleid worden
[Dit bericht is gewijzigd door anima op 14-05-2003 20:44]
Big nose the caveman
het is een gouden cartridge
ik heb ook al aardig wat games en neus ook altijd op marktplaats en e-bay
maar deze ben ik nog nooit tegen gekomen
is dit een rare?
quote:Je kunt proberen om het schakelaartje achterop van 3 naar 4 te zetten (of andersom) het dan nog eens te proberen. Misschien vind je die zender dan wel. Anders moet je misschien een nieuwe kabel van de NES naar de antenne kopen want daar kan ook storing in zitten.
Op woensdag 14 mei 2003 20:38 schreef anima het volgende:[..]
ja dan wordt het beeld alleen maar slechter... leidt zelf tot een en al storing
of kan hier iets uit herleid worden
Deze game zie je ook niet vaak is dit een rare?
quote:Felix!! Weet je hoe tof dat spel is! Dan kun je allemaal van die dingen verzamelen en dan kun je in steeds coolere dingen veranderen. Kweet nog dat je een tank en een ufo enzo kan worden!! Waaah!!
Op zaterdag 17 mei 2003 16:52 schreef -giovanni- het volgende:
Dit spel dit is echt een goeie
pasgeleden een paar uurtjes zoet mee geweestDeze game zie je ook niet vaak is dit een rare?
quote:inderdaad een superspel
Op zaterdag 17 mei 2003 17:29 schreef Marinus het volgende:[..]
Felix!! Weet je hoe tof dat spel is! Dan kun je allemaal van die dingen verzamelen en dan kun je in steeds coolere dingen veranderen. Kweet nog dat je een tank en een ufo enzo kan worden!! Waaah!!
Wat betreft rare-games voor de NES: ik heb op internet een lijst gevonden met (ik geloof) alle spellen voor de NES en daar achter de rare-factor. Het staat geordend op alfabetische volgorde van de maatschappij, dan pas van het spel, wat wel enigszins irritant is, maar met de zoek-functie kom je een heel eind. Felix the Cat was trouwens een 'B+', oftewel: zeldzamer dan een zeldzame game, maar op zich nog wel te vinden.
--
+-------+-----------------------------------------------------------------+
| 18.00 | To The Earth |
| | Publisher: Nintendo |
| | Release: April, 1990 |
| | Control: Zapper Required |
+-------+--------------------------------------------------------------+
| 18.01 | Synopsis |
+-------+--------------------------------------------------------------+
"Earth is in your hands. Save it!" Says the intro. Well I'm sorry, Earth
is doomed because I can't hit a damn thing! Ships zoom from the center of
the screen outwards to the edge (3D effect) really fast and you must shoot
them. Except it is near impossible! Add that with the fact they shoot
really fast, really hard to hit missles and you're done for! Even standing
close to the screen doesn't help! Even with a mouse in an emulator doesn't
help! Its hopeless.
quote:Jemig zeg. NES games kosten geen drol en dan ga je ze downloaden?
Op dinsdag 3 juni 2003 23:14 schreef carmencarmencarmen het volgende:
Edit: Nee. Geen Kazaa
quote:Wat ik weleens doe is voordat ik een spel koop even een rommetje bekijken of het spel de moeite waard is
Op dinsdag 3 juni 2003 23:44 schreef Khadgar het volgende:[..]
Jemig zeg. NES games kosten geen drol en dan ga je ze downloaden?
quote:Ik had hem, en heb hem met Zapper gespeeld..
Op dinsdag 20 mei 2003 13:00 schreef Kiff het volgende:
Hoi, heeft iemand van jullie het zapper spel 'To The Earth' wel eens gespeeld? Ik zojuist voor het eerst en het is tyfusmoeilijk dus....
De info uit de zapperfaq geeft dat ook al aan... Iemand die er positievere ervaringen mee heeft?--
| 18.00 | To The Earth |
| | Publisher: Nintendo |
| | Release: April, 1990 |
| | Control: Zapper Required |
+-------+-----------------------------------------------------------------++-------+--------------------------------------------------------------+
| 18.01 | Synopsis |
+-------+--------------------------------------------------------------+"Earth is in your hands. Save it!" Says the intro. Well I'm sorry, Earth
is doomed because I can't hit a damn thing! Ships zoom from the center of
the screen outwards to the edge (3D effect) really fast and you must shoot
them. Except it is near impossible! Add that with the fact they shoot
really fast, really hard to hit missles and you're done for! Even standing
close to the screen doesn't help! Even with a mouse in an emulator doesn't
help! Its hopeless.
Nog steeds godse moeilijk..
quote:Ik heb die op de NES en op de Gameboy.
Op donderdag 5 juni 2003 23:40 schreef Kiff het volgende:
zo, ik was net weer eens Star Wars aan het spelen en dit keer vrij serieus proberend om ver te komen. Het blijft een geweldig spel, dit keer kwam ik tot in de thrash compacter (ofzoiets heette het geloof ik...), da's nog maar iets van 22%. Ooit, vroeger, heb ik hem uitgespeeld. Binnenkort maar weer eens proberen om verder te komen.
Star Wars op de NES
PLEDGE YOUR ALLEGIANCE
quote:De GB versie ken ik niet, is dat hetzelfde spel dan? Ik heb 2 verschillende Starwars spellen voor de NES en drie voor de SNES.
Op donderdag 5 juni 2003 23:47 schreef Khadgar het volgende:[..]
Ik heb die op de NES en op de Gameboy.
quote:Tis een port van de NES versie. Hij is er overigens ook op de Sega 8bit of op de gamegear. Exact zelfde spel.
Op vrijdag 6 juni 2003 00:01 schreef Kiff het volgende:[..]
De GB versie ken ik niet, is dat hetzelfde spel dan? Ik heb 2 verschillende Starwars spellen voor de NES en drie voor de SNES.
quote:VET! Die moet ik zien te kopen dus, of op GG of op SMS! Kan ik hem portabel spelen!
Op vrijdag 6 juni 2003 00:16 schreef Khadgar het volgende:[..]
Tis een port van de NES versie. Hij is er overigens ook op de Sega 8bit of op de gamegear. Exact zelfde spel.
Moet die cardrigde nog wel eens goed schoonmaken want het is een van de weinige spellen die het nog steeds niet doet.
InsideGamer:
quote:
Super Mario Bros deuntjes op je piano
11-06-2003 | Jakob Dieckmann
Tussen al het serieuze nieuws hebben we vandaag eens wat luchtige content voor je. Nostalgie ten top
Ofschoon deze game al bijna twintig jaar oud is zullen vele gamers dit meesterwerk een warm hart toedragen. Super Mario Bros was destijds dan ook een hele nieuwe ervaring voor gamers. Het was de launchetitel van de NES. Vele jaren later zijn er nog genoeg gamers die enthousiast kunnen worden van een screenshot of een deuntje uit deeltje één van de Mario reeks. IGN zette onlangs dit spel zelfs op de eerste plaats in haar IGN top 100 aller tijden.Vandaag kwamen we een leuk filmpje tegen van ene Ben die de fameuse Nintendo deuntjes op zijn piano speelt. Alle Nintendofans kunnen hun zakdoekjes weer tevoorschijn halen en met weemoed terugdenken aan die goeie ouwe tijd.
quote:ik heb nog een megaman 1 over, die wil ik wel ruilen voor een 5, 6 of 7 (7 is voor snes)
Op donderdag 12 juni 2003 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb MegaMan 2 liggen. Wil ze op zich wel allemaal, maar zijn er teveel voor mijn budget
quote:compleet?
Op donderdag 12 juni 2003 18:02 schreef Kiff het volgende:[..]
ik heb nog een megaman 1 over, die wil ik wel ruilen voor een 5, 6 of 7 (7 is voor snes)
quote:nee, cartridge alleen. Heb nog wel een 2 compleet in mint conditie.
Op donderdag 12 juni 2003 18:08 schreef Lexie het volgende:[..]
compleet?
260 SPELLEN IN 1 VOOR DE NES
dat wordt weer eventjes ouderwets lang spelplezier.
alleen ik hoop dat dit de PAL versie is.
Die gozer zei van wel,dus dat wordt ff lekker ouderwets gamen
quote:Heb ik ook ooit gehad... 260 games, waarvan er maar 3 verschillende zijn eigenlijk
Op vrijdag 13 juni 2003 16:59 schreef -giovanni- het volgende:
Haha na een tijdje wachten komt ie morgen toch binnen:260 SPELLEN IN 1 VOOR DE NES
dat wordt weer eventjes ouderwets lang spelplezier.
alleen ik hoop dat dit de PAL versie is.
Die gozer zei van wel,dus dat wordt ff lekker ouderwets gamen
quote:Ja dat ken ik nog wel van die gameboy cardridges met 100 spellen en dan maar 3 verschillende.
Op vrijdag 13 juni 2003 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Heb ik ook ooit gehad... 260 games, waarvan er maar 3 verschillende zijn eigenlijk
De rest is allemaal hetzelfde maar net iets anders
Megaman 2, 3
SMB 1,2,3
Duck Hunt (alleen de zapper werkt niet meer)
RoboCop 2
Flintstones
Felix the cat
Chip 'n Dale Rescue Rangers
Kirby
volgens mij was dat het alweer.
Overigens was in ik 98/99 druk bezig met het downen van die rommetjes van het internet dus ik heb nou tonnen Nes en Snes games (en ook Sega 16 bit)
In principe kan ik m'n hele jeugd weer overspelen op m'n compi
quote:Nou kaghdar je hebt gelijk slechte kwaliteit.
Op vrijdag 13 juni 2003 17:29 schreef Khadgar het volgende:
God, zo'n ding heb ik ook, zit in een neptendo ingebouwd vaak. Die dingen zijn echt slecht.
iemand enig idee hoe dit aan te pakken?
-hoe de verkoper aan te pakken om mijn geld terug te krijgen?
-Hoe dit te repareren?
quote:Heb je daar niet een soort van converter voor nodig?
Op dinsdag 17 juni 2003 20:35 schreef -giovanni- het volgende:[..]
Nou kaghdar je hebt gelijk slechte kwaliteit.
Hij doet het niet.
Ik heb hem al grondig gereinigd met reinigings alchohol maar dat helpt niks
waarschijnlijk is er iets doorgebrand want hij knippert en stoort terwijl mijn andere spellen het wel doen op mijn beide nessen.iemand enig idee hoe dit aan te pakken?
-hoe de verkoper aan te pakken om mijn geld terug te krijgen?
-Hoe dit te repareren?
Hoe de verkoper aan te pakken?
Waar heb je het gekocht? (Ebay, marktplaats?)
quote:Hij vertelde dat hij hem altijd op zijn eigen nes had gespeeld en die was PAL
Op dinsdag 17 juni 2003 22:09 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Heb je daar niet een soort van converter voor nodig?
Ik heb namelijk een 371 in 1 en daar zit er wel 1 op.Hoe de verkoper aan te pakken?
Waar heb je het gekocht? (Ebay, marktplaats?)
De doos is nog 100 % en de MAX werkt !
Foto !
quote:Die heb ik uiteraard ook. Alleen geopend om te testen
Op dinsdag 24 juni 2003 14:47 schreef StarGazer het volgende:
Kheb nog een advantage, met doos en handleiding....maar ik heb er nooit veel gedaan...beetje lomp ding. Maar natuurlijk wel heerschend voor de verzameling
quote:Een hoeraatje voor de redder van de thuisgamemarkt!
Op woensdag 16 juli 2003 00:28 schreef chibibo het volgende:
De Famicom (ook wel NES) genoemd bestaat 20 jaar! Hier een linkje naar een 'special' van GameSpy.http://www.gamespy.com/articles/july03/famicom/
Hiep hiep hoera! .
quote:Oud nieuws
Op woensdag 16 juli 2003 00:28 schreef chibibo het volgende:
De Famicom (ook wel NES) genoemd bestaat 20 jaar! Hier een linkje naar een 'special' van GameSpy.http://www.gamespy.com/articles/july03/famicom/
In september gaan ze stoppen met de productie van het almachtige apparaat
Dat boek (Game Over - How Nintendo Conquered The World) heerst zo hard! Ik ben het nu aan het lezen en het is verslavender dan menig NES spel zelf. Wie heeft het ook gelezen?
(Roy, weet je al wat Powergrips zijn? Of moet ik nog even een plaatje zoeken?)
En dat boek ga ik ook maar eens zoeken
quote:Wordt dat ding nog steeds gemaakt dan?
Op woensdag 16 juli 2003 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Oud nieuws
In september gaan ze stoppen met de productie van het almachtige apparaat
quote:*meldt*
Op woensdag 16 juli 2003 12:48 schreef Kiff het volgende:
"Many of the facts mentioned in Days 1 and 3 of this feature were first cited in David Sheff's Game Over, an excellent history of Nintendo's video game business (ISBN 0966961706). Ten years after its initial publication, it remains recommended reading for any Nintendophile. "Dat boek (Game Over - How Nintendo Conquered The World) heerst zo hard! Ik ben het nu aan het lezen en het is verslavender dan menig NES spel zelf. Wie heeft het ook gelezen?
(Roy, weet je al wat Powergrips zijn? Of moet ik nog even een plaatje zoeken?)
Ik heb het boek helemaal gelezen . Ik heb het een keer gratis bij een Engels gamemagazine gekregen. Is wel leuk om de hele ontwikkeling te zien, en te lezen hoe het er achter de schermen allemaal aan toe is gegaan
.
quote:En ons niks vertellen?
Op woensdag 16 juli 2003 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oud nieuws
Ik weet zeker dat ik het ergens gepost heb
Wie maakt deel 3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |