Ik heb vrij.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:54 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht even dat we donderdag vrij waren maar we moeten donderdag gewoon werken.
Woedend ben ik.
(dit geldt niet voor @:drizzt en @:charz)
Ik wist dit al, want Caland zei dat hij dinsdag, woensdag én vrijdag vrij was.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:54 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht even dat we donderdag vrij waren maar we moeten donderdag gewoon werken.
Woedend ben ik.
2025 pas weer ouwe reus.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:54 schreef GGMM het volgende:
Woedend ben ik.
Omdat ik wel bij een INCLUSIEF bedrijf werk heb ik tweede paasdag geruild voor 5 meiquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:54 schreef GGMM het volgende:
Woedend ben ik.
Krijg de tering en de touwtyfus met je inclusief bedrijf..quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ik wel bij een INCLUSIEF bedrijf werk heb ik tweede paasdag geruild voor 5 mei
Erg mooi
Ik werk in mijn nagelsalon en ‘s avonds in de productiequote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:54 schreef GGMM het volgende:
Woedend ben ik.
Oh wat leukquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:33 schreef Charz het volgende:
[..]
Ik werk in mijn nagelsalon en ‘s avonds in de productie
Fijne dag!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:49 schreef Charz het volgende:
Waarvoor ik nu weer hapjes ga maken, doeiiiii fijne dag
Ja volgens mij was er weer één of andere rel en is dat gestopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:54 schreef Charz het volgende:
Daar zaten ook al die werklozen en uitkeringstrekkers op de hele dag..
Waarvan ik er ooit een was.
Graag pics van de hapjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:49 schreef Charz het volgende:
Waarvoor ik nu weer hapjes ga maken, doeiiiii fijne dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |