SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Zweepje mee, die gaat zich wel vermakenquote:Op zondag 1 mei 2022 21:21 schreef kibo het volgende:
Hans heeft voor de gelegenheid z'n ketelpak met open kruis meegenomenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Echt een wonder dat Sander nog niet is afgeknapt op haar.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Nou ja, ik denk dat hij voorlopig 1 hand wel gaat gebruiken.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Karlijn in bikini genot.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die neemt genoegen met elk persoon met een gat dat langs komt.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:24 schreef Fascination het volgende:
Echt een wonder dat Sander nog niet is afgeknapt op haar.
Wel een aardige kerel verder trouwens.![]()
DAT WORDT NEUKEN IN DE KEUKEN!!!!I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Ik vind Rob een aparte kerel maar dit verdient hij niet. Die Wendy is zo fake
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zo hard en koud.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind Rob een aparte kerel maar dit verdient hij niet. Die Wendy is zo fake![]()
Nou cancel heel die trip maar als je niet eene in een kamer wil slapen samenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Rob heeft zijn gitaar mee dus die gaat natuurlijk even een mooie serenade houden voor haar deur/raam.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:32 schreef Eightyone het volgende:
Is er nog kermis in de buurt, bij Wendy en Rob?
(Theekopjes-potentie.)![]()
![]()
Op zich kan dat soms best aantrekkelijk zijn. Als ze dan daarna maar wel ontdooien.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maud heeft (of had, ik zag hem niet) een grote hond. Daar zal die constructie bij haar buitendeur voor zijn (geweest), zodat de hond niet zo de straat op kan (kon).
Ik deel dus totaal niet de gemiddelde sentimenten en oordelen hier over Maud en ik ben er wel behoorlijk mee in mijn nopjes dat Evert voor haar heeft gekozen.The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:56 schreef Lienekien het volgende:
Maud heeft (of had, ik zag hem niet) een grote hond. Daar zal die constructie bij haar buitendeur voor zijn (geweest), zodat de hond niet zo de straat op kan (kon).
Ik deel dus totaal niet de gemiddelde sentimenten en oordelen hier over Maud en ik ben er wel behoorlijk mee in mijn nopjes dat Evert voor haar heeft gekozen.
Van plastic zeker?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: