Bestaat dit liedje echt? het raakt enigszins ergens ver weg wel hetgeen wat ik wilde schetsen.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
Het zijn de homo’s jaja, het zijn de homo’s jaja, het zijn de homo’s jaja de HOMO’S uit Almere!!!!
Met Breda wel, dat rijmt ook meer op Ja dan almerequote:Op zondag 1 mei 2022 18:17 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Bestaat dit liedje echt? het raakt enigszins ergens ver weg wel hetgeen wat ik wilde schetsen.
quote:Op zondag 1 mei 2022 16:54 schreef hoedenderand het volgende:
Waardeloos, geef je geld er niet aan uit.
Een kinderhand is dan ook snel gevuld. wellicht is bungeejumpen in Madurodam ook iets voor jou.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:34 schreef Hexagon het volgende:
Ach ik heb me er wel vermaakt gisteren. Er staat op dat terrein meer dan je in een dag in je kan opnemen dus het is meer dan genoeg voor je geld. Het is wat rommeliger afgewerkt dan 10 jaar geleden in Venlo. Maar die eilandjes zijn dan weer erg leuk.
En gezien het taalgebruik van de TS kan hij beter naar de kermis in Volendam.
Tja bij mij is het glas meestal half vol.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:34 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Een kinderhand is dan ook snel gevuld. wellicht is bungeejumpen in Madurodam ook iets voor jou.
en de stormvloed aan negatieve recensies door duizenden mensen negeer jij gewoon, zolang jij het zelf maar leuk hebt kan de algemene opinie jou niks schelen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja bij mij is het glas meestal half vol.
En ik heb een plezierige dag gehad en me geen moment lopen vervelen. Dus dan heb ik geen behoefte om azijn te gaan pissen.
Helemaal juist. Waarom zou wat een ander er van vind invloed moeten hebben op mijn ervaring? Ik zit niet in de organisatie van de Floriade en woon ook niet in Almere, dus de algemene opinie is verder mijn probleem niet.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:46 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
en de stormvloed aan negatieve recensies door duizenden mensen negeer jij gewoon, zolang jij het zelf maar leuk hebt kan de algemene opinie jou niks schelen?
Dan heb je een subjectieve kijk en moet je ook het respect op kunnen brengen voor mensen die een andere visie hebben i.p.v. ze te schofferen m.b.t kermisopmerkingen.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Helemaal juist. Waarom zou wat een ander er van vind invloed moeten hebben op mijn ervaring? Ik zit niet in de organisatie van de Floriade en woon ook niet in Almere, dus de algemene opinie is verder mijn probleem niet.
Dat komt vooral door jouw eigen taalgebruik zoals een atoombom op de Floriade willen gooien.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:28 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Dan heb je een subjectieve kijk en moet je ook het respect op kunnen brengen voor mensen die een andere visie hebben i.p.v. ze te schofferen m.b.t kermisopmerkingen.
Lolquote:Op donderdag 2 juni 2022 17:31 schreef Näsenbar het volgende:
Is gewoon Nederlandse traditie en handelsgeest, een matig product wegzetten voor veel geld. Daar moet je RESPECT voor hebben TS.
Als ze dan toch gegooid moeten worden door het Kremlin doe het dan daar zou ik zeggen. Beter dan op Den-haag, of Brussel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat komt vooral door jouw eigen taalgebruik zoals een atoombom op de Floriade willen gooien.
Hier hetzelfde. Geweest en absoluut niet verveeld en is er idd meer te zien dan je in één dag kán zien, dus...quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja bij mij is het glas meestal half vol.
En ik heb een plezierige dag gehad en me geen moment lopen vervelen. Dus dan heb ik geen behoefte om azijn te gaan pissen.
Is dat dat ene park met die kabelbaan boven de A6?quote:Op zondag 1 mei 2022 16:54 schreef hoedenderand het volgende:
35 euro betaal je voor een voorstelling die nog niet af is, de helft is gesloten en in aanbouw.
1 grote bouwput, elitair, gereformeerd geformeerd, bekrompen en beperkt is alles aangelegd, geen vernieuwing, geen wetenschappelijke hoogstandjes, geen kunstzinnige projecten, geen geschiedenis van de positie van de Cannabis in Nederland, Nee niets van dat alles. Autistische tuinontwerpers zijn angstvallig bezig geweest om daar het een en ander aan te leggen, dat is terug te zien in het gehele project heel beperkt bekrompen miljoenenprojectje met zeer matige vernieuwing en dat moet dan het equivalent van een wereldtentoonstelling hebben wat eenmaal per decennium plaats vindt. en het meest vernieuwde moet dan de hydrocultuur zijn. (moestuintjes in waterbakken aanleggen en voeden) iets waar wiet kwekend Nederland al een sinds de jaren 80 mee bezig is. Owja verticaal kweken was er ook nog, zo geniaal...
Kinderen spelenderwijs vertrouwd laten raken met insecten en de woke beweging van tiny houses en de energiezuinige stro isolatie in de fundering waardoor de mensheid klaar wordt gestoomd voor een nieuwe groene wereld waarin we allemaal zo woke zijn dat ons hart vervult met vreugde wordt als we een dauwdruppel in de ochtend op een grassprietje zien dat doorkruist wordt met zonnestralen, en daar een foto van willen nemen en met onze woke vrienden willen delen op instragram, dat zal de visie van de floriade wel zijn. Met een waterig bekertje soep van 6,50 heb ik het bezoek afgesloten. Geweldig die Floriade, als ze dan toch een tactische kernbom willen gooien, doe het niet op Brussel of Straatsburg maar alsjeblieft op de Floriade. Hartelijk dank voor u aandacht.
https://www.tripadvisor.n(...)voland_Province.html
Waardeloos, geef je geld er niet aan uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |