De familie van Rod zal wel gewoon in Engeland wonenquote:Op zondag 1 mei 2022 16:50 schreef Caland het volgende:
In het altijd lelijke Limburg heeft men blijkbaar geen stewards
Te veel bvo's in een klein gebied.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
Het is wel echt extreem lachwekkend hoe slecht Fortuna dat stadion vol krijgt. Zelfs tegen Feyenoord.
Vroeger was Fortuna voglensmij de meest trekkende club van Limburg.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Te veel bvo's in een klein gebied.
Dit is wel een stormloop tot nu toe, ja. En niet zo'n beetje ook.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:03 schreef hollandia02 het volgende:
Fortuna helemaal weggetikt,
Kansen van Til, Nelson en Dessers net en t was bij wijze van al 0-4.
WHU v Arsenal een optie?quote:Op zondag 1 mei 2022 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik durf te stellen dat het gespeeld is.
Ze hebben het een tijd heel goed gedaan, met van Marwijk als trainer.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Vroeger was Fortuna voglensmij de meest trekkende club van Limburg.
Ik trek mijn post terug.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik durf te stellen dat het gespeeld is.
Vorig seizoen deden ze het ook formidabel. Alleen mocht het publiek het niet zien hahaha.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ze hebben het een tijd heel goed gedaan, met van Marwijk als trainer.
Klopt ja.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ze hebben het een tijd heel goed gedaan, met van Marwijk als trainer.
Als Louis Rensch als selectievulling om zijn veelzijdigheid gebruikte, mag dat zeker.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef Slobeend het volgende:
Mogen we De Luts voorzichtig Oranje in praten?
Veltmangod lijkt mij verstandiger.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:21 schreef bbuddybb het volgende:
Wordt het ondertussen niet tijd dat Louis Geertruida oproept?
Hoelang zal het duren voordat hij aanhaalt dat hij altijd iets ludieks doet/wil voordat hij een contract verlengt.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 17:28 schreef Zorro het volgende:
Misschien moet een trainer gewoon met zijn poten van de bal afblijven.
dan nog moet hij zelf ook gewoob de bal loslaten toch?quote:Op zondag 1 mei 2022 17:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..].
De scheidsrechter had nog niet eens de inworp gegeven. TBS-gedrag van een wel vaker zich misdragende Roel Janssen.
Zou het wat uitmáááááken als er nog geen inworp gegeven is. Jesus fucking christ.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:30 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
dan nog moet hij zelf ook gewoob de bal loslaten toch?
dan moet je je ook niet druk maken.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:31 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom maak ik me hier druk om dit moet ik niet doen exit
Kan je niet echt realistisch verwachten met zo'n Nelson in je aanval. Wat schiet die kerel slecht en wild.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:35 schreef El-Stinho het volgende:
Het had letterlijk al 0-7 moeten staan. Dit is geen grap en niet overdreven.
quote:
Oh ik wil het ook niet opnemen voor Janssen hoor. Het ideequote:Op zondag 1 mei 2022 17:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..].
De scheidsrechter had nog niet eens de inworp gegeven. TBS-gedrag van een wel vaker zich misdragende Roel Janssen.
Weinig rechtstreekse duels tussen onderste clubs helaas. Lees: geen behalve Sparta - PECquote:Op zondag 1 mei 2022 18:03 schreef Max23 het volgende:
Fortuna kan nog weleens degraderen. Staan maar 3 punten boven de streep op plaats 14
Stuur maar naar mij toe, weet er wel raad meequote:Op zondag 1 mei 2022 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ongekende kutvragen weer van Aletha.
Voer maar af, huppelkut.
De nieuwe Jhon van de Beukering.quote:
Ziedend.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:38 schreef Caland het volgende:
Erg jammer dat het lelijke klote RKC weer in de eredivisie blijft
Ik hoop dat de eigenaar van Mandemakers keukens zijn werparm breekt
Die hele coronacrisis duurde ook veel langer dan verwacht.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:38 schreef Caland het volgende:
We hebben Volendam ook alquote:Op zondag 1 mei 2022 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we van RKC af zijn krijgen we Excelsior terug overigens
Het is het een of het ander. Of allebei.
Dankzij deze post bedenk ik opeens dat er vanavond ook nog dartsen is.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:38 schreef Caland het volgende:
Wel een garantie op volop losse kaarten daar, ook meteen het enige pluspunt van dat dorpquote:
Schuld van @Poepz0r en @Nober die namen geen prikje.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hele coronacrisis duurde ook veel langer dan verwacht.
Volendam heeft een identiteit. RKC en Excelsior niet.quote:
Dan 100% liever RKC.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we van RKC af zijn krijgen we Excelsior terug overigens
Het is het een of het ander. Of allebei.
Snuiven, de dijk en brandwonden?quote:Op zondag 1 mei 2022 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volendam heeft een identiteit. RKC en Excelsior niet.
Ik hoop dat ze te maken krijgen met de klantenservice van Mandenmakers.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:38 schreef Caland het volgende:
Een grote familie (letterlijk), een spraakgebrek en een oneindige hoeveelheid kutliedjes.quote:
Oh, jij bent ook weleens in Volendam geweest.quote:
Ik zou dit soort uitspraken nooit maken zonder een gedegen onderzoek.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook weleens in Volendam geweest.
Later dit jaar gaan we weer in lockdown.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hele coronacrisis duurde ook veel langer dan verwacht.
Waarom?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 17:16 schreef Caland het volgende:
Lekker in je knalroze jas bij de ingang gaan staan omdat je dan op tv komt. TOKKIED
Wat een leuke accounts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hard gelachen
Ik niet helaas.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:20 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:oriente @:coco @:onlogisch @:jojoortje @:yvonne
Wie?quote:Carlos Vicens is hard op weg om vanaf komende zomer de nieuwe hoofdtrainer van Heracles Almelo te worden. Als de laatste plooien zijn gladgestreken, komt de 39-jarige Spanjaard over van Manchester City en wordt hij in Almelo de opvolger van Frank Wormuth.
Wormuth maakte in januari bekend dat hij zijn aflopende contract niet ging verlengen, hij maakt na deze jaargang de overstap naar FC Groningen. Heracles ging de afgelopen maanden vervolgens op zoek naar een vervanger en lijkt die te hebben gevonden met Vicens. Voor de Spanjaard zal het zijn eerste klus als hoofdtrainer op het hoogste niveau van het betaald voetbal worden.
Vicens komt uit Mallorca, waar hij op 27-jarige leeftijd vanwege knieklachten een punt achter zijn spelersloopbaan zette en zijn trainerscarrière begon. In 2017 sloot hij aan in de academie van City, waar hij al snel doorgroeide en vorig seizoen kampioen werd met Manchester City Onder-18. Sinds afgelopen zomer is hij assistent van Pep Guardiola bij de hoofdmacht.
Vicens heeft in Manchester een doorlopend contract tot medio 2023, maar staat op het punt naar Heracles te vertrekken om daar op eigen benen te staan.
Vicens begon als trainer van City Onder-12 en zocht ook externe impulsen om zijn voetbalvisie te ontwikkelen. Hij behaalde een diploma in High Performance Football Coaching aan de Universiteit van Lissabon en volgde een master aan The Barça Innovation Hub, de educatieve arm van FC Barcelona. In Manchester maakte hij als trainer stappen en kwam hij al snel bij de beloften van Onder-18 terecht, waar hij werkte met toptalenten als Liam Delap, Eric García en Cole Palmer. Na twee jaar als assistent was hij in het seizoen 2020/21 voor het eerst hoofdtrainer van dat elftal en veroverde hij direct de landstitel. Afgelopen zomer werd Vicens doorgeschoven naar de staf van het eerste elftal, als assistent van Pep Guardiola. Bij de hoofdmacht van The Citizens wordt de Spanjaard onder meer geroemd voor zijn rol bij de spelhervattingen. Manchester City is dit seizoen in de Premier League de club met de meeste doelpunten voor (18) en minste tegendoelpunten (1) uit spelhervattingen. Vicens heeft in Manchester nog een doorlopend contract tot medio 2023, maar gaat het Etihad Stadium komende zomer dus achterlaten zich om hoofdtrainer te worden bij Heracles Almelo.quote:
Heb je dit zelf geschreven?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vicens begon als trainer van City Onder-12 en zocht ook externe impulsen om zijn voetbalvisie te ontwikkelen. Hij behaalde een diploma in High Performance Football Coaching aan de Universiteit van Lissabon en volgde een master aan The Barça Innovation Hub, de educatieve arm van FC Barcelona. In Manchester maakte hij als trainer stappen en kwam hij al snel bij de beloften van Onder-18 terecht, waar hij werkte met toptalenten als Liam Delap, Eric García en Cole Palmer. Na twee jaar als assistent was hij in het seizoen 2020/21 voor het eerst hoofdtrainer van dat elftal en veroverde hij direct de landstitel. Afgelopen zomer werd Vicens doorgeschoven naar de staf van het eerste elftal, als assistent van Pep Guardiola. Bij de hoofdmacht van The Citizens wordt de Spanjaard onder meer geroemd voor zijn rol bij de spelhervattingen. Manchester City is dit seizoen in de Premier League de club met de meeste doelpunten voor (18) en minste tegendoelpunten (1) uit spelhervattingen. Vicens heeft in Manchester nog een doorlopend contract tot medio 2023, maar gaat het Etihad Stadium komende zomer dus achterlaten zich om hoofdtrainer te worden bij Heracles Almelo.
Jij ligt immers na twee volzinnen al hijgend onderaan de trap.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leek mij niet nodig te benoemen dat dit pure plagiaat is gezien het er zo dik bovenop lag.
Zonder incorrect interpunctie gebruik zeker.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij ligt immers na twee volzinnen al hijgend onderaan de trap.
Dat heb ik in de gaten. Bedankt voor het bieden van de achtergronden achter dit mysterie, warm mens dat je bent.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder incorrect interpunctie gebruik zeker.
Maar dit is dus de man wie jij niet kende.
Laten we het hopen. Ik gun Heracles een degradatie.quote:
Met 32 punten lijkt me die kans nihil.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als RKC gaat degraderen gaan ze hier nog heel diep over nadenken.
Ik hoop dat PEC en Willem 2 er direct uit gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja het gaat tussen 4 ploegen onderin, jammer
Daar zullen ze bij Twente heel erg blij mee zijn!quote:
Wel jammer dat ESPN1 voor Willem II gaat, had liever PEC aan het werk gezien (ik heb geen ESPN 3)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Prima programma onderin vandaagEr gaan dingen gebeuren.
Nouja, voor die ene keer dat ik graag ESPN3 zou willen kijken (volgende week zondag pak ik liever schakelkanaal) vind ik het die 10 eurie extra niet waard.quote:
Klopt, dat is ook exact de reden dat ik het zeiquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zei je vorige keer ook al.
Dus ga er vooral mee door
Het zou wel heerlijk zijn, morgen winnen (of misschien zelfs gelijkspelen) en we kunnen echt toeleven naar die finale. Maar goed zo ver is het zeker nog niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook exact de reden dat ik het zei
quote:
quote:
quote:
Niet iedereen is supporter van een club die een Europese finale haalt, Scrummie! Er zijn ook mensen die denken een subtopper te supporteren en er dan opeens achter komen dat winnen van Fortuna Sittard zelfs teveel gevraagd is. Iets meer inlevingsvermogen is hier wel op zijn plaats.quote:
Sorry hoor!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet iedereen is supporter van een club die een Europese finale haalt, Scrummie! Er zijn ook mensen die denken een subtopper te supporteren en er dan opeens achter komen dat winnen van Fortuna Sittard zelfs teveel gevraagd is. Iets meer inlevingsvermogen is hier wel op zijn plaats.
Ik zapte, dacht ik loop achter, maar het is gewoon weer een doelpunt!quote:
quote:
Het is ook nog eens zaterdag, het zit ze niet mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(dit is een gok, ik kijk niet)
Fake newsquote:
VARREDquote:
Niet zo over tong, met zijn hart dit dat allesquote:
Goffetomme, niet snel genoeg met de editquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet zo over tong, met zijn hart dit dat alles
Waren jullie zo bang voor Feyenoord dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:43 schreef Zorro het volgende:
AZ heeft nu morgen extra baat bij winst, en Feyenoord hoeft niet meer zo nodig.
Erg mooi.
Nee, realistisch.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waren jullie zo bang voor Feyenoord dan?
Als PSV weer eens wil winnen in de Kuip tegen Feyenoord dan is morgen een prima kans lijkt me na zo’n zware uitpot.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, realistisch.
PSV verliest daar bijna altijd.
Nu ik dat zeg vraag ik me af waarom ik nu denk dat de omstandigheden daar nu enige invloed op zouden hebben.
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas).quote:
Hij ook niet.quote:
Dat zou erg mooi zijn. Ik kan een nederlaag voor PEC wel waarderen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:04 schreef Paul het volgende:
[..]![]()
Achja Oelschlegel gaat ons wel de overwinning geven
Gaan we regelen makkerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zou erg mooi zijn. Ik kan een nederlaag voor PEC wel waarderen.
dat is mogelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:14 schreef hhh38 het volgende:
Kunnen de clubs tussen plek 8 en 14 nog wel winnen?
Ze hebben gezamenlijk van de laatste 21 wedstrijden er 4 gewonnen (even snel op basis van de vormtabel)quote:
Vast wel, maar spelen niet echt ergens meer om. Dan krijgen ze vaak last van metaalmoeheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:14 schreef hhh38 het volgende:
Kunnen de clubs tussen plek 8 en 14 nog wel winnen?
Jawel, ze spelen om dat laatste play off ticket. Maar dat lijkt ze weinig te interesseren, terwijl het voor het oprapen ligt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vast wel, maar spelen niet echt ergens meer om. Dan krijgen ze vaak last van metaalmoeheid.
Denk dat dat ze inderdaad weinig boeit. Ze vliegen er toch uit tegen AZ. En anders wel tegen Vitesse of Utrecht.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jawel, ze spelen om dat laatste play off ticket. Maar dat lijkt ze weinig te interesseren, terwijl het voor het oprapen ligt.
Gelukkig is er zo autootje rijdenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:48 schreef GGMM het volgende:
Oh, Zwolle 1-1
Dat worden nog 6 heerlijke spannende minuten
@:mexicanobakker
Klopt, maar dan kunnen we die play offs wel afschaffen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat dat ze inderdaad weinig boeit. Ze vliegen er toch uit tegen AZ. En anders wel tegen Vitesse of Utrecht.
Van de tweede voorronde Conference League naar het moment dat dat toernooi een beetje interessant wordt, is ook nog wel even.
Twee wedstrijden. Van mij mag het wel afgeschaft worden. Vind het onzinnig dat AZ voor een plek in de tweede voorronde van de Conference League PO-wedstrijden moet gaan spelen tegen ploegen die op meer dan 20 punten achterstand staan en al weken aan het freewheelen/kloten zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kunnen we die play offs wel afschaffen.
Is het trouwens over 2 wedstrijden of 1 wedstrijd?
Dit wordt ook vaak zat afgefloten jaquote:
Gezien de vorm overleven ze de playoffs dan ook wel, denk ik. Al was dat bij Emmen ook de verwachting.quote:
Is Heerenveen wel veilig? Ik twijfelquote:Op zondag 8 mei 2022 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit 0-0 blijft kan Fortuna nog steeds Europees voetbal halen en nog steeds direct degraderen.
Slechts ter info.
Het kan alle kanten op.quote:Op zondag 8 mei 2022 14:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Is Heerenveen wel veilig? Ik twijfel
quote:
Gohquote:Op zondag 8 mei 2022 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vitesse-tokkies zijn weer eens bezig
Sow!quote:Op zondag 8 mei 2022 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vitesse-tokkies zijn weer eens bezig
Het was gewoon een schouderduw dus Higler helpt een mogelijkheid voor Ajax om zeep. Maar hij helpt altijd 020 hoor.quote:Op zondag 8 mei 2022 14:57 schreef klaasweetalles het volgende:
hij moet gewoon geel krijgen voor die bal zo weg smijten
maar higler de lul die altijd 020 helpt
En van de Steek.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het shirt van de scheidsrechter is inderdaad duidelijk geel
Die grabbelt bij elke bal zo te zien...quote:
Zal zo wel scoren dusquote:
VARREDquote:Op zondag 8 mei 2022 15:12 schreef Zorro het volgende:
Vitesse krijgt een strafschop.
De wereld op zijn kop.
Jawelquote:
Eigen jeugdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |