Eigenlijk best lastig om te zeggen, we hebben van iedereen zo’n 5 seconden gezien en het enige commentaar komt van Eurovision zelf dus tot nu toe is alles nog goedquote:Op zondag 1 mei 2022 22:39 schreef Thrts het volgende:
Hey! Heb het hele weekend niks meegekregen van de repetities, wat waren uitschieters? Wat viel tegen en hoe was S10??
Dit denk ik ookquote:Op maandag 2 mei 2022 09:43 schreef Nexum het volgende:
Goedemorgen, Cyprus zal de winnende rehearsal hebben vandaag
Ja Finland zou iets bijzonders hebben. Verwacht er meer van dan alleen die grote ballonnen op het podium die ze lieten zien tijdens rehearsals in hun eigen land. Servië is ook wel echt de wildcard van dit jaar. NQ of een top 5 in de finale?, veel hangt er van af of ze de boodschap kan overbrengen. Georgie verwacht ik ook wel iets over de top van. En dan nog edgelord Achille Lauro van San Marino en Cyprus heeft ook altijd wel goede stagingquote:Op maandag 2 mei 2022 09:48 schreef aarontje112 het volgende:
Best wel benieuwd naar vandaag, zitten denk ik meer verrassingen tussen dan in semi 1
En ook heel benieuwd hoe Australië gaat uitpakken! En of Azerbeidzjan weer iets speciaals gaat doenquote:Op maandag 2 mei 2022 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja Finland zou iets bijzonders hebben. Verwacht er meer van dan alleen die grote ballonnen op het podium die ze lieten zien tijdens rehearsals in hun eigen land. Servië is ook wel echt de wildcard van dit jaar. NQ of een top 5 in de finale?, veel hangt er van af of ze de boodschap kan overbrengen. Georgie verwacht ik ook wel iets over de top van. En dan nog edgelord Achille Lauro van San Marino en Cyprus heeft ook altijd wel goede staging![]()
Bron: eurovision.tvquote:🇫🇮 Finland take to the stage…
Finland’s set is covered with with huge, floating black balloons, and the band have brought bright yellow wet weather clothing to the Turin stage. Maybe they’re planning a dip in the waterfall?
As you’d expect from The Rasmus, this is a really confident performance that packs a powerful visual punch with the yellow lighting. They’re like a swarm of rock bees, and we’re very much awake.
The Rasmusquote:Op maandag 2 mei 2022 10:22 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik hoop dat de vocals van de Rasmus in orde zijn. Maar dat weten we waarschijnlijk pas over een paar dagen.
Vandaag erg benieuwd naar Georgië
Zag al wat foto's van hun outfits langskomen, lijkt wel op het sfeertje van de videoclipquote:Op maandag 2 mei 2022 10:22 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik hoop dat de vocals van de Rasmus in orde zijn. Maar dat weten we waarschijnlijk pas over een paar dagen.
Vandaag erg benieuwd naar Georgië
haha eens, maar iets te veel nostalgie voor mij om compleet te haten. Ik hoop vooral dat ze niet met slechte vocals ten onder gaan.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
The RasmusJammer van de inzending, wat een klote plaat
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2022 10:26 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zag al wat foto's van hun outfits langskomen, lijkt wel op het sfeertje van de videoclip
Misschien is het die veelbesproken danser van Edsilia in 2007quote:Op maandag 2 mei 2022 10:27 schreef koffieleuk het volgende:
Las trouwens dat Azerbeidzjan een danser gaat hebben, ik zie nu gelijk hun staging van 2015 voor me.
Lijkt me geen verrassingquote:10:33 CEST
8 MINUTEN GELEDEN
🔥 BIG PYRO FINNISH 🔥
Of COURSE Finland have fireworks and smoke jets in the final chorus – it’s pure rock 'n’ roll.
Nee, het zou merkwaardig zijn als ze met een zakje knalerwten en wat Bengaalse lucifers zouden eindigen.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:43 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Eurovision.tv
[..]
Lijkt me geen verrassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |