Tegen wie heb je het?quote:Op zondag 1 mei 2022 21:55 schreef Red_85 het volgende:
Is ze al van de buis gerot?
Zijn sponsoren al weg?
Is er al grote 'ophef' door de policor?
Nee??
Volgende keer ook mondje dicht dan.
Het lijkt me redelijk aannemelijk dat het slachtoffer zich groot houdt en juist niet wil overkomen als slachtoffer. Hij wil het liefst van dat stigma af zeg maar en zich niet 'laten kennen'. Voor zo iemand is het ook niet veilig om zich kwetsbaar op te stellen want zijn ervaring heeft geleerd dat ze hem met dat soort dingen dan toch weer lynchen.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:09 schreef Eikenbomen het volgende:
Vind het ook maar een raar verhaal. In 2007 berichten als dit: https://www.gelderlander.(...)oos-achter~a77f5428/ waarin dus wordt gezegd dat hij getreiterd is etc, oa door die Polak getreiterd zegt ie zelf. Maar de negatieve media berichten zijn ook nergens meer te vinden.
En nu geeft hij aan - volgens Jinek dan - dat hij Polak wel prima vindt en er oke op terugkijkt.
Eva meent dat ze erom konden lachen omdat ze vrienden waren. Maar volgens mij wil zij zich er gewoon uit lullen.
quote:Op zondag 1 mei 2022 22:22 schreef Eikenbomen het volgende:
Eva heeft op Instagram gezet dat ze het slachtoffer heeft gebeld en gesproken en dat hij het een geslaagde grap vond.
Om iedereen te slim af te zijn, zichzelf veilig te stellen en tegenover de wereld te laten zien dat zij het 'juiste'quote:Op zondag 1 mei 2022 23:26 schreef Draak31 het volgende:
[..]gatverdamme zeg. Ze heeft het slachtoffer wel even gebeld om verhaal te halen, lekker voor het blok zetten. Wat een idioten daar man. Dit is echt buiten alle perken.
En het vervolgens - zonder vraagtekens bij zijn motivatie te plaatsen - aanhalen om zichzelf vrij te pleitenquote:Op zondag 1 mei 2022 23:26 schreef Draak31 het volgende:
[..]gatverdamme zeg. Ze heeft het slachtoffer wel even gebeld om verhaal te halen, lekker voor het blok zetten. Wat een idioten daar man. Dit is echt buiten alle perken.
Ik mag toch hopen dat hier doorheen geprikt wordt want dit is echt een grove schande. En dat meen ik. Zo'n iemand zo voor het blok zetten terwijl je zelf zulke smerige verhalen over diegene de wereld in helpt. Diegene uitlacht. Maar het is allemaal leuk joh. Seksueel misbruik? Ik heb hem eventjes gebeld hoor! Ik ben vrij gepleit! Gatverdamme zeg.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Om iedereen te slim af te zijn, zichzelf veilig te stellen en tegenover de wereld te laten zien dat zij het 'juiste'heeft gedaan. Het welzijn van Obinama interesseert haar helemaal geen reet anders had ze zich de eerste keer wel medelevend opgesteld. Inderaad Gadverredamme! dus.
En ze hoeft nu dus ook geen sorry meer te zeggen tegen het publiek wat walgt van het gedrag wat ze destijds ten toon stelde. Ze hoeft alleen maar het verhaal nog een keer te herhalen dat zij hem gebeld heeft en dat alles koek en ei is.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:31 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hier doorheen geprikt wordt want dit is echt een grove schande. En dat meen ik. Zo'n iemand zo voor het blok zetten terwijl je zelf zulke smerige verhalen over diegene de wereld in helpt. Diegene uitlacht. Maar het is allemaal leuk joh. Seksueel misbruik? Ik heb hem eventjes gebeld hoor! Ik ben vrij gepleit! Gatverdamme zeg.Kots loopt mij met een noodgang de mond in.
Dat is niet bijzonder maar volledig terecht. Och wat vonden ze het toch allemaal lachen gieren brullenquote:Op zondag 1 mei 2022 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijzonder fenomeen nu ineens dat iedereen nu wil dat Jinek gecanceld wordt, puur omdat iemand anders in een andere situatie met wat gelijkenissen van de TV af is
Voor mij hoeft ze niet gecancelled te worden hoor. Ook al kijk ik er nooit naar (ook niet naar VI trouwens).quote:Op zondag 1 mei 2022 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijzonder fenomeen nu ineens dat iedereen nu wil dat Jinek gecanceld wordt, puur omdat iemand anders in een andere situatie met wat gelijkenissen van de TV af is
Lijkt mij ook, vooral omdat hij jaren geleden dus aangaf wel te zijn gepest door die Sjaak. Gezien hoe smerig Sparta erop reageerde denk ik ook dat hij inderdaad denkt dit niet nog een keer. Vervelend in ieder geval.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het lijkt me redelijk aannemelijk dat het slachtoffer zich groot houdt en juist niet wil overkomen als slachtoffer. Hij wil het liefst van dat stigma af zeg maar en zich niet 'laten kennen'. Voor zo iemand is het ook niet veilig om zich kwetsbaar op te stellen want zijn ervaring heeft geleerd dat ze hem met dat soort dingen dan toch weer lynchen.
Maar mensen die gepest zijn en zoiets heftigs als dit later nog een keer meemaken en dan nog een keer op TV voor schut gezet worden, die maken weinig kans daar ongeschonden uit te komen. Weinig realistisch dat hij het allemaal wel 'grappig' vondDit is alles bij elkaar behoorlijk vernederend en zoiets blijft wel een beetje aan je kleven; je kunt het ook nooit meer uitwissen en bovendien weet iedereen ervan.
Het komt op mij dus meer over als een overlevingsstrategie en ik heb best met zo iemand te doen. Heel sneu en verdrietig.
En kkvolk dat hier aan mee doet![]()
Jinek hoeft van mij helemaal niet van tv af, dat hoefde VI van mij ook niet, maar het is wel prima dat ze even geconfronteerd word met haar eigen hypocrisie, zij was het tenslotte die opriep tot een boycot vanwege de hilariteit rondom Derksen's verhaal.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is echt bij de honden af. Totale waanzin dat een slachtoffer van dit soort misbruik gewoon keihard uitgelachen wordt door zo'n feeks. Fototje erbij, heerlijk lachen. Om te kotsen, kwaadaardig tot op het bot. Dit kan niet. Dit mag niet.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Jinek pretendeert een professionele verslaggeefster te zijn, hoe kan ze het überhaupt toestaan om het slachtoffer tijdens het gesprek zo groot af te beelden op de achtergrond?
Echt schaamteloos.
En vervolgens denkt ze het te kunnen afdoen met een insta berichtje. Tja, ik kan die Jinek ff niet meer volgen.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:42 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Het is echt bij de honden af. Totale waanzin dat een slachtoffer van dit soort misbruik gewoon keihard uitgelachen wordt door zo'n feeks. Fototje erbij, heerlijk lachen. Om te kotsen, kwaadaardig tot op het bot. Dit kan niet. Dit mag niet.
Bizar, ronduit bizar. En maar lachen.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En vervolgens denkt ze het te kunnen afdoen met een insta berichtje. Tja, ik kan die Jinek ff niet meer volgen.
Bron: https://www.nu.nl/sport/962206/sparta-woedend-op-obodai.htmlquote:Volgens Obodai, die dinsdag opgelucht overstapte naar RKC Waalwijk, is hij door enkele spelers weggepest van Het Kasteel.
Verantwoordelijk voor het getreiter zijn volgens Obodai Sparta-spelers Danny Schenkel, Yuri Rose, Sjaak Polak en Wouter Gudde. "Ik vroeg me af waarom. Ik werd vorig seizoen uitgeroepen tot beste speler, ben een aardige jongen en praat met iedereen", vertelt Obodai in de Telegraaf.
"Ik besefte dat het kwam doordat ik Yuri uit de basis hield en Danny, Sjaak en Wouter liever hadden dat hun vriend speelde."
Streken noemt ze het,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |