abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2022 @ 21:55:48 #226
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204603154
Is ze al van de buis gerot?
Zijn sponsoren al weg?
Is er al grote 'ophef' door de policor?

Nee??
Volgende keer ook mondje dicht dan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 1 mei 2022 @ 21:59:06 #227
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204603189
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 21:55 schreef Red_85 het volgende:
Is ze al van de buis gerot?
Zijn sponsoren al weg?
Is er al grote 'ophef' door de policor?

Nee??
Volgende keer ook mondje dicht dan.
Tegen wie heb je het?
pi_204603402
Eva heeft op Instagram gezet dat ze het slachtoffer heeft gebeld en gesproken en dat hij het een geslaagde grap vond.
pi_204603703
Of het slachtoffer het leuk vond of niet (of als het hele voorval niet had plaatsgevonden): het kán niet!

Daarnaast waren de lach-reacties van de gasten (én gastvrouw) totaal ongepast. Dit maakt het alleen maar erger voor slachtoffers.
pi_204603782
Vind het ook maar een raar verhaal. In 2007 berichten als dit: https://www.gelderlander.(...)oos-achter~a77f5428/ waarin dus wordt gezegd dat hij getreiterd is etc, oa door die Polak getreiterd zegt ie zelf. Maar de negatieve media berichten zijn ook nergens meer te vinden.

En nu geeft hij aan - volgens Jinek dan - dat hij Polak wel prima vindt en er oke op terugkijkt.

Eva meent dat ze erom konden lachen omdat ze vrienden waren. Maar volgens mij wil zij zich er gewoon uit lullen.
  zondag 1 mei 2022 @ 23:14:01 #231
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204603817
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 23:09 schreef Eikenbomen het volgende:
Vind het ook maar een raar verhaal. In 2007 berichten als dit: https://www.gelderlander.(...)oos-achter~a77f5428/ waarin dus wordt gezegd dat hij getreiterd is etc, oa door die Polak getreiterd zegt ie zelf. Maar de negatieve media berichten zijn ook nergens meer te vinden.

En nu geeft hij aan - volgens Jinek dan - dat hij Polak wel prima vindt en er oke op terugkijkt.

Eva meent dat ze erom konden lachen omdat ze vrienden waren. Maar volgens mij wil zij zich er gewoon uit lullen.
Het lijkt me redelijk aannemelijk dat het slachtoffer zich groot houdt en juist niet wil overkomen als slachtoffer. Hij wil het liefst van dat stigma af zeg maar en zich niet 'laten kennen'. Voor zo iemand is het ook niet veilig om zich kwetsbaar op te stellen want zijn ervaring heeft geleerd dat ze hem met dat soort dingen dan toch weer lynchen.

Maar mensen die gepest zijn en zoiets heftigs als dit later nog een keer meemaken en dan nog een keer op TV voor schut gezet worden, die maken weinig kans daar ongeschonden uit te komen. Weinig realistisch dat hij het allemaal wel 'grappig' vond :X Dit is alles bij elkaar behoorlijk vernederend en zoiets blijft wel een beetje aan je kleven; je kunt het ook nooit meer uitwissen en bovendien weet iedereen ervan.

Het komt op mij dus meer over als een overlevingsstrategie en ik heb best met zo iemand te doen. Heel sneu en verdrietig.

En kkvolk dat hier aan mee doet :r

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 01-05-2022 23:27:25 ]
  zondag 1 mei 2022 @ 23:26:51 #232
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204603908
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 22:22 schreef Eikenbomen het volgende:
Eva heeft op Instagram gezet dat ze het slachtoffer heeft gebeld en gesproken en dat hij het een geslaagde grap vond.
:r gatverdamme zeg. Ze heeft het slachtoffer wel even gebeld om verhaal te halen, lekker voor het blok zetten. Wat een idioten daar man. Dit is echt buiten alle perken. :r
  zondag 1 mei 2022 @ 23:28:36 #233
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204603917
quote:
4s.gif Op zondag 1 mei 2022 23:26 schreef Draak31 het volgende:

[..]
:r gatverdamme zeg. Ze heeft het slachtoffer wel even gebeld om verhaal te halen, lekker voor het blok zetten. Wat een idioten daar man. Dit is echt buiten alle perken. :r
Om iedereen te slim af te zijn, zichzelf veilig te stellen en tegenover de wereld te laten zien dat zij het 'juiste' O-) heeft gedaan. En het welzijn van Obodai interesseert haar helemaal geen reet anders had ze zich de eerste keer wel medelevend opgesteld. Inderaad Gadverredamme! dus.

#Jinek
#SaveYourOwnAss
pi_204603922
quote:
4s.gif Op zondag 1 mei 2022 23:26 schreef Draak31 het volgende:

[..]
En het vervolgens - zonder vraagtekens bij zijn motivatie te plaatsen - aanhalen om zichzelf vrij te pleiten :'). Echt, al dat elitaire wokevolk is door en door slecht. Het is ook wel logisch. Wanneer je van nature empathie en een moreel kompas ontbeert, dan kopieer en pronk je gewoon met de morele mode van de dag.

[ Bericht 3% gewijzigd door Akathisia op 01-05-2022 23:37:57 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 1 mei 2022 @ 23:31:01 #235
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204603928
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 23:28 schreef Tengano het volgende:

[..]
Om iedereen te slim af te zijn, zichzelf veilig te stellen en tegenover de wereld te laten zien dat zij het 'juiste' O-) heeft gedaan. Het welzijn van Obinama interesseert haar helemaal geen reet anders had ze zich de eerste keer wel medelevend opgesteld. Inderaad Gadverredamme! dus.
Ik mag toch hopen dat hier doorheen geprikt wordt want dit is echt een grove schande. En dat meen ik. Zo'n iemand zo voor het blok zetten terwijl je zelf zulke smerige verhalen over diegene de wereld in helpt. Diegene uitlacht. Maar het is allemaal leuk joh. Seksueel misbruik? Ik heb hem eventjes gebeld hoor! Ik ben vrij gepleit! Gatverdamme zeg. :r Kots loopt mij met een noodgang de mond in.
  zondag 1 mei 2022 @ 23:34:09 #236
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204603946
quote:
4s.gif Op zondag 1 mei 2022 23:31 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat hier doorheen geprikt wordt want dit is echt een grove schande. En dat meen ik. Zo'n iemand zo voor het blok zetten terwijl je zelf zulke smerige verhalen over diegene de wereld in helpt. Diegene uitlacht. Maar het is allemaal leuk joh. Seksueel misbruik? Ik heb hem eventjes gebeld hoor! Ik ben vrij gepleit! Gatverdamme zeg. :r Kots loopt mij met een noodgang de mond in.
En ze hoeft nu dus ook geen sorry meer te zeggen tegen het publiek wat walgt van het gedrag wat ze destijds ten toon stelde. Ze hoeft alleen maar het verhaal nog een keer te herhalen dat zij hem gebeld heeft en dat alles koek en ei is.

:r
pi_204603951
Dat lulverhaal van Jinek op insta :')

Ben wel benieuwd of er nog andere media Obodai gaat bellen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Redactie Sport zondag 1 mei 2022 @ 23:56:00 #238
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204604029
Terechte kritiek.

Excuses maken en door. Als ze daar te trots voor is, tsja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 1 mei 2022 @ 23:58:06 #239
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204604043
Bijzonder fenomeen nu ineens dat iedereen nu wil dat Jinek gecanceld wordt, puur omdat iemand anders in een andere situatie met wat gelijkenissen van de TV af is
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 2 mei 2022 @ 00:07:02 #240
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204604082
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijzonder fenomeen nu ineens dat iedereen nu wil dat Jinek gecanceld wordt, puur omdat iemand anders in een andere situatie met wat gelijkenissen van de TV af is
Dat is niet bijzonder maar volledig terecht. Och wat vonden ze het toch allemaal lachen gieren brullen :r
  maandag 2 mei 2022 @ 00:08:05 #241
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204604088
quote:
Voor mij hoeft ze niet gecancelled te worden hoor. Ook al kijk ik er nooit naar (ook niet naar VI trouwens).

Maar het zou wel raar zijn als zij zich niet aan de regels van 'het morele kompas' hoeft te houden en Johan wel.

Dat is immers meten met twee maten waar we een mooi woord voor hebben.

Ik vind dat cancellen trouwens sowieso onzinnig. Neem verantwoordelijkheid en laat zien dat je beter kunt. Lijkt me veel meer volwassen dan jij mag nu niet of zelfs nooit meer meedoen. Ik hou van mensen die zich kwetsbaar opstellen en een fout kunnen erkennen. Dat vind ik nog eens power hebben. (Iets wat Johan trouwens gedaan heeft.)

[ Bericht 8% gewijzigd door Tengano op 02-05-2022 00:19:16 ]
pi_204604103
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 23:14 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het lijkt me redelijk aannemelijk dat het slachtoffer zich groot houdt en juist niet wil overkomen als slachtoffer. Hij wil het liefst van dat stigma af zeg maar en zich niet 'laten kennen'. Voor zo iemand is het ook niet veilig om zich kwetsbaar op te stellen want zijn ervaring heeft geleerd dat ze hem met dat soort dingen dan toch weer lynchen.

Maar mensen die gepest zijn en zoiets heftigs als dit later nog een keer meemaken en dan nog een keer op TV voor schut gezet worden, die maken weinig kans daar ongeschonden uit te komen. Weinig realistisch dat hij het allemaal wel 'grappig' vond :X Dit is alles bij elkaar behoorlijk vernederend en zoiets blijft wel een beetje aan je kleven; je kunt het ook nooit meer uitwissen en bovendien weet iedereen ervan.

Het komt op mij dus meer over als een overlevingsstrategie en ik heb best met zo iemand te doen. Heel sneu en verdrietig.

En kkvolk dat hier aan mee doet :r
Lijkt mij ook, vooral omdat hij jaren geleden dus aangaf wel te zijn gepest door die Sjaak. Gezien hoe smerig Sparta erop reageerde denk ik ook dat hij inderdaad denkt dit niet nog een keer. Vervelend in ieder geval.
  maandag 2 mei 2022 @ 00:29:36 #243
117098 Hathor
Effe niet
pi_204604170
quote:
Jinek hoeft van mij helemaal niet van tv af, dat hoefde VI van mij ook niet, maar het is wel prima dat ze even geconfronteerd word met haar eigen hypocrisie, zij was het tenslotte die opriep tot een boycot vanwege de hilariteit rondom Derksen's verhaal.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 2 mei 2022 @ 00:36:11 #244
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204604194
Jinek pretendeert een professionele verslaggeefster te zijn, hoe kan ze het überhaupt toestaan om het slachtoffer tijdens het gesprek zo groot af te beelden op de achtergrond?

Echt schaamteloos.
  maandag 2 mei 2022 @ 00:42:48 #245
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204604217
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Jinek pretendeert een professionele verslaggeefster te zijn, hoe kan ze het überhaupt toestaan om het slachtoffer tijdens het gesprek zo groot af te beelden op de achtergrond?

Echt schaamteloos.
Het is echt bij de honden af. Totale waanzin dat een slachtoffer van dit soort misbruik gewoon keihard uitgelachen wordt door zo'n feeks. Fototje erbij, heerlijk lachen. Om te kotsen, kwaadaardig tot op het bot. Dit kan niet. Dit mag niet.
  maandag 2 mei 2022 @ 00:45:53 #246
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204604230
quote:
4s.gif Op maandag 2 mei 2022 00:42 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Het is echt bij de honden af. Totale waanzin dat een slachtoffer van dit soort misbruik gewoon keihard uitgelachen wordt door zo'n feeks. Fototje erbij, heerlijk lachen. Om te kotsen, kwaadaardig tot op het bot. Dit kan niet. Dit mag niet.
En vervolgens denkt ze het te kunnen afdoen met een insta berichtje. Tja, ik kan die Jinek ff niet meer volgen.
  maandag 2 mei 2022 @ 00:52:02 #247
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204604253
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 00:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En vervolgens denkt ze het te kunnen afdoen met een insta berichtje. Tja, ik kan die Jinek ff niet meer volgen.
Bizar, ronduit bizar. En maar lachen.
pi_204604271
pi_204604329
Er klopt iets niet aan dat Insta-bericht van Jinek, zie dit bericht van Nu.nl uit 2007:

quote:
Volgens Obodai, die dinsdag opgelucht overstapte naar RKC Waalwijk, is hij door enkele spelers weggepest van Het Kasteel.

Verantwoordelijk voor het getreiter zijn volgens Obodai Sparta-spelers Danny Schenkel, Yuri Rose, Sjaak Polak en Wouter Gudde. "Ik vroeg me af waarom. Ik werd vorig seizoen uitgeroepen tot beste speler, ben een aardige jongen en praat met iedereen", vertelt Obodai in de Telegraaf.

"Ik besefte dat het kwam doordat ik Yuri uit de basis hield en Danny, Sjaak en Wouter liever hadden dat hun vriend speelde."
Bron: https://www.nu.nl/sport/962206/sparta-woedend-op-obodai.html
  maandag 2 mei 2022 @ 01:19:25 #250
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204604345
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 00:56 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
Streken noemt ze het, |:(

Bij Johan werd het onderzoek van het OM of de reactie van het vermeende slachtoffer ook niet afgewacht.
Jinek vergaloppeerde zich afgelopen donderdag al door een collega/concurrent zo te bespreken met nota bene Saskia van Noort. Een vrouw die haar eigen trauma’s niet kan of wil verwerken, maar haar woede graag projecteert op andere mannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')