Neem je straks de Blauwnet-trein door Dalfsen en Ommen en zo?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:03 schreef Ama het volgende:
Moet op de route naar huis zijn.Liefst beetje dichtbij waar ik nu ben.
Ja, ik heb het ook over 5 a 10 jaar geleden. suikertaartje was er kort geleden nog trouwens. Die anderen echt al heel lang niet meer gespot..quote:
Jazekerquote:Op zondag 1 mei 2022 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Neem je straks de Blauwnet-trein door Dalfsen en Ommen en zo?
Waarom dan?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:03 schreef Ama het volgende:
Moet op de route naar huis zijn.Liefst beetje dichtbij waar ik nu ben.
Gelukkig nietquote:
Erben Wennemars is de bekendste Dalfsenaar die in me opkomt..quote:Op zondag 1 mei 2022 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar woont geen kip natuurlijk. Nou ja, misschien wel kippen en koeien, maar verder niemand.
quote:Op zondag 1 mei 2022 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig nietNee Gergi's beste vriendin rijdt toevallig vandaag langs en komt een kop koffie drinken. Hopelijk blijft ze niet eten, heb niks in huis verder behalve appeltaart
quote:Op zondag 1 mei 2022 12:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Erben Wennemars is de bekendste Dalfsenaar die in me opkomt..
Ik ben er alleen ooit doorheen gereden met de trein en overgestapt op een andere trein...quote:Op zondag 1 mei 2022 12:12 schreef kwiwi het volgende:
Zwolle vond ik altijd wel een gezellig stadje trouwens.
Je kunt zeker niet even iets online bestellen daar?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig nietNee Gergi's beste vriendin rijdt toevallig vandaag langs en komt een kop koffie drinken. Hopelijk blijft ze niet eten, heb niks in huis verder behalve appeltaart
Oh "Juf Ank" is er ook geboren. Dat wist ik nietquote:Op zondag 1 mei 2022 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]Toch best veel bekende mensen voor zo'n dorp:
[ afbeelding ]
Lijkt me ook een sympathieke gast. Zoveel BN-ers heb ik eigenlijk nooit IRL ontmoet. De laatste echt bekende BN-er die ik IRL heb gezien was Herman de Blijker, maar dat moet echt al 5 jaar of langer geleden zijn geweest. Hij kwam net een kringloopwinkel uit toen ik daar net post moest bezorgenquote:Op zondag 1 mei 2022 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Erben Wennemars heb ik pas geleden ontmoet. Aardige kerel.
Nee niet zo makkelijk in de dorpen. Dat wordt een broodje kaas danquote:Op zondag 1 mei 2022 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt zeker niet even iets online bestellen daar?
Ik kwam een tijdje geleden Youri Mulder steeds tegen tijdens het wandelen. Hij was meestal aan het joggen.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me ook een sympathieke gast. Zoveel BN-ers heb ik eigenlijk nooit IRL ontmoet. De laatste echt bekende BN-er die ik IRL heb gezien was Herman de Blijker, maar dat moet echt al 5 jaar of langer geleden zijn geweest. Hij kwam net een kringloopwinkel uit toen ik daar net post moest bezorgen![]()
![]()
Wat hadden jullie zelf dan gegeten als het bezoek niet was gekomen?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet zo makkelijk in de dorpen. Dat wordt een broodje kaas dan
Die werkt toch naast zijn job bij Ziggo bij FC Twente of toch nog in Gelsenkirchen???quote:Op zondag 1 mei 2022 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kwam een tijdje geleden Youri Mulder steeds tegen tijdens het wandelen. Hij was meestal aan het joggen.
Broodje ook.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat hadden jullie zelf dan gegeten als het bezoek niet was gekomen?
Ik heb geen idee wie dit isquote:Op zondag 1 mei 2022 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kwam een tijdje geleden Youri Mulder steeds tegen tijdens het wandelen. Hij was meestal aan het joggen.
Herman den Blijker is ook wel tof.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me ook een sympathieke gast. Zoveel BN-ers heb ik eigenlijk nooit IRL ontmoet. De laatste echt bekende BN-er die ik IRL heb gezien was Herman de Blijker, maar dat moet echt al 5 jaar of langer geleden zijn geweest. Hij kwam net een kringloopwinkel uit toen ik daar net post moest bezorgen![]()
![]()
Rita Verdonkquote:Op zondag 1 mei 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Herman den Blijker is ook wel tof.![]()
Als journalist heb ik een hoop politici ontmoet: Mark Rutte, Hans Dijkstal, Frans Timmermans, Rogier van Boxtel, Ronald Plasterk, Rita Verdonk, Kim Putters en nog wel wat
Werk, somsquote:Op zondag 1 mei 2022 11:58 schreef Ama het volgende:
Er woont hier niemand in Zwolle toevallig zeker?
Bij Schalke 04.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die werkt toch naast zijn job bij Ziggo bij FC Twente of toch nog in Gelsenkirchen???![]()
![]()
Is best een imposant figuur.. Rutte heb ik wel gezien ooit. Toen ie net MP was, zag ik hem lopen op mijn eerste en laatste bezoek aan het binnenhof..quote:Op zondag 1 mei 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als journalist heb ik een hoop politici ontmoet: Mark Rutte, Hans Dijkstal, Frans Timmermans, Rogier van Boxtel, Ronald Plasterk, Rita Verdonk, Kim Putters en nog wel wat
Rutte was precies zoals hij op tv is. Aardig, maar gladjesquote:Op zondag 1 mei 2022 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rita VerdonkWas al helemaal vergeten dat we die ook ooit nog hadden. Hoe was Rutte in het echt?
Was Rita in het echt ook zo eng? De koude rillingen lopen altijd over m'n rug als ik haar op TV zie.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, snapte ik.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met Gelsenkirchen![]()
![]()
Zijn voetballers.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh die gast! Jan ken ik wel van tv, als weet ik eigenlijk niet waarvan precies.
Weet je nog wie de drummer was bij haar band Lucifer??quote:Op zondag 1 mei 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Aardigste BN’er was Magriet Eshuys. Die deed haar eigen pr. Als ze kwam optreden, belde ze altijd even om kaartjes te verloten aan lezers en zo.
Nee, totaal niet. Heel benaderdbaar en vriendelijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Was Rita in het echt ook zo eng? De koude rillingen lopen altijd over m'n rug als ik haar op TV zie.
Hij zat altijd bij De Wereld Draait Door.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh die gast! Jan ken ik wel van tv, als weet ik eigenlijk niet waarvan precies.
Henniequote:Op zondag 1 mei 2022 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je nog wie de drummer was bij haar band Lucifer??
EN nog veel eerder bij Barend en Van Dorpquote:
je hebt appeltaarten kant en klaar liggen ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2022 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Krijgen onverwacht bezoek, snel appeltaart gebakken.
Supermarkt toch ook in de vriezer?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt appeltaarten kant en klaar liggen ofzo?
Wij zaten naast Marco en Leontien in het vliegtuig, aardige gast na een half uur kletsen zag ik pas dat het een BNer was, hij had een petje op en zonnebril.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vriendin voelde steeds een hand tussen haar benen?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij zaten naast Marco en Leontien in het vliegtuig, aardige gast na een half uur kletsen zag ik pas dat het een BNer was, hij had een petje op en zonnebril.
Zei die steeds: waanzinnig waanzinnig?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zag Chris Zeegers ooit een keer in de Efteling. Bij de schiettenten e.d.. Veel jonge giechelende meisjes die foto's van hem maakte...
Nee maar heb de ingrediënten altijd op voorraadquote:Op zondag 1 mei 2022 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt appeltaarten kant en klaar liggen ofzo?
Geen idee, Is lang geleden en ik liep zo weer door tbhquote:Op zondag 1 mei 2022 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zei die steeds: waanzinnig waanzinnig?
Weet je zeker dat je Waldemar niet op TV zag in je eigen keuken?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eerst BN'ers op m'n werk. Was wel leuk. Dat je de keuken in liep en Waldemar zag staan en blij goedemorgen zei, en dan pas denkt 'o haha jij kent mij helemaal niet, je bent geen collega'.
Ik heb toch geen tv in m'n keukenquote:Op zondag 1 mei 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Waldemar niet op TV zag in je eigen keuken?
Ik heb nieuws voor je! Die mensen die je steeds in je keuken ziet in die rechthoek, zijn niet echt.quote:
Ik weet niet eens wie Waldemar isquote:Op zondag 1 mei 2022 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waldemar, dat vind ik best een vreselijk Alfa mannetje...
Wat ben je raar aan het doen manquote:Op zondag 1 mei 2022 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je! Die mensen die je steeds in je keuken ziet in die rechthoek, zijn niet echt.
Sophie Hilbrand ken je wel?quote:
Die naam zegt me wel wat. Maar zou haar niet herkennen op straatquote:Op zondag 1 mei 2022 12:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sophie Hilbrand ken je wel?
Dat is de vrouw van Waldemar...
quote:Op zondag 1 mei 2022 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je! Die mensen die je steeds in je keuken ziet in die rechthoek, zijn niet echt.
Wat doe je nou nietgrappig?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2022 12:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar heb de ingrediënten altijd op voorraad
Dan zou ik me toch echt zorgen gaan maken en de PAAZ bellen...quote:Op zondag 1 mei 2022 13:05 schreef Recce het volgende:
Ik vond het zelf wel een grappig idee. Thuiswerken en dan op TV in de keuken BN-ers tegenkomen en die groeten.
Time flies...quote:
Ja, als dat echt zou gebeuren, dan wel ja.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch echt zorgen gaan maken en de PAAZ bellen...
https://www.tubantia.nl/b(...)o-s-geramd~a836fca9/quote:‘Ondernemende’ kleuter (4) pakt sleutels en gaat op pad met de auto van zijn ouders: twee auto's geramd
Een jochie uit Utrecht heeft zaterdag een wild avontuur beleefd in de auto van zijn ouders. De 4-jarige kleuter ontsnapte 's morgens vroeg uit huis en kroop achter het stuur. Daarbij ramde hij twee geparkeerde auto's. Het jongetje kwam met de schrik vrij.
Geen muggenquote:Op zondag 1 mei 2022 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker de Rotterdamse havenlucht opsnuiven.
Van de vakantiequote:Op zondag 1 mei 2022 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van je leven? Van je maaltijd? Van je rit?
Even een vest aan dan maar.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:21 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, dinsdag wordt het daar maar 28 graden.
Ja vandaag was ook 29 dacht k maar gevoelstemp. Is wel hogerquote:Op zondag 1 mei 2022 13:21 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, dinsdag wordt het daar maar 28 graden.
Waar cross je allemaal heen op dat ding eigenlijk?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vandaag was ook 29 dacht k maar gevoelstemp. Is wel hoger
Maar had bijna jasje nodig op de scooter :p
Naar het strand en terug, gok ik.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar cross je allemaal heen op dat ding eigenlijk?
Overal. Hele eiland rond. Strand van vandaag was denk ik 17 km rijden ofzoquote:Op zondag 1 mei 2022 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar cross je allemaal heen op dat ding eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |