SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ohjaquote:Op zondag 1 mei 2022 09:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is een piekmoment van 6 uur niet van 8 uur
Het was nog niet jouw piekmomentjequote:Op zondag 1 mei 2022 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OhjaDenk dat ik zo nog maar een koffie moet pakken
quote:Op zondag 1 mei 2022 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar buiten dat zou ik 6 uur alsnog niet omschrijven als 'momentje'quote:Op zondag 1 mei 2022 09:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik snap je verwarring wel hoor.
1 bitterbal + 4 bitterballen = 9 bitterballen.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem voor de zekerheid een kettingzaag, ongebluste kalk en wat vleesmessen mee.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vandaag een Fles-dag; moet PC van iemand opnieuw installeren.
Het zijn niet mijn oudersquote:Op zondag 1 mei 2022 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neem voor de zekerheid een kettingzaag, ongebluste kalk en wat vleesmessen mee.
Ik zie het probleem niet?quote:Op zondag 1 mei 2022 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 bitterbal + 4 bitterballen = 9 bitterballen.
Nee, dat is wel meer dan een momentje...quote:Op zondag 1 mei 2022 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar buiten dat zou ik 6 uur alsnog niet omschrijven als 'momentje'
Is die iemand een "Neukfout" ??quote:Op zondag 1 mei 2022 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vandaag een Fles-dag; moet PC van iemand opnieuw installeren.
In ieder geval nog een tijdsvak van 2 uur en niet een 'tussen 9.00 en 18.00 uur'quote:Op zondag 1 mei 2022 10:12 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kuttijden, gisteren ook al
gisteren stond hij nog op 'tussen 8:00 en 20:00'quote:Op zondag 1 mei 2022 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ieder geval nog een tijdsvak van 2 uur en niet een 'tussen 9.00 en 18.00 uur'
Vroeger ging je naar de winkel wanneer het je uitkwam, zo kon je je dag effectief en in eigen regie indelen, tegenwoordig zit half Nederland nutteloos naar de voordeur te staren of Ali er al is met de shit.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:12 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kuttijden, gisteren ook al
Vroeger waren de winkels op zondag niet open, niet dat de post wel bezorgde maar dat terzijdequote:Op zondag 1 mei 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger ging je naar de winkel wanneer het je uitkwam, zo kon je je dag effectief en in eigen regie indelen, tegenwoordig zit half Nederland nutteloos naar de voordeur te staren of Ali er al is met de shit.
tja, als alle winkels het opgeven en verdwijnen en/of beroerd aanbod hebben, is wachten achter de voordeur de enige optiequote:Op zondag 1 mei 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger ging je naar de winkel wanneer het je uitkwam, zo kon je je dag effectief en in eigen regie indelen, tegenwoordig zit half Nederland nutteloos naar de voordeur te staren of Ali er al is met de shit.
quote:Op zondag 1 mei 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen hier in straat laten hun boodschappen ook bezorgen terwijl we ook 2 supers op loopafstand hebben. Snap ik ook niks vanquote:Op zondag 1 mei 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mijn buurman laat Picnic voorrijden terwijl we twee supermarkten op 3 minuten loopafstand hebben. Daar snap ik dus echt geen zier van
Ik schaar het maar onder ultieme gemakzucht.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:26 schreef DerRabbit het volgende:
a
[..]
Mensen hier in straat laten hun boodschappen ook bezorgen terwijl we ook 2 supers op loopafstand hebben. Snap ik ook niks van
Kip en ei verhaal en een verhaal van arm en rijk, armen bestellen online, rijken gaan lunchen, shoppen en relaxen in steeds meer speciaal daarvoor ingerichte luxe binnensteden.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, als alle winkels het opgeven en verdwijnen en/of beroerd aanbod hebben, is wachten achter de voordeur de enige optie
Kan handig zijn als je veel zware dingen nodig hebtquote:Op zondag 1 mei 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mijn buurman laat Picnic voorrijden terwijl we twee supermarkten op 3 minuten loopafstand hebben. Daar snap ik dus echt geen zier van
En zo groeien we langzaam en eenzaam dicht achter onze voordeuren.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
ik doe het soms als ik veel zware boodschappen nodig heb of andere zaken te doen heb, dan is het erg makkelijkquote:Op zondag 1 mei 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dan doet het plebs ook hoor. Je moet eens zien wat hier op zaterdag lebberend aan een ijsje door de winkelstraten trekt.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kip en ei verhaal en een verhaal van arm en rijk, armen bestellen online, rijken gaan lunchen, shoppen en relaxen in steeds meer speciaal daarvoor ingerichte luxe binnensteden.
Omdat de armen zich kapot moeten werken om de dagelijkse zaken te betalen en niet eens tijd hebben om de binnensteden in te gaanquote:Op zondag 1 mei 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kip en ei verhaal en een verhaal van arm en rijk, armen bestellen online, rijken gaan lunchen, shoppen en relaxen in steeds meer speciaal daarvoor ingerichte luxe binnensteden.
Ik doe het nooit. Ik koop alleen wat er in zo’n mandje past want dan past het ook in mijn linnen draagtasje. Gaat al 20 jaar goedquote:Op zondag 1 mei 2022 10:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe het soms als ik veel zware boodschappen nodig heb of andere zaken te doen heb, dan is het erg makkelijk
Toch zie je in veel binnensteden al de transitie naar full experience zones voor mensen met tijd over en geld, de winkelcentra in de buitenwijken verpauperen juist.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan doet het plebs ook hoor. Je moet eens zien wat hier op zaterdag lebberend aan een ijsje door de winkelstraten trekt.
per definitie dan he.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is die iemand een "Neukfout" ??
![]()
![]()
Dat klopt. Shoppen moet een ‘experience’ zijn. Maar dat is meer om de slag te kunnen winnen van het goedkopere online bestellen. En dat lukt dan alleen weer voor goederen waar een beheurlijke marge op zit.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch zie je in veel binnensteden al de transitie naar full experience zones voor mensen met tijd over en geld, de winkelcentra in de buitenwijken verpauperen juist.
de rijken zijn ook liever lui en laten ook zoveel mogelijk bezorgen.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze daar ons Foqueville idee gestolenquote:Op zondag 1 mei 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier verandert de binnenstad trouwens meer en meer in een soort foodcourt.
Je moet hier ook wel overal een brug over om in het centrum te komenquote:Op zondag 1 mei 2022 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar ons Foqueville idee gestolen
Ik vind shoppen wel lekker hoor, binnen tien minuten kopen wat nodig is om vervolgens een paar uur op een terrasje mensen te loeren in het zonnetje, te kwebbelen (filosoferen) en lekker te eten en te drinken.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Shoppen moet een ‘experience’ zijn. Maar dat is meer om de slag te kunnen winnen van het goedkopere online bestellen. En dat lukt dan alleen weer voor goederen waar een beheurlijke marge op zit.
Maar goed, ze mogen het houden van mij, want ik vind shoppen sowieso geen hol aan en in dure zooi heb ik geen interesse
in den haag kwamen ook meer en meer eettentjes, en heel veel leegstand omdat de huurprijzen exorbitant hiog zijn.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier verandert de binnenstad trouwens meer en meer in een soort foodcourt.
Tijd om die hele handel daar te annexeren dus ...quote:Op zondag 1 mei 2022 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet hier ook wel overal een brug over om in het centrum te komen
Ik haal het vaak op bij de pick up. Hoef ik die winkel niet in.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:26 schreef DerRabbit het volgende:
a
[..]
Mensen hier in straat laten hun boodschappen ook bezorgen terwijl we ook 2 supers op loopafstand hebben. Snap ik ook niks van
Mja, in hoeverre is dat dan shoppenquote:Op zondag 1 mei 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind shoppen wel lekker hoor, binnen tien minuten kopen wat nodig is om vervolgens een paar uur op een terrasje mensen te loeren in het zonnetje, te kwebbelen (filosoferen) en lekker te eten en te drinken.
Vrouwendingetjesquote:Op zondag 1 mei 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, in hoeverre is dat dan shoppenDan denk ik meer aan hoe mijn moeder vroeger winkeltje-in-winkeltje-uit wilde tot je de hele stad drie keer had gezien
Ik vind shoppen niets aan, of ik moet wat hebben dan welquote:Op zondag 1 mei 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind shoppen wel lekker hoor, binnen tien minuten kopen wat nodig is om vervolgens een paar uur op een terrasje mensen te loeren in het zonnetje, te kwebbelen (filosoferen) en lekker te eten en te drinken.
Ik had laatst wat chique kledingspul nodig, gaf zoveel uit in die winkel dat we spontaan een lunch aangeboden kregen, hebben we daar echt voor belachelijk veel zitten vreten en zuipen een paar uur lang, bedankt verkoper Josquote:Op zondag 1 mei 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, in hoeverre is dat dan shoppenDan denk ik meer aan hoe mijn moeder vroeger winkeltje-in-winkeltje-uit wilde tot je de hele stad drie keer had gezien
doet mij weer denken aan de tijd dat je in grote marktstraat op moest passen voor autos en tramsquote:Op zondag 1 mei 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was gisteren met dochterlief in de stad, was vrijdag met dochterlief in de stad. En als de stad nu open zou zijn dan zou ze zo weer gaan.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
waaromquote:Op zondag 1 mei 2022 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren met dochterlief in de stad, was vrijdag met dochterlief in de stad. En als de stad nu open zou zijn dan zou ze zo weer gaan.
WInkel in winkel uit om gek van te worden
Dat had ik bij zo’n keukenzaak. Kreeg je een complete lunch aangeboden.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had laatst wat chique kledingspul nodig, gaf zoveel uit in die winkel dat we spontaan een lunch aangeboden kregen, hebben we daar echt voor belachelijk veel zitten vreten en zuipen een paar uur lang, bedankt verkoper Jos
Brrrquote:Op zondag 1 mei 2022 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren met dochterlief in de stad, was vrijdag met dochterlief in de stad. En als de stad nu open zou zijn dan zou ze zo weer gaan.
Hebben wij een foodcourt?quote:Op zondag 1 mei 2022 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar ons Foqueville idee gestolen
Oh dat zou ik echt raar vinden. Is dat normaal tegenwoordig?quote:Op zondag 1 mei 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatst wat chique kledingspul nodig, gaf zoveel uit in die winkel dat we spontaan een lunch aangeboden kregen,
Ik stond ook wel even te kijken maar het ging dan ook om een groot bedrag en dan kan ik het wel plaatsen ergens, dan is het een makkelijke manier om klanten aan je te binden en om dank u wel voor uw klandizie te laten blijken.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zou ik echt raar vinden. Is dat normaal tegenwoordig?![]()
Ofjah, normaal niet natuurlijk, maar gebruikelijk?
Uiteindelijk heb je die lunch gewoon zelf betaald he?quote:Op zondag 1 mei 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stond ook wel even te kijken maar het ging dan ook om een groot bedrag en dan kan ik het wel plaatsen ergens, dan is het een makkelijke manier om klanten aan je te binden en om dank u wel voor uw klandizie te laten blijken.
quote:Op zondag 1 mei 2022 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je die lunch gewoon zelf betaald he?
Dat zal het wel gewoon zijn, al vind ik het verspild geldquote:Op zondag 1 mei 2022 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schaar het maar onder ultieme gemakzucht.
Dat doe ik soms ook bij de Plus, dat muis het besteld en dat ik het ophaal als ik van het station naar huis ga. Dan kom ik er toch langs.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik haal het vaak op bij de pick up. Hoef ik die winkel niet in.
In dat geval hebben ze hun doel bereikt en een returning customer gecreëerdquote:Op zondag 1 mei 2022 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dubbel en dwars maar ze hoeven het niet aan te bieden en ik vind het wel hoffelijk en klantvriendelijk en prettig.
Heeft de Vrede van Münster nog getekend.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Nancy Pelosi in Kiëv. Hoe oud is dat mens inmiddels? 387?
Ja zo voelt het wel.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dat geval hebben ze hun doel bereikt en een returning customer gecreëerd
Als ik een meisje zou zijn en mijn vriend noemde mij muis dan zou ik een chronisch droge preut oplopen.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik soms ook bij de Plus, dat muis het besteld en dat ik het ophaal als ik van het station naar huis ga. Dan kom ik er toch langs.
In principe bijzonder dat je niet valt voor de goede kwaliteit, de deskundigheid of de scherpe prijzen, maar voor een broodjequote:
DIe is gek op winkelen, En vooral in een andere stad als waar ze woont. Geen rust in de kont. Het liefste werkt zequote:
Zwak vlees ditdatquote:Op zondag 1 mei 2022 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In principe bijzonder dat je niet valt voor de goede kwaliteit, de deskundigheid of de scherpe prijzen, maar voor een broodje
Jawel uiteraard wel, supergoede spulletjes en eerlijk (de prijzen mwa) en uiterst kundig advies van een leuke verkoper, zonder broodje was ik ook wel gevallen voor die winkel.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In principe bijzonder dat je niet valt voor de goede kwaliteit, de deskundigheid of de scherpe prijzen, maar voor een broodje
Ja is ook niet mijn ding hoor. Ben helemaal niet iemand die graag winkelt.quote:
nachtmerries vanquote:Op zondag 1 mei 2022 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft de Vrede van Münster nog getekend.
Moest jij dan mee?quote:Op zondag 1 mei 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat die lompenboer je aanbood? Een broodje?quote:Op zondag 1 mei 2022 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel uiteraard wel, supergoede spulletjes en eerlijk (de prijzen mwa) en uiterst kundig advies van een leuke verkoper, zonder broodje was ik ook wel gevallen voor die winkel.
Ja, als kind wel. Dan moesten we mee om kleding te kopen in Breda.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Moest jij dan mee?![]()
Ik vind 'shoppen' gezellig met een vriendin of met m'n dochter. Wat kleding passen en meteen de mening vragen of het goed staat, lekker uitgebreid lunchen hoort daar zeker bij en daarna borrelen. Soms komen we na zo'n dag met iets heel kleins weer thuis, maar hebben we een heerlijke dag gehad.
zo gingen bij ons de vakantiesquote:Op zondag 1 mei 2022 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet toch haast wel, al die schimmels die woekeren maar een eind raak johquote:Op zondag 1 mei 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wist trouwens niet dat jij kleine paddestoeltjes had?
Kopje cappuccino, een piccolo champagne en iets van de lunchkaart van een naastgelegen tentje, we hebben dat zelf geupgrade naar heel wat meerquote:Op zondag 1 mei 2022 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat die lompenboer je aanbood? Een broodje?![]()
Ik verwacht minstens een bacchanaal met kreeft-aan-het-spit en zo.
Bij mijn kapper krijg ik altijd een flinke bel whiskyquote:Op zondag 1 mei 2022 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja er was nog een tijd dat kappers een glaasje wijn serveerden he?![]()
Wordt tijd dat barbershops met halve liters lauwe FOSTER's aankomen of zo. Of juist hele himme limoen-cactus session IPA craft beers
ja maar jij hebt lang haar dus daar kom je nooitquote:Op zondag 1 mei 2022 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mijn kapper krijg ik altijd een flinke bel whisky
quote:Op zondag 1 mei 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als kind wel. Dan moesten we mee om kleding te kopen in Breda.
quote:Op zondag 1 mei 2022 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet toch haast wel, al die schimmels die woekeren maar een eind raak joh
Ik wist dat al..quote:Op zondag 1 mei 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gergi's vader??quote:Op zondag 1 mei 2022 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Krijgen onverwacht bezoek, snel appeltaart gebakken.
Aaawquote:Op zondag 1 mei 2022 11:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]![]()
Eén klein, inmiddels volwassen, paddenstoeltje.
Zal de volgende keer even bellenquote:Op zondag 1 mei 2022 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Toevallig nietquote:Op zondag 1 mei 2022 11:58 schreef Ama het volgende:
Er woont hier niemand in Zwolle toevallig zeker?
We komen eraan!quote:Op zondag 1 mei 2022 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Fles woont wel een dorp verderop.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:58 schreef Ama het volgende:
Vroegah hadden we bijna een zwolse enclave hier met MarijkeZwolle, Ssuikertaartje, JJH en nog wat meer dacht ik...quote:Op zondag 1 mei 2022 11:58 schreef Ama het volgende:
Die ken ik allemaal niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroegah hadden we bijna een zwolse enclave hier met MarijkeZwolle, Ssuikertaartje, JJH en nog wat meer dacht ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |