Hoop dat er animo voor is, want ik heb er wel zin inquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Sableheart zei volgens mij al eens dat Eurovision Again voor gaat op onze volgorde, dus dan neem ik aan dat we 2021 gaan kijken inderdaadOf iedereen hier moet al moe zijn van de rehearsals
Truequote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoop dat er animo voor is, want ik heb er wel zin inMaar wel leuker als er zoveel mogelijk anderen meekijken.
Oh jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:23 schreef H_T het volgende:
Ik heb wel zin om te kijkenMoet alleen nog beslissen of ik aanhaak na de HHB-finale of dat ik die morgen terug kijk
Ik vind het nog steeds zo knap hoe "we" zo'n strakke editie hebben kunnen organiseren midden in de coronashitquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:24 schreef Fascination het volgende:
Ik heb ook wel zin om te kijken naar een editie met een goede organisatie.
Het staat zelfs in de OP.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Sableheart zei volgens mij al eens dat Eurovision Again voor gaat op onze volgorde, dus dan neem ik aan dat we 2021 gaan kijken inderdaadOf iedereen hier moet al moe zijn van de rehearsals
quote:Je verwacht het misschien niet, maar in dit topic kijken we oude edities terug! Meestal op zaterdagavond, want soms is dan #EurovisionAgain: een faninitiatief op Twitter. En als er geen #EurovisionAgain is zetten we gewoon zelf een editie op! Mits er geen concurrentie is van Nationale voorrondes, die gaan voor.
Als er geen #EurovisionAgain is, dan beginnen we alsnog op zaterdagavond om 21.00 uur. Dan is de editie wel van te voren bekend: we slaan telkens 10 jaar over.
Al zo'n jaar of twee is dat ding er en toch had ik dat niet 100% onthoudenquote:
Gewoon doen waar je zin in hebtquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:30 schreef chufi het volgende:
2021 was wel een goede editie .. heb nog wel wat caps staan.. weet alleen niet of ik mee ga kijken
Zelfde tijd als normaal. 21.00 uurquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:50 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe laat begint het, als het Eurovision Again wordt?
Waar @koffieleuk onze ESF-playlistqueen is, ben jij onze dj-queenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:11 schreef NailQueen het volgende:
En als jullie willen kan er altijd nog een afterparty worden gepland met DJQueen
Die twee hebben we dan nog tegoedquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:09 schreef NailQueen het volgende:
Ik had wel zin in I treni di tozeur of Diggi-loo Diggi-lee. Maar 2021 vind ik ook heel leuk. Kunnen we ook gelijk het contrast zien tussen Turijn en Rotterdam en lekker zeuren hoe Rotterdam veel beter was
Oh meid, je hebt wat gemist met de rehearsalsquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die twee hebben we dan nog tegoed![]()
Moet zeggen dat 2021 wel nog vrij kort geleden voelt eigenlijk. Vind het een gek idee dat het komende week alweer de nieuwe editie is
Hoop dat het leuk en gezellig was!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh meid, je hebt wat gemist met de rehearsals
Djiezesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:34 schreef koffieleuk het volgende:
Als één scherm toch nog te weinig is vanavond:
Om 8 uur begint trouwens Wiwi Jam at Home. Op NPO3 is er om 22:10 uur Op weg naar het Songfestival, en om 23:00 uur de docu Dit is S10.
Ach, dan kijken we die volgende week toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:09 schreef NailQueen het volgende:
Ik had wel zin in I treni di tozeur of Diggi-loo Diggi-lee. Maar 2021 vind ik ook heel leuk. Kunnen we ook gelijk het contrast zien tussen Turijn en Rotterdam en lekker zeuren hoe Rotterdam veel beter was
Dan zijn denk ik de live-on-tapes videos. Net als vorig jaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ach, dan kijken we die volgende week toch?
Ik geloof dat er volgende week in Turijn iets gebeurtquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ach, dan kijken we die volgende week toch?
Maar wat gaat er nu boven Eurovisie?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geloof dat er volgende week in Turijn iets gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |