We gaan goed bij de bookmakers, de kansen worden steeds groter ingeschat.quote:
Nee hoor, we staan al weken lang op de 9e stek.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We gaan goed bij de bookmakers, de kansen worden steeds groter ingeschat.
Ik meende na de repetitie toch echt iemand hier te horen zeggen dat we in het groen stonden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, we staan al weken lang op de 9e stek.
Weer gezakt door het 30 seconden filmpjequote:Op woensdag 4 mei 2022 17:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik meende na de repetitie toch echt iemand hier te horen zeggen dat we in het groen stonden.
Dit kunnen ze beter niet posten. Jezus wat een slecht filmpje. Bezweet voorhoofd, slechte make-up en loopt er als een slons bij op ‘t podium.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:50 schreef Em31 het volgende:
[ instagram ]
Hier zit dat rare camerafoutje niet in trouwens en zie je een ander shot
Wat een hysterisch wapperend drietal zeg.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:33 schreef Mlita het volgende:
Wiwi heel positief, top 5 of meer, jury winner, hele mooie staging. Dat clipje doet geen recht aan het hele optreden zo te horen
Dit is inderdaad al wat strakker dan de versie op Youtube. Kan ook komen omdat alle lelijke rommelige dingen uit het beeld gecropt zijnquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:50 schreef Em31 het volgende:
[ instagram ]
Hier zit dat rare camerafoutje niet in trouwens en zie je een ander shot
9e totaal of onze halve finale?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, we staan al weken lang op de 9e stek.
Totaal.quote:
Ja. Die heeft duidelijk ook het geheel gezien en niet alleen een fragmentje. Dat scheelt nogal.quote:
Heb nog niet alle clipjes van Eurovision op YouTube kunnen zien want moest nog bijna twee uur terug rijden maar heb er net een aantal bekeken en dat zijn volgens mij de camerabeelden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:56 schreef Aadrianus het volgende:
@:Greys
Jij hebt van heel veel dingen de versie gezien die we straks op TV gaan zien. Zijn de beelden die we nu in de previews van de verschillende landen zien, ook allemaal beelden van die versie, of zitten er toch andere shots in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |