Het prachtige Ajax kan volgende week het kampioenschap sealen en het lelijke AZ praktisch tot de play-offs veroordelenquote:
Kees Kwakman moet de juichaapjes te hulp schieten over de regels (lol).quote:
Erg mooiquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:18 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen is de klapmongool door de politie aangehouden…
Die zal Pröpper wel een mep hebben verkochtquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:18 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen is de klapmongool door de politie aangehouden…
Cerny, op het veld. Tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 1 mei 2022 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zal Pröpper wel een mep hebben verkocht
Raar.quote:
Ik zie nu je edit pas, wtfquote:Op zondag 1 mei 2022 00:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Cerny, op het veld. Tijdens de wedstrijd.
Nee. Zie beeld: https://nos.nl/artikel/24(...)denking-mishandelingquote:Op zondag 1 mei 2022 01:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie nu je edit pas, wtfHeb ik niks van gezien op m'n pauperstream, dus neem aan dat dat na het laatste fluitsignaal is gebeurd?
Teringquote:Op zondag 1 mei 2022 02:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Zie beeld: https://nos.nl/artikel/24(...)denking-mishandeling
Doe niet zo interessant.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:31 schreef Buitendam het volgende:
Hallo stevige mensen. Ik kom net uit de sportschool
Hij maakt er wel een leuke wedstrijd van door veel toe te laten.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:36 schreef Caland het volgende:
Nijhuis die na 18 minuten voor het eerst fluit, op zijn klokje kijkt en een ja jammer gebaar maakt
Ben je dan een droplul zeg
Dan hoef je er nog geen circusact van te makenquote:Op zondag 1 mei 2022 12:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hij maakt er wel een leuke wedstrijd van door veel toe te laten.
Moet hij weten.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hoef je er nog geen circusact van te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |