Denk dat de stream ook zo afgelopen is. Dit wordt wel een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:58 schreef suzi1 het volgende:
ik heb hem net nu toch uitgezet. jammer maar dat ik trek dat niet
Taken 2 en 3? Zegt mij niks.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:02 schreef suzi1 het volgende:
anders ga ik taken 2 en 3 kijken
gister 1 gekeken, maar had ik al eens gezien. maar was meeste toch vergeten
Jupquote:
Spannendquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:05 schreef suzi1 het volgende:
Taken (2008) - Reference View - IMDb met liam neeson
jaaaquote:
Doe ik nog wel een keertje danquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben niet ingelogd op de twitch helaasch
Ook DJ...was eerder behoorlijk aan het rammenquote:
Had je het kanaal gevolgd?quote:
Ja vond ik ook hahaquote:
Echt zonde. Elke comment verdwijnt onder een lange post van een bot.quote:
Ik wil ook zo'n mario in m'n volgende streamquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
streamelements die regelt ook je mario
https://streamlabs.com/ dat is een obs met allemaal meuk erinquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n mario in m'n volgende stream
Lekker vechtenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:48 schreef suzi1 het volgende:
ik zou ook zo willen kunnen vechten. ik zou wat afbreken
vanuit ukran of russia?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:49 schreef engine het volgende:
Ik ben niet z'n vechter. Zou liever een raket afvuren.
Polenquote:
Zo is dat Schakel...quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:54 schreef Schakeltopia het volgende:
zolang we wat aan elkaar hebben is er vertrouwen, meer is het niet
Rusland is horror.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:54 schreef Schakeltopia het volgende:
bondgenoten doen vanalles bij elkaar onder de radar
Om niet verder te komen/?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:57 schreef Schakeltopia het volgende:
precies daarvoor kom ik niet naar fok
veel plezier en slaaplekkerquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:06 schreef suzi1 het volgende:
ik ben gesetteld en wel. kan zo op de bank in slaf vallen als de tijd daar is
nu taken 2 opzetten
tot de volgende wiebel!![]()
![]()
Veel kijkplezier schakelquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga zo ook even serietje kijken denk ik dan sloes
Pozza carbonara bestaat dat?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
@:Schakeltopia ik heb pozza carbonara gehad
Was wel lekkerquote:Op zondag 1 mei 2022 20:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Hopelijk smaakte het ook goed
Toe maarquote:Op maandag 2 mei 2022 19:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hoor, nog twee dagjes werken en dan alweer weekend
5 mei heb ik geen vrijquote:Op maandag 2 mei 2022 19:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja vrijdag altijd vrij en donderdag bevrijdingsdag...daar alles okee??
omnonomnomquote:Op zondag 1 mei 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
@:Schakeltopia ik heb pozza carbonara gehad
Mooi vooruitzichtquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vanavond wat later, vier vrije dagen voor de boeg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Tja, Bevrijdingsdag vrij en vrijdag altijd vrij....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |