That is the spirit.quote:Op zondag 1 mei 2022 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en ik heb al teveel gedaan de afgelopen tijd.
Maar goed niet klagen maar dragen.

Koffie?quote:Op zondag 1 mei 2022 06:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
That is the spirit.
Hoewel, klagen mag hoor...

Hey lieffie, lekker geslapen?quote:Op zondag 1 mei 2022 06:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
That is the spirit.
Hoewel, klagen mag hoor...
 dan maar
 dan maar

Koffietijdquote:

Nu aan de derdequote:

Klinkt gezellig, maar druk! Snap dat je da erg uitput inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je. IK heb een loge en als die weg is krijg ik weer twee logeetjes.
Merk toch wel dat die 2 jaar geen bezoek in huis er in gehakt hebben
NU twee dagen 4 man, gisteren 5 man over de vloer en vandaag met mijzelf er bij 12 en dan blijven er twee. Ik vermoed dat Max dan ook wel wil blijven.
Op zich wel leuk maar mijn lijf vind het niet meer zo leuk

Veel plezier! Hoe gaat het nu met je kapotte fiets, al bekend hoe duur dat gaat worden?quote:Op zondag 1 mei 2022 07:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu aan de derde
Ga zo richting Rotterdam fietsen

Dank jequote:Op zondag 1 mei 2022 07:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel plezier! Hoe gaat het nu met je kapotte fiets, al bekend hoe duur dat gaat worden?

Lekker,quote:Op zondag 1 mei 2022 07:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu aan de derde
Ga zo richting Rotterdam fietsen

Uurtje of 2quote:

Ja we zijn dat niet meer gewend door die corona. twee jaarlang geen volk over de vloer gehad.quote:Op zondag 1 mei 2022 07:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, maar druk! Snap dat je da erg uitput inderdaad

Best ritje, maar voor jou natuurlijk een peulenschilletje om te doenquote:Op zondag 1 mei 2022 07:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Uurtje of 2
Hoef net niet helemaal in Rotterdam te zijn maar naar Zevenhuizen

Nou het is dat het windje mee is haha, moet daar ook nog wel wat heen en weer en pak later vanmiddag de trein terugquote:Op zondag 1 mei 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Best ritje, maar voor jou natuurlijk een peulenschilletje om te doen

Wat ga je met ze doen? Spelletjes? Of zijn ze daar nog te jong voor?quote:Op zondag 1 mei 2022 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja we zijn dat niet meer gewend door die corona. twee jaarlang geen volk over de vloer gehad.
Meestal is het niet erg dan pak je je rust wel als iedereen weg is, maar er blijven nu twee kleintjes logeren

Vind het knap hoorquote:Op zondag 1 mei 2022 08:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou het is dat het windje mee is haha, moet daar ook nog wel wat heen en weer en pak later vanmiddag de trein terug

Oh wat zonde van je fietsquote:Op zondag 1 mei 2022 07:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb hem weggebracht en samen met degene die er naar keek besloten dat het frame aan de muur komt te hangen.
Te gevaarlijk om op te fietsen en te kostbaar om te gaan repareren. dan kan ik net zo goed een nieuwe laten maken
 Maar soms wordt het dan in inderdaad qua kosten te duur en is een nieuwe voordeliger.
  Maar soms wordt het dan in inderdaad qua kosten te duur en is een nieuwe voordeliger. 

een wordt 6 de anders is net 3 en ik denk dat Max 12 ook wel komtquote:Op zondag 1 mei 2022 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat ga je met ze doen? Spelletjes? Of zijn ze daar nog te jong voor?

Ja echt irritantquote:Op zondag 1 mei 2022 08:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat zonde van je fietsMaar soms wordt het dan in inderdaad qua kosten te duur en is een nieuwe voordeliger.
En dat allemaal omdat zo'n klojo niet uitkeek

Als het mooi weer is kunnen ze ook nog even in de tuin spelen.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een wordt 6 de anders is net 3 en ik denk dat Max 12 ook wel komt
Ik heb heel veel knutsel spullen die ga ik naar beneden halen en dan dingen maken,, knippen, plakken, tekenen, schilderen, etc De oudste van 6 wilde puzzelen met oma dus een puzzel kopen zo bij het kruidvat voor kinderen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |