abonnement Unibet Coolblue
pi_204642924
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat is dan behoorlijk lachwekkend. Internationaal gezien ziet zo ongeveer iedere voetbalfan de CL hetzelfde als de EC I.
Denk dat vrijwel niemand dat doet, dat is door de opzet een heel ander toernooi geworden
  vrijdag 6 mei 2022 @ 09:30:56 #277
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_204642927
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het is gewoon leuk en als je het enthousiasme ziet dan is het een schot in de roos gebleken van de UEFA maar indrukwekkend is weer wat anders inderdaad
Ze waren in Volendam ook weer heel blij met de promotie. Zo zie ik dat enthousiasme een beetje.
pi_204642993
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het is gewoon leuk en als je het enthousiasme ziet dan is het een schot in de roos gebleken van de UEFA maar indrukwekkend is weer wat anders inderdaad
Wat mij opvalt is dat de aandacht en waardering van de CoL op gelijke hoogte lijkt te staan als de EL. Je zou van tevoren verwachten dat er een aanzienlijk verschil zou zijn tussen EL en CoL net als dat je dat hebt tussen CL en EL maar tot nu toe lijken EL en CoL evenveel aandacht en evenveel waardering te krijgen. I.p.v. dat de EL als B-niveau en CoL als C-niveau wordt gezien heeft het eigenlijk de EL flink gedevalueerd. Dat is tenminste mijn indruk en eigen beleving.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 09:41:16 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204643008
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Wat mij opvalt is dat de aandacht en waardering van de CoL op gelijke hoogte lijkt te staan als de EL. Je zou van tevoren verwachten dat er een aanzienlijk verschil zou zijn tussen EL en CoL net als dat je dat hebt tussen CL en EL maar tot nu toe lijken EL en CoL evenveel aandacht en evenveel waardering te krijgen. I.p.v. dat de EL als B-niveau en CoL als een C-niveau league wordt gezien heeft het eigenlijk de EL flink gedevalueerd.
Dat zal hier in NL zo zijn omdat de EL te hoog gegrepen was en er dus geen club meedeed toen het serieus werd
pi_204643020
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat zal hier in NL zo zijn omdat de EL te hoog gegrepen was en er dus geen club meedeed toen het serieus werd
Zou idd vertekend beeld kunnen zijn in Nederland. Maar ook op plekken als twitter en reddit krijg ik wel die indruk.

Kijk ook naar hoe blij de finalisten waren na het laatste fluitsignaal (Mourinho in tranen, volksfeest in Rotterdam, Marseille spelers op de grond alsof Lucas Moura ze net uit de CL finale heeft gehouden etc.)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204643032
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:30 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Denk dat vrijwel niemand dat doet, dat is door de opzet een heel ander toernooi geworden
Dat is dan behoorlijk raar want de eerste Champions League jaren deed ook gewoon alleen de kampioen mee. (Ook in het seizoen dat Ajax hem won.) En de opzet is sowieso alleen al sinds de oprichting van dat toernooi al ontzettend vaak veranderd, ook het format van de EC I zelf. Die hele Champions League is puur een naamswijziging, beker is gewoon hetzelfde en zoals je weet speelt Ajax in de Champions League met deze badge:



Waar staat die 4 precies voor denk je? ;)
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204643069
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat is dan behoorlijk raar want de eerste Champions League jaren deed ook gewoon alleen de kampioen mee. (Ook in het seizoen dat Ajax hem won.) En de opzet is sowieso alleen al sinds de oprichting van dat toernooi al ontzettend vaak veranderd, ook het format van de EC I zelf. Die hele Champions League is puur een naamswijziging, beker is gewoon hetzelfde en zoals je weet speelt Ajax in de Champions League met deze badge:

[ afbeelding ]

Waar staat die 4 precies voor denk je? ;)
Laat maar..
  vrijdag 6 mei 2022 @ 09:50:20 #283
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_204643070
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:24 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ze kregen ook nog enorme kansen op 3-2 in de laatste minuten, volgens mij.. maar heb die wedstrijd geblokt in mijn herinnering, dus mogelijk klopt het niet :D
Hier hetzelfde, misschien klopt het ook totaal niet van Blind. maar dat is de flard van herinnering die ik heb. Voor de rest enkel pijn.
pi_204643078
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Wat mij opvalt is dat de aandacht en waardering van de CoL op gelijke hoogte lijkt te staan als de EL. Je zou van tevoren verwachten dat er een aanzienlijk verschil zou zijn tussen EL en CoL net als dat je dat hebt tussen CL en EL maar tot nu toe lijken EL en CoL evenveel aandacht en evenveel waardering te krijgen. I.p.v. dat de EL als B-niveau en CoL als C-niveau wordt gezien heeft het eigenlijk de EL flink gedevalueerd. Dat is tenminste mijn indruk en eigen beleving.
Ik weet niet of dat zo is. Een EL-winst is voor veel clubs toch echt wel groter en belangrijker want levert je een direct CL-ticket op.

Maar de finale van de EL is dit jaar wel echt opvallend matig met Rangers-Frankfurt. Heb alleen wel het idee dat het meer toeval is dan dat het echt aan de kwaliteit van het toernooi ligt. Want Barcelona had natuurlijk in die finale moeten staan en heeft hopeloos gefaald. Clubs als Porto en Leipzig acht ik beiden eigenlijk ook wel wat beter dan Rangers of Frankfurt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204643092
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat zo is. Een EL-winst is voor veel clubs toch echt wel groter en belangrijker want levert je een direct CL-ticket op.

Maar de finale van de EL is dit jaar wel echt opvallend matig met Rangers-Frankfurt. Heb alleen wel het idee dat het meer toeval is dan dat het echt aan de kwaliteit van het toernooi ligt. Want Barcelona had natuurlijk in die finale moeten staan en heeft hopeloos gefaald. Clubs als Porto en Leipzig acht ik beiden eigenlijk ook wel wat beter dan Rangers of Frankfurt.
Niemand neemt de EL serieus, laat staan die conference league ofzo.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204643093
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat zo is. Een EL-winst is voor veel clubs toch echt wel groter en belangrijker want levert je een direct CL-ticket op.

Maar de finale van de EL is dit jaar wel echt opvallend matig met Rangers-Frankfurt. Heb alleen wel het idee dat het meer toeval is dan dat het echt aan de kwaliteit van het toernooi ligt. Want Barcelona had natuurlijk in die finale moeten staan en heeft hopeloos gefaald. Clubs als Porto en Leipzig acht ik beiden eigenlijk ook wel wat beter dan Rangers of Frankfurt.
Van wie verloor Leipzig dan ook alweer gisteren? :o
pi_204643107
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:52 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Van wie verloor Leipzig dan ook alweer gisteren? :o
Van Rangers, maar dat hoeft nog niet zoveel te zeggen toch? Over 2 wedstrijden heeft Leipzig veel meer kansen gehad maar een club kan een keer stunten.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204643132
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat zo is. Een EL-winst is voor veel clubs toch echt wel groter en belangrijker want levert je een direct CL-ticket op.

Maar de finale van de EL is dit jaar wel echt opvallend matig met Rangers-Frankfurt. Heb alleen wel het idee dat het meer toeval is dan dat het echt aan de kwaliteit van het toernooi ligt. Want Barcelona had natuurlijk in die finale moeten staan en heeft hopeloos gefaald. Clubs als Porto en Leipzig acht ik beiden eigenlijk ook wel wat beter dan Rangers of Frankfurt.
Klopt, als de EL finale Barcelona vs Porto was geweest dan had de indruk wellicht weer anders geweest.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204643156
Al die aandacht voor het 3e Europese toernooi. Psv gewoon vanuit CL voorronde gedegradeerd naar EL. En ook daar gefaald en toen laat ingestroomd in die conference league. Had em ook zo kunnen pakken. Dat blijft toch wel een vreemd systeem. Hopelijk straks net zoveel aandacht in de praatprogramma's voor de KKD playoffs. Dat verdiend straks een Almere City bijv ook wel. Wat een prestatie. [/TROLL]

Enfin, tijd voor Ajax. Hopelijk Mazraoui weer een keertje fit. Met Mazraoui - Timber - Blind - Nico achterin heb je wel een stabiele basis staan. Dan zal Ten Hag vast weer met 4 op het middenveld spelen. Dan Alvarez in de controle en het trio Taylor,Kudus,Klaassen met dynamiek. En dan Tadic en Brobbeast in de spits.
pi_204643175
Zouden jullie 7 miljoen voor Slot aftikken?

Ik zou het direct doen (en meteen Kokcu en Sinisterra meenemen).
  vrijdag 6 mei 2022 @ 10:06:28 #291
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_204643190
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 10:01 schreef StevenHyde het volgende:
Al die aandacht voor het 3e Europese toernooi. Psv gewoon vanuit CL voorronde gedegradeerd naar EL. En ook daar gefaald en toen laat ingestroomd in die conference league. Had em ook zo kunnen pakken. Dat blijft toch wel een vreemd systeem. Hopelijk straks net zoveel aandacht in de praatprogramma's voor de KKD playoffs. Dat verdiend straks een Almere City bijv ook wel. Wat een prestatie. [/TROLL]
Genieten dit
  vrijdag 6 mei 2022 @ 10:07:02 #292
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204643195
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 10:03 schreef wimderon het volgende:
Zouden jullie 7 miljoen voor Slot aftikken?

Ik zou het direct doen (en meteen Kokcu en Sinisterra meenemen).
Nee.

(en nee en nee)
  vrijdag 6 mei 2022 @ 10:07:28 #293
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204643201
En al dat gezeur over die liek, laat die mensjes blij zijn.
pi_204643206
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:11 schreef Gutanoth het volgende:
Gefeliciteerd mannen!

Waar ik een paar jaar geleden juichte voor Tottenham, was ik gisteravond 100% voor Feyenoord. Heerlijk een Nederlandse club zonder teringkapsones in een europese finale!
Wanneer was de laatste Europese finale van Psv, teringcalimero?
  vrijdag 6 mei 2022 @ 10:08:30 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_204643211
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 10:03 schreef wimderon het volgende:
Zouden jullie 7 miljoen voor Slot aftikken?

Ik zou het direct doen (en meteen Kokcu en Sinisterra meenemen).
Ik zou het doen voor Slot.

Sinisterra vind ik wel een aardige speler, maar zal sowieso te duur zijn. Kokcu vind ik helemaal niks.
Oh.
pi_204643214
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee.

(en nee en nee)
Waarom niet

(en waarom niet)
  vrijdag 6 mei 2022 @ 10:10:00 #297
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_204643220
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 10:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Ik zou het doen voor Slot.

Sinisterra vind ik wel een aardige speler, maar zal sowieso te duur zijn. Kokcu vind ik helemaal niks.
Denk niet dat Kokcu nu bij Ajax zou spelen inderdaad, maar die heeft zich wel echt heel goed ontwikkeld.
  Forum Admin vrijdag 6 mei 2022 @ 10:11:17 #298
35723 crew  GGMM
pi_204643238
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 10:03 schreef wimderon het volgende:
Zouden jullie 7 miljoen voor Slot aftikken?

Ik zou het direct doen (en meteen Kokcu en Sinisterra meenemen).
2 matige speler joepie
En nee ook Slot mag daar lekker blijven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204643254
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 10:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Ik zou het doen voor Slot.

Sinisterra vind ik wel een aardige speler, maar zal sowieso te duur zijn. Kokcu vind ik helemaal niks.
Tja, wat is duur. Ik zou hem er liever bij hebben dan de waarschijnlijk nog duurdere Bergwijn.

Kokcu vond ik ook tot voor dit seizoen ook weing bijzonders, maar onder Slot is hij de belangrijkste speler van Feyenoord geworden. Het middenveld heeft in ieder geval wel een kwaliteitsimpuls nodig qua voetballende kwaliteiten.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 10:12:56 #300
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204643263
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 10:09 schreef wimderon het volgende:

[..]
Waarom niet

(en waarom niet)
JR maait het gras al wat weg maar Sinisterra zal voor zijn kwaliteiten veel te duur zijn, Kokcu vind ik het niveau niet hebben en die zal ook veel te duur zijn en die hele Slothype neemt debiele vormen aan. Ze staan een puntje of 3 boven Twente in de competitie en gister stond het verdedigend aardig maar hield het verder ook niet over, al dan niet buiten hem om. En 7 miljoen voor een trainer vind ik best een bedrag. Buiten het feit dat ik liever niet heb dat ze de 'concurrentie' leegkopen als een Bayern.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')