Maar mahaaaamquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:37 schreef Goitske het volgende:
Mijn iPad is dood, laptop nu ook ben er klaar mee het is altijd mijn spul wat gebruikt wordt
Lomp als stront die beesten, ik zeg het je.quote:
Komt gewoon een Chromebook tzt voor schoolwerk enzo. Huiswerk kan nu nog op de model steentijd laptop die er ligtquote:
Wil jij ons uitleggen waarom je gekeken hebt?quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
WIl iemand mij uitleggen waarom het nodig was om batman voor de miljoenste keer te rebooten.
Er wilde nog één of andere zwakzinnige geld aan uitgevenquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
WIl iemand mij uitleggen waarom het nodig was om batman voor de miljoenste keer te rebooten.
Ik zag net de trailer. Maar sowieso gaat er nooit een betere batman komen dan Christopher Nolan trilogie.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil jij ons uitleggen waarom je gekeken hebt?
Ik vind de meeste Batman-films enorm flauw. The Joker kon ik dan wel weer waarderen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zag net de trailer. Maar sowieso gaat er nooit een betere batman komen dan Christopher Nolan trilogie.
The Dark Knight was een meesterwerkje.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de meeste Batman-films enorm flauw. The Joker kon ik dan wel weer waarderen.
Ja, die was ook wel goedquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
The Dark Knight was een meesterwerkje.![]()
Daarna werden superhelden films zeer matig.
Een vent in een strak pak met bobbel en een masker op, vrij debiel toch.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de meeste Batman-films enorm flauw. The Joker kon ik dan wel weer waarderen.
Heb je Joker (zonder 'The' overigens) gezien?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vent in een strak pak met bobbel en een masker op, vrij debiel toch.
Gok van niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je Joker (zonder 'The' overigens) gezien?
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je Joker (zonder 'The' overigens) gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |