quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo mijn icepack maar weer even op mijn oog leggen
Is het een beetje stabiel wat je binnen harkt qua inkomen voor jezelf of is dat steeds maar afwachten?quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:09 schreef CherryLips het volgende:
Kan ook weer lekker facturen schrijven. Volgens mij was de afgelopen maand niet zo goed.
Wel stabiel de afgelopen jaren, maar ik blijf het altijd spannend vinden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het een beetje stabiel wat je binnen harkt qua inkomen voor jezelf of is dat steeds maar afwachten?
Nadeel van eigen baasje zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel stabiel de afgelopen jaren, maar ik blijf het altijd spannend vinden.
Alleen foto's van een gestript huis nuquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al klusfoto's van jullie Zwitserse nestje of is dat te vroeg gevraagd?
Alsof die niet interessant zijnquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen foto's van een gestript huis nu
Soms ben ik voor een verplichte ouderschapscursus.. niet slagen is castreren.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:55 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ters-a-l-e-en-x.html
jezus wat een malloten
goed ideequote:Op zaterdag 30 april 2022 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms ben ik voor een verplichte ouderschapscursus.. niet slagen is castreren.
Flauwquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen in een voor/na reportage vind ik
Zijn die nou nog steeds bezigquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:55 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ters-a-l-e-en-x.html
jezus wat een malloten
als je het al een goed idee vind om 12 kinderen uit te poepen dan klopt er al iets niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms ben ik voor een verplichte ouderschapscursus.. niet slagen is castreren.
Ik heb nog maar 4 jaar, dus het is binnenkort of nooit danquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Wie zouden er van ons kindjes krijgen de komende vijf jaar?
Ik gok op Kwiwi, Citizen of Moeraskat.
Eitjes bijna op?quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 4 jaar, dus het is binnenkort of nooit dan
Ja graag, verbouwfoto's zijn altijd leukquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan er van de week wel wat posten als je dat interessant vindt
Ama niet??quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Wie zouden er van ons kindjes krijgen de komende vijf jaar?
Ik gok op Kwiwi, Citizen of Moeraskat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |