SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Plutonium.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zijn tegenwoordig goede investeringen?
Komt misschien een erfenisje aan
quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Een atoombunkerquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
En ook nog een lading tegels opgehaald bij de bouwmarkt. Morgen lekker smurfenquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch nog iemand die iets heeft gedaan vandaag
Investeren in panden in bestaande en beproefde winkelcentra, beheer uitbesteden uiteraard, of je nu door de Blokker, Hema, de beste worsten van Jan of Rituals financieel binnenloopt dat maakt dan niet uit.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Wapenindustrie is altijd goed. Oorlog is goede business dus altijd wel eentje gaandequote:Op zaterdag 30 april 2022 18:34 schreef Karzai het volgende:
wapenindustrie, computerchips, energie en voedsel
Goed bezig julliequote:Op zaterdag 30 april 2022 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ook nog een lading tegels opgehaald bij de bouwmarkt. Morgen lekker smurfen
Heb je al klusfoto's van jullie Zwitserse nestje of is dat te vroeg gevraagd?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ook nog een lading tegels opgehaald bij de bouwmarkt. Morgen lekker smurfen
Ik heb iig vrijwel niks gedaan. Naast 2 wasjes draaien, boodschappen doen en eten (koken), Veelal geluierd op bed...quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch nog iemand die iets heeft gedaan vandaag
in v&dquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
ik zal niet zeggen hoe weinig ik gedaan heb vandaagquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Douche schoongemaakt, restafval, glas en oud papier weggegooid, en ehm. O Ja nog drie uur gewerkt. Was gevouwen, was opgehangen. Ehm. Beetje lopen keutelen in huis.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Douche schoongemaakt, restafval, glas en oud papier weggegooid, en ehm. O Ja nog drie uur gewerkt. Was gevouwen, was opgehangen. Ehm. Beetje lopen keutelen in huis.
Dit was echt een keuteldagjequote:Op zaterdag 30 april 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Nou echt he. En ondertussen toch nog stiekem een hele hoop gedaanquote:
fanatiekquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weekendquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
quote:Het weekeinde of weekend is het gedeelte van de week waarop de meeste mensen vrij hebben
quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo mijn icepack maar weer even op mijn oog leggen
Is het een beetje stabiel wat je binnen harkt qua inkomen voor jezelf of is dat steeds maar afwachten?quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:09 schreef CherryLips het volgende:
Kan ook weer lekker facturen schrijven. Volgens mij was de afgelopen maand niet zo goed.
Wel stabiel de afgelopen jaren, maar ik blijf het altijd spannend vinden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het een beetje stabiel wat je binnen harkt qua inkomen voor jezelf of is dat steeds maar afwachten?
Nadeel van eigen baasje zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel stabiel de afgelopen jaren, maar ik blijf het altijd spannend vinden.
Alleen foto's van een gestript huis nuquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al klusfoto's van jullie Zwitserse nestje of is dat te vroeg gevraagd?
Alsof die niet interessant zijnquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen foto's van een gestript huis nu
Soms ben ik voor een verplichte ouderschapscursus.. niet slagen is castreren.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:55 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ters-a-l-e-en-x.html
jezus wat een malloten
goed ideequote:Op zaterdag 30 april 2022 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms ben ik voor een verplichte ouderschapscursus.. niet slagen is castreren.
Flauwquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen in een voor/na reportage vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |