Styling is goed, en passend licht welquote:Op zondag 1 mei 2022 14:50 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin het toch wel steeds mooier te vinden soms af en toe die stage, zelfs met de zwarte plek
https://eurovision.tv/gallery/iceland-first-rehearsal-2022
Helemaal superquote:Op zondag 1 mei 2022 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jazeker! We hebben wat vrije dagen opgenomen en gaan woensdag, donderdag en vrijdag sowieso op en neer rijden naar elkaar Tilburg-Bleiswijk en andersom, speciaal om op sommige momenten even voor jullie te kunnen live streamen. Geen hele dagen want dat kan niet qua op en neer moeten rijden maar SOWIESO natuurlijk tijdens de 2e repetitie van S10 zodat we jullie echt uitgebreid woord voor woord kunnen beschrijven wat we zien als we dan wel de repetitie helemaal mogen zien!
En op de dagen erna ook nog op een aantal momenten!
Ik heb dat vooral met de foto's van vandaag, alsof ze er beter op ingespeeld zijn? Misschien door iets meer tijd al dingen aangepastquote:Op zondag 1 mei 2022 14:50 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin het toch wel steeds mooier te vinden soms af en toe die stage, zelfs met de zwarte plek
https://eurovision.tv/gallery/iceland-first-rehearsal-2022
Is dit wel echt, want welke foto's dan?quote:Op zondag 1 mei 2022 14:56 schreef koffieleuk het volgende:
ugh
[ twitter ]
Ze hebben volgens mij daarom wat foto's van de galerij verwijderd.
Heb het niet zelf gecheckt maar volgens wiwi William was dat wel het geval.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is dit wel echt, want welke foto's dan?
https://eurovision.tv/gallery/albania-first-rehearsal-2022
staan er nog toch
Maar ik keek net nog en in de Eurovision gallery staan ze gewoon nog? Ook die foto's met hand op kruis. Alleen op instagram is er iets gewijzigd kennelijk. Vreemd verhaal dit.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:56 schreef koffieleuk het volgende:
ugh
[ twitter ]
Ze hebben volgens mij daarom wat foto's van de galerij verwijderd.
Alleen op insta inderdaad, excuus.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik keek net nog en in de Eurovision gallery staan ze gewoon nog? Ook die foto's met hand op kruis. Alleen op instagram is er iets gewijzigd. Vreemd verhaal dit.
Geen excuus nodig hoor!quote:
Dit zegt wiwi erover:quote:Op zondag 1 mei 2022 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen excuus nodig hoor!
Ik vond het zelf ook gek dus ben ff gaan kijken. Maar vraag me af of het niet 'gewoon' een foutje was. Want op de 2e insta foto heeft die man ook gewoon z'n handen nog in zijn kruis en in de officiële gallery staan alle andere foto's gewoon nog. Dus ik vraag me alleen af of Wiwi hier geen groter drama van maakt dan het is en zou graag willen weten hoe echt dat screenshot van dat gesprek met die manager is. Misschien is het echt, maar ik weet het nog niet zeker bedoel ik.
Als de melktieten van Polen mogen dan kan dit toch ook wel?quote:Op zondag 1 mei 2022 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen excuus nodig hoor!
Ik vond het zelf ook gek dus ben ff gaan kijken. Maar vraag me af of het niet 'gewoon' een foutje was. Want op de 2e insta foto heeft die man ook gewoon z'n handen nog in zijn kruis en in de officiële gallery staan alle andere foto's gewoon nog. Dus ik vraag me alleen af of Wiwi hier geen groter drama van maakt dan het is en zou graag willen weten hoe echt dat screenshot van dat gesprek met die manager is. Misschien is het echt, maar ik weet het nog niet zeker bedoel ik.
Ik denk dat ze vannacht geprobeerd hebben het lelijke staalwerk wat beter weg te werken. Je zag het gisteren soms wel héél erg duidelijk (o.a. op foto's van Slovenië, Litouwen en Bulgarije waren ze duidelijk aanwezig). Hier het ergste, maar dat komt waarschijnlijk ook door de pyroquote:Op zondag 1 mei 2022 14:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met de foto's van vandaag, alsof ze er beter op ingespeeld zijn? Misschien door iets meer tijd al dingen aangepast
quote:
Ja dat denk ik dan, of ze bewerken de foto's nu andersquote:Op zondag 1 mei 2022 15:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vannacht geprobeerd hebben het lelijke staalwerk wat beter weg te werken. Je zag het gisteren soms wel héél erg duidelijk (o.a. op foto's van Slovenië, Litouwen en Bulgarije waren ze duidelijk aanwezig). Hier het ergste, maar dat komt waarschijnlijk ook door de pyro
[ afbeelding ]
Neh, dat denk ik niet. Neem toch aan dat Eurovision nu alle zeilen bij zet om alles er zo smooth mogelijk uit te laten zien voor wat dat nog mogelijk isquote:Op zondag 1 mei 2022 15:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dan, of ze bewerken de foto's nu anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |