quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaan in de kleuren van de Belgische vlag.
Meer de Duitsequote:Op zaterdag 30 april 2022 14:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaan in de kleuren van de Belgische vlag.
Zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:45 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Meer de Duitse![]()
Ik denk dat Duitsland dus volgend jaar organiseert
Mooiquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:58 schreef Funhouse het volgende:
Introductie voor het nummer:
[ twitter ]
Nee, het was nooit een zon, we hadden het altijd al bedoeld als zwart gat. Mama Mia!quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op zich heeft de zon het begeven waardoor er nu in plaats van een groot LED-scherm een groot zwart vlak op het podium te zien is, maar verder is alles oké
Zag ergens een tweet langskomen dat het leek op James Newman die Voilá ging doen, moest toch wel even grinniken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:31 schreef Cee het volgende:
Zwitserland foto's zijn er, en waar ik eerst dacht "dit kan nog een moment worden met de juiste staging" ziet het er op de foto's nog niet heel bijzonder uit.
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 30 april 2022 15:09 schreef molloot200 het volgende:
Het lijkt erop dat Slovenië in elk geval een stuk dynamischer is dan de nationale finale performance![]()
Ik houd nog een klein beetje goede hoop
Zal wel een gelddingetje worden, dus vrees eerder dat het iets als Baku zal worden of misschien wel Australië , maar laten we 'gewoon' hopen op Kiev.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef Meridiaan het volgende:
Zéér prohibited to film the screen zo te zien.
Duitsland zou idd een prima organisator zijn, mocht Oekraïne winnen.
Australië mag het zelf daar niet eens houden als Australië zou winnen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zal wel een gelddingetje worden, dus vrees eerder dat het iets als Baku zal worden of misschien wel Australië , maar laten we 'gewoon' hopen op Kiev.
Ben jij Suzanne?quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zal wel een gelddingetje worden, dus vrees eerder dat het iets als Baku zal worden of misschien wel Australië , maar laten we 'gewoon' hopen op Kiev.
Ik zie het inderdaad, Duitsland staat dan op 1 en Engeland op 2 om het over te nemen, wel in een coproductie met Australië qua kostenverdeling.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Australië mag het zelf daar niet eens houden als Australië zou winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |