Ja, ik zat mobiel. Was ingewikkeld. Ik joeps m dr ff in.quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:49 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Plaatje voor de OP
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:49 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Plaatje voor de OP
[ afbeelding ]
Afgeleid door dromen van je bassist zekerquote:Op zaterdag 30 april 2022 07:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik zat mobiel. Was ingewikkeld. Ik joeps m dr ff in.
En de gitarist van Koningsdag. Het waren interessante gedachtes.quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Afgeleid door dromen van je bassist zeker
Ga je naar Toms Diner?quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:53 schreef Clubsoda het volgende:
Koffie in bedZometeen hollen langs de Oosterschelde. En vanavond gaan we naar uit eten op aanraden van @:Lucky_Strike want ze hebben 50 smaken milkshakes
Wat we in de tussentijd gaan doen weet ik nog niet precies.
Antwerpen was ook tof, door de stad gekuierd, lekkere pizza gegeten, superlekker ijs, bonbonnetjes gehaald. Er zit te weinig tijd in de dag om alles te eten wat je zou willen
Nog een drummer en/of een zanger erbij en je hebt een band!quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En de gitarist van Koningsdag. Het waren interessante gedachtes.
Voelt als een haalbaar doel. Nu al zin in de afterparty.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog een drummer en/of een zanger erbij en je hebt een band!
Alles heeft een ritmequote:Op zaterdag 30 april 2022 08:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voelt als een haalbaar doel. Nu al zin in de afterparty.
Leesvoer voor abonneesquote:Op zaterdag 30 april 2022 07:53 schreef borisz het volgende:
Leesvoer voor dit weekend: Jeroen van Bergeijk ging weer eens undercover. Dit keer zeer actueel als 'koffergooier'
https://www.volkskrant.nl(...)op-schiphol~v518920/
Cool! Hun buren, Bonnefooi, is eigenlijk een grotere aanrader. Maar Toms is ook echt leuk. Ik raak alleen steeds afgeleid door hun tv-schermen met videoclips van de muziek die ze draaien.quote:
De voordelen van een snaarspeler in bed zijn ongekend.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog een drummer en/of een zanger erbij en je hebt een band!
Ik wil het ookquote:
Dit is aan de hand in een kroeg waar ik graag kom. Na te veel consumpties sta ik alleen maar daaps naar de bewegende poppetjes te kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Cool! Hun buren, Bonnefooi, is eigenlijk een grotere aanrader. Maar Toms is ook echt leuk. Ik raak alleen steeds afgeleid door hun tv-schermen met videoclips van de muziek die ze draaien.
* DancingPhoebe flapt dekbed omhoogquote:
Is wel het voordeel van een klein vakantiehuisje waar de slaapkamer naast de keuken is; opstaan - plassen - op de terugweg koffie meenemen.quote:
Het is deels leuk, en het past goed. Dit is een Amerikaanse diner dus daar horen TV-schermen met clipjes uit Grease enzo wel bij. Maar doorgaans ben ik er geen fan van.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit is aan de hand in een kroeg waar ik graag kom. Na te veel consumpties sta ik alleen maar daaps naar de bewegende poppetjes te kijkenecht zo'n slecht idee vind ik dat...
Voor mij het voordeel van getrouwd zijn. Ontwaken, grumbelen, koffie verschijntquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Is wel het voordeel van een klein vakantiehuisje waar de slaapkamer naast de keuken is; opstaan - plassen - op de terugweg koffie meenemen.
Ja diner of (dans)kroeg is ook nog wel een verschilletje iddquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is deels leuk, en het past goed. Dit is een Amerikaanse diner dus daar horen TV-schermen met clipjes uit Grease enzo wel bij. Maar doorgaans ben ik er geen fan van.
Ziet er ook puik uit! Tom is vooral ingegeven door mijn kind, wat tamelijk verzot is op milkshakes en eigenlijk ook op hamburgersquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Cool! Hun buren, Bonnefooi, is eigenlijk een grotere aanrader. Maar Toms is ook echt leuk. Ik raak alleen steeds afgeleid door hun tv-schermen met videoclips van de muziek die ze draaien.
150 M2 ongeveer, maar vooral is de badkamer naast de slaapkamer maar de keuken de trap afquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Voor mij het voordeel van getrouwd zijn. Ontwaken, grumbelen, koffie verschijnt
Hoe groot iiiiiiis je eigen huis in hemelsnaam?
Koffiekastje in badkamer. Je moet eigenlijk welquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
150 M2 ongeveer, maar vooral is de badkamer naast de slaapkamer maar de keuken de trap af
In Spanje heb je dat ook veel in barretjes, waar je wijn hoort te drinken en tapas hoort te eten en dan raak ik ook afgeleid.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja diner of (dans)kroeg is ook nog wel een verschilletje idd
Die is daar op zich groot genoeg voorquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Koffiekastje in badkamer. Je moet eigenlijk wel
De lui van wie wij het huis kochten hadden een Senseo naast het bed staan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Koffiekastje in badkamer. Je moet eigenlijk wel
In de oven, met boter, chili, tijm, honing en een beetje zout en dan serveren als bijgerecht. Doet het leuk met linzenprut.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een groot blik perziken waar ik veel van over ga hebben. Wat zal ik er eens mee doen? Ik heb geen zin om te bakken. Het gaat sowieso door een smoothie.
In de chiliquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een groot blik perziken waar ik veel van over ga hebben. Wat zal ik er eens mee doen? Ik heb geen zin om te bakken. Het gaat sowieso door een smoothie.
Oh dit kan ik me zo voorstellenquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De lui van wie wij het huis kochten hadden een Senseo naast het bed staan.
Dan ga ik er liever voor naar beneden.
Mjaaaaa ok, maar waar een senseo staat kan ook een waterkoker en een french press ding staan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De lui van wie wij het huis kochten hadden een Senseo naast het bed staan.
Dan ga ik er liever voor naar beneden.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In de oven, met boter, chili, tijm, honing en een beetje zout en dan serveren als bijgerecht. Doet het leuk met linzenprut.
Hmm. Klinkt ok.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In de chili
Het enige warme gerecht waar ik fruit in mik
De Senseo zeker?quote:
Hij met dezelfde naam in de mr de zoon van?quote:
Die bewaar ikquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
https://nerdswithknives.com/puy-lentils-with-spinach-2/
Ja. Hij is echt heel ok hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hij met dezelfde naam in de mr de zoon van?
Dan moet ik die mr misschien toch overwegen
Het heeft zo moeten zijn! Wel puylinzen hoor, niet van die ordinaire gewonequote:Op zaterdag 30 april 2022 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben eend in de vriezer! En eendenvet!
Ja die heb ik dus niet. En ik denk dat mijn kleine AH ze ook niet heeft.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het heeft zo moeten zijn! Wel puylinzen hoor, niet van die ordinaire gewone
Heerlijk voor gebakken aardappeltjesquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben eend in de vriezer! En eendenvet!
Ja sorry, mijn mensen waren terug uit de dorpssuper dus er moest ontbeten worden.quote:
Oops. Sterkte daarmee.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Even duimen met z'n allen. Gisteren stopte de e-reader ermee, scherm bevroor. Het lijkt erop dat hij bijna leeg is, dus nu aan de lader. Hopelijk is dat de oplossing. Maar wel raar, dinsdag of woensdag nog opgeladen
Dank. Denk dat dat wel het probleem was. Nu iets opgeladen en ik zie weer letters ipv een vastgelopen scherm. Veegt zweetdruppels van het voorhoofd.quote:
Heeft een mp3 speler erin zodat ik ook luisterboeken kan gebruiken (of muziek als ik zou willen, maar dat heb ik nog niet gebruikt). Er zullen er nu wel meer zijn die dat kunnen maar toen was het de enige. En hij is iets groter als standaard maar niet enorm groot.quote:
Ik heb bij ziekte ook altijd trek in fruit. Ik heb wel altijd een blikje ananas in huis en dat voldoet dan ook wel redelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:34 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik lust geen koffie, maar iemand die me nu in bed een fruitsalade zou komen brengen met papaya, mango, meloen, aardbeien, frambozen en blauwe bessen, had ik toch wel erg gewaardeerd.
Helaas zowel die persoon als alle ingrediënten niet in huis![]()
Vandaag gaan de nieuwe buren direct naast me verhuizen, en m'n buren aan de andere kant en ik hebben onze auto's aso geparkeerd om ruimte te reserveren voor hun verhuiswagen, dus ik moet ergens tussen nu en over twee uur ofzo m'n auto even weghalen. Tot die tijd lig ik nog wel lekker in bed gok ik zo
Nul plannen verder vandaag, denk dat ik weer niet verder dan de bank kom. Al zou ik graag even naar de markt gaan om een bak voorgesneden fruitsalade te halen, maar mss gaat één van m'n buren wel en kunnen zij wat meenemenwant lijkt me voor helemaal niemand een goed idee als ik dat zelf ga doen
Ah, ik dacht dat je een heel eind moest lopen voor de auto.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, ik voel me idd ook weer beter dan gister
M'n keel doet vooral nog erg pijn en ik nies en hoest me een ongeluk waarbij vooral het hoesten ook echt pijn doet. En soms hoest ik zoveel achter elkaar dat ik er ofwel benauwd van word ofwel van moet kokhalzen, dat is wat minder prettig, en ik hoest mezelf 's nachts steeds wakker. Maar ik sliep wel al beter dan donderdag op vrijdag, en de koorts is helemaal weg en de hoofd- en spierpijn ook een stuk minder, dus dat scheelt al enorm.
Buren gaan idd nog naar markt dus er komt fruit mijn kant open auto verzetten is van 10m van mijn huis naar 20m van mijn huis dus dat lukt wel om zelf te doen
kom ik ook nog heel even in de frisse lucht.
Heel interessantquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:38 schreef Tele6 het volgende:
@:derLudolf verkeersregelaarsboks
* Tele6 had alwéér een interessante avond
Vooral zorgen dat je geen voedsel hebt liggen dat bereikbaar is voor ze. Dat is echt de meest effectieve bestrijding.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:16 schreef Blues het volgende:
Fijne vakantie Club, maar dat zit wel goed geloof ik
[..]
Heel interessant
Fijne organisatie
Wij zagen gisteravond ineens een klein schattig muisje!![]()
![]()
![]()
Gemengde gevoelens altijd.
Geen kat meer, maar waar komt zo'n klein poppeke vandaan![]()
En moeten we gaan bestrijden? We zien geen kieren, openingen en het zit ook niet meer onder de kast waar ie naar toe rende toen we opstonden
Toch maar wat muizenpasta kopen? Voor we een nest hebben
Schattig of niet, het is ongedierte dat heel snel kan vermeerderen. Als je nu "want zielig" niet een of twee muizen wilt vangen zijn het weer straks 30.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:16 schreef Blues het volgende:
Fijne vakantie Club, maar dat zit wel goed geloof ik
[..]
Heel interessant
Fijne organisatie
Wij zagen gisteravond ineens een klein schattig muisje!![]()
![]()
![]()
Gemengde gevoelens altijd.
Geen kat meer, maar waar komt zo'n klein poppeke vandaan![]()
En moeten we gaan bestrijden? We zien geen kieren, openingen en het zit ook niet meer onder de kast waar ie naar toe rende toen we opstonden
Toch maar wat muizenpasta kopen? Voor we een nest hebben
Hebben we nergens? Ja een lade in een oude kast.. daar vluchtte het onder. Liggen zakjes stokjes, nooitjes, drop enz. Ik doe dat wel even over in plastic bakken. Verder denk ik dat ie bij de buuvman vandaan komtquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vooral zorgen dat je geen voedsel hebt liggen dat bereikbaar is voor ze. Dat is echt de meest effectieve bestrijding.
Die lade dan zeker leegmaken jaquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Hebben we nergens? Ja een lade in een oude kast.. daar vluchtte het onder. Liggen zakjes stokjes, nooitjes, drop enz. Ik doe dat wel even over in plastic bakken. Verder denk ik dat ie bij de buuvman vandaan komt
Daar is het een vuilnisbelt. Zo'n buuvman die je na weken/maanden dooT vind. Zo eentje. Voorlopig horen we zijn kapoete auto een paar x in de week, maar verder kluizenaart hij in zijn megavieze huis naast ons sinds zijn moederrrrrr naar een zorgcentrum is gegaan.
Als je ze hebt, zou ik het in glazen potten doen. Plastic zijn ze zo door hoorde ik hier in de flat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Hebben we nergens? Ja een lade in een oude kast.. daar vluchtte het onder. Liggen zakjes stokjes, nooitjes, drop enz. Ik doe dat wel even over in plastic bakken. Verder denk ik dat ie bij de buuvman vandaan komt
Daar is het een vuilnisbelt. Zo'n buuvman die je na weken/maanden dooT vind. Zo eentje. Voorlopig horen we zijn kapoete auto een paar x in de week, maar verder kluizenaart hij in zijn megavieze huis naast ons sinds zijn moederrrrrr naar een zorgcentrum is gegaan.
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:09 schreef Clubsoda het volgende:
Dat je een bakje met voorgemengd dressing meeneemt zodat je makkelijk salade kan maken in je vakantiehuisje en daar bovendien trots op bent. Dat verwacht je ook niet als je 20 bent, dat je daar nog eens op uit zou komen
quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:30 schreef Blues het volgende:
3 geocaches gevonden deze weekWat is dat leuk om te doen zeg.
Moest bij de karwei in Hlem zijn. Op de fiets dus en op terugweg toch ff in de app kijken of er ergens in de buurt eentje lag. En hoe toepasselijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, tussendoor nog een grote pan bolognese saus gemaakt. Wanneer ik geen zin heb in koken en wel lekker wil eten hoef ik alleen maar pasta te koken. En altijd handig om op voorraad te hebben voor onverwacht bezoek.
paar weken geleden de laatste portie opgegeten en de vriezers schoongemaakt. Was er nog niet aan toe gekomen, want ik wilde de saus (net als die van gisteren) in de instant pot maken. En gelukt! Incl snij werk was het na 45 minuten klaar.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:55 schreef Myraela het volgende:
[..]Mensen die niet standaard porties pastasaus in de vriezer hebben liggen vertrouw ik niet.
Nu je weet welke levis goed passen kan je voortaan ook via vinted zoekenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:11 schreef Lonaa het volgende:
Goed, 220 euro armer, maar 2 passende Levi's spijkerbroeken, een jurkje, zomerblousje, vintage groene blouse en een velvet t-shirt rijker.
Ik moet ook weer mijn vriezer vullen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:55 schreef Myraela het volgende:
[..]Mensen die niet standaard porties pastasaus in de vriezer hebben liggen vertrouw ik niet.
Ja, precies.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu je weet welke levis goed passen kan je voortaan ook via vinted zoeken
Dat is zeker bij dat soort merken goed te doen.
Een eerlijke economie van vraag en aanbod op loslatenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:26 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriezers zijn juist veel te vol. Maar dat komt meer door m'n verslaving aan TGTG.
Daarover gesproken. Wat moet ik met karteleitjes?
Koken, pellen en dopen in selderiezoutquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:26 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriezers zijn juist veel te vol. Maar dat komt meer door m'n verslaving aan TGTG.
Daarover gesproken. Wat moet ik met karteleitjes?
Zes kledingstukken naar je smaak, die passenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:11 schreef Lonaa het volgende:
Goed, 220 euro armer, maar 2 passende Levi's spijkerbroeken, een jurkje, zomerblousje, vintage groene blouse en een velvet t-shirt rijker.
Da's wel een lekkere oogstquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:11 schreef Lonaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |