Ja, ik zat mobiel. Was ingewikkeld. Ik joeps m dr ff in.quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:49 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Plaatje voor de OP
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:49 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Plaatje voor de OP
[ afbeelding ]
Afgeleid door dromen van je bassist zekerquote:Op zaterdag 30 april 2022 07:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik zat mobiel. Was ingewikkeld. Ik joeps m dr ff in.
En de gitarist van Koningsdag. Het waren interessante gedachtes.quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Afgeleid door dromen van je bassist zeker
Ga je naar Toms Diner?quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:53 schreef Clubsoda het volgende:
Koffie in bedZometeen hollen langs de Oosterschelde. En vanavond gaan we naar uit eten op aanraden van @:Lucky_Strike want ze hebben 50 smaken milkshakes
Wat we in de tussentijd gaan doen weet ik nog niet precies.
Antwerpen was ook tof, door de stad gekuierd, lekkere pizza gegeten, superlekker ijs, bonbonnetjes gehaald. Er zit te weinig tijd in de dag om alles te eten wat je zou willen
Nog een drummer en/of een zanger erbij en je hebt een band!quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En de gitarist van Koningsdag. Het waren interessante gedachtes.
Voelt als een haalbaar doel. Nu al zin in de afterparty.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog een drummer en/of een zanger erbij en je hebt een band!
Alles heeft een ritmequote:Op zaterdag 30 april 2022 08:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voelt als een haalbaar doel. Nu al zin in de afterparty.
Leesvoer voor abonneesquote:Op zaterdag 30 april 2022 07:53 schreef borisz het volgende:
Leesvoer voor dit weekend: Jeroen van Bergeijk ging weer eens undercover. Dit keer zeer actueel als 'koffergooier'
https://www.volkskrant.nl(...)op-schiphol~v518920/
Cool! Hun buren, Bonnefooi, is eigenlijk een grotere aanrader. Maar Toms is ook echt leuk. Ik raak alleen steeds afgeleid door hun tv-schermen met videoclips van de muziek die ze draaien.quote:
De voordelen van een snaarspeler in bed zijn ongekend.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog een drummer en/of een zanger erbij en je hebt een band!
Ik wil het ookquote:
Dit is aan de hand in een kroeg waar ik graag kom. Na te veel consumpties sta ik alleen maar daaps naar de bewegende poppetjes te kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Cool! Hun buren, Bonnefooi, is eigenlijk een grotere aanrader. Maar Toms is ook echt leuk. Ik raak alleen steeds afgeleid door hun tv-schermen met videoclips van de muziek die ze draaien.
* DancingPhoebe flapt dekbed omhoogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |