Jachthavenwegquote:
Ik voel me aangesproken, ik weet alleen niet door welkequote:Op woensdag 1 juni 2022 06:49 schreef Jappie het volgende:
Voor de amateur wandelaar zit je in deze regio goed..de gevorderde wandelaar heeft wellicht behoefte aan een andere uitdaging.
quote:
Ik heb hem gewijzigdquote:
quote:
Vlakbij de Hoofdwegquote:Op donderdag 2 juni 2022 03:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem gewijzigdKon hem zelf niet meer terugvinden. Nu wel binnen de ring
Hmm..de eerdere was dus niet binnen de ring...heb je het plaatje nog ? DM hem anders ff..vond het op het eerste oog zeer herkenbaar maar ben er verder niet echt naar op zoek gegaan nog.quote:Op donderdag 2 juni 2022 03:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem gewijzigdKon hem zelf niet meer terugvinden. Nu wel binnen de ring
Ah zie je wel..dacht al dat het me bekend voorkwamquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:01 schreef casita het volgende:
Jappie het plaatje staat in de quotepost 132 van Chufi
Ik maak dan met Gyazo een cap en post de naam er bijquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:17 schreef casita het volgende:
Ja de Jan van Galen is heeeeeel lang, trouwens die nieuwe is ook een lange straat.
Ik weet het wel maar ik weet niet hoe ik de link post.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:17 schreef casita het volgende:
Ja de Jan van Galen is heeeeeel lang, trouwens die nieuwe is ook een lange straat.
Ik weet het wel maar ik weet niet hoe ik de link post.
(Op desktop: willekeurige pinpoint gepakt)quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak dan met Gyazo een cap en post de naam er bij
Nieuwe opgave; hoe verfrissend...ben alleen bang dat de dino beetje doot is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:45 schreef Rob het volgende:
Orteliusstraat
Nieuwe Opgave:
[ afbeelding ]
Lijkt mij niet zo moeilijk.. Nee het is geen Dinosaurus.. die staat om de hoek.
Wij waren er vorige week, betaald, maar ik kwam er pas achter toen ik voor het aquarium stond dat deze gesloten was..quote:
Plantage Badlaanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:45 schreef Rob het volgende:
Orteliusstraat
Nieuwe Opgave:
[ afbeelding ]
Lijkt mij niet zo moeilijk.. Nee het is geen Dinosaurus.. die staat om de hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |