abonnement Unibet Coolblue
pi_205789023
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:23 schreef SilverEyes het volgende:
Die Nick heeft genoeg media ervaring om te weten hoe hij overkomt. Waarom er dan zo bij gaan zitten?
Er komen nu alleen nog maar meer speculaties.
Ik ken ze best goed door die programma's met Kees e.d., ze zijn nu echt niet oke hoor :') en vooral Nick niet.
Koel en donker bewaren
pi_205789030
Beide echt mega sympathieke gasten maar je voelt gewoon dat er wel meer speelt. maar nick is ziekelijk intelligent (+eq) dus kan zich hier wel publiekelijk goed over uit spreken en zorgen dat de machine nog jaartje kan blijven draaien. Maar ach, simon heeft ook wel gelijk. Waarsch. heeft zn vrouw ultimatum gesteld dat die nu meer tijd moet besteden aan familie ipv de rockster met 30 groepies uithangen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205789050
Vooral Nick geeft inderdaad een hele aparte vibe af, alsof hij er totaal geen zin in heeft en laaiend is....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205789095
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Vooral Nick geeft inderdaad een hele aparte vibe af, alsof hij er totaal geen zin in heeft en laaiend is....
En die té harde lach van hem steeds als Jinek vraagt of het nog goed zit tussen hen.
pi_205789102
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:35 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
En die té harde lach van hem steeds als Jinek vraagt of het nog goed zit tussen hen.
Het enige wat in dat opzicht wel opvalt is dat ze wel voor TV blijven samenwerken, daar zou je dan ook wel de stekker uittrekken. Maar misschien zitten daar ook contracten achter die niet zomaar op te zeggen zijn.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205789194
Wat een lekkere uitzending _O_

#teamnick
pi_205790148
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:22 schreef Guanabana het volgende:
Ja doei, hier is echt wel meer aan de hand hoor :')

Ga er dan niet zitten :')
Wat een onzin. Ze hebben daar gewoon uitgelegd wat er is. Ga nou niet allemaal van alles zitten verzinnen.

Het was een zangduo en ze zijn tot de conclusie gekomen dat ze dat niet meer willen zijn. Niet meer en niet minder.

Ze hebben netjes een afscheidstournee georganiseerd, komen zoveel mensen op af dat het meerdere avonden zullen worden en dan gaan ze los van elkaar verder met hun leven.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:10:53 #83
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205790276
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap het vanuit Nick ook niet zo dat hij er zo van baalt, die gast heeft veel in zijn mars, waarom na tig jaar nog steeds door willen met blok-aan-je-been Simon? :') Ga iets anders doen.
Absoluut dit! Van de twee is Nick echt verreweg de beste! Fantastische stem, kan gitaar spelen. Simon zijn stem is veel veel minder (al kan dat Simon & Garfunkel nog wel) en vooral vrij eentonig.

Go Nick!
  Moderator dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:14:39 #84
382129 crew  Donna
pi_205790301
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 08:49 schreef Verida het volgende:

[..]
Wat een onzin. Ze hebben daar gewoon uitgelegd wat er is. Ga nou niet allemaal van alles zitten verzinnen.

Het was een zangduo en ze zijn tot de conclusie gekomen dat ze dat niet meer willen zijn. Niet meer en niet minder.

Ze hebben netjes een afscheidstournee georganiseerd, komen zoveel mensen op af dat het meerdere avonden zullen worden en dan gaan ze los van elkaar verder met hun leven.
Misschien hadden ze elkaar en de vrouwen en de halve familie en andere accounts op Instagram dan niet allemaal moeten ontvolgen.
Ik snap dat nooit he? Met stellen ook, elkaar gaan ontvolgen op Instagram en dan bij hoog en laag beweren dat 'er verder niks aan de hand is' en 2 weken later komt de aap uit de mouw.
Dan wil je toch gewoon dat er gepraat wordt, als je zo met je social media om gaat?
pi_205790308
Ik heb Nick en Simon alleen gezien een paar afleveringen toen ze in Zweden waren op zoek naar ABBA-roots e.d.
Toen vond ik eigenlijk al dat ze al op elkaar waren uitgekeken.
.
pi_205790352
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 08:49 schreef Verida het volgende:

[..]
Wat een onzin. Ze hebben daar gewoon uitgelegd wat er is. Ga nou niet allemaal van alles zitten verzinnen.

Het was een zangduo en ze zijn tot de conclusie gekomen dat ze dat niet meer willen zijn. Niet meer en niet minder.

Ze hebben netjes een afscheidstournee georganiseerd, komen zoveel mensen op af dat het meerdere avonden zullen worden en dan gaan ze los van elkaar verder met hun leven.
Je hebt ergens gelijk, maar toch was de non-verbale uitstraling van met name Nick echt 180 graden anders dan wat er uit zijn mond kwam.

Wat ik daarnaast erg vreemd blijf vinden is dat Nick op de socials echt totaal geen energie steekt in die afscheidstournee te promoten. Hij rept met geen woord meer over Nick & Simon. Als je nog iets moois wil neerzetten en eigenlijk niet wilde stoppen rijmt dat ook niet met elkaar...

Had gezegd dat je Simon zakelijk gezien gewoon een lul vindt op het moment en dat je baalt, want dat is precies wat ie non-verbaal uitstraalt....

[ Bericht 3% gewijzigd door TheVulture op 30-08-2022 09:39:30 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:36:14 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_205790442
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:15 schreef Idisrom het volgende:
Ik heb Nick en Simon alleen gezien een paar afleveringen toen ze in Zweden waren op zoek naar ABBA-roots e.d.
Toen vond ik eigenlijk al dat ze al op elkaar waren uitgekeken.
.
Ik bij Simon & Gartfunkel. Leuke uitzendingen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205790503
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Je hebt ergens gelijk, maar toch was de non-verbale uitstraling van met name Nick echt 180 graden anders dan wat er uit zijn mond kwam.

Wat ik daarnaast erg vreemd blijf vinden is dat Nick op de socials echt totaal geen energie steekt in die afscheidstournee te promoten. Hij rept met geen woord meer over Nick & Simon. Als je nog iets moois wil neerzetten en eigenlijk niet wilde stoppen rijmt dat ook niet met elkaar...

Had gezegd dat je Simon zakelijk gezien gewoon een lul vindt op het moment en dat je baalt, want dat is precies wat ie non-verbaal uitstraalt....
Waarom zou je nog tijd in zoiets steken als ze toch gaan stoppen?

Die afscheidstournee loopt toch wel, promotie of niet.
pi_205790510
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Je hebt ergens gelijk, maar toch was de non-verbale uitstraling van met name Nick echt 180 graden anders dan wat er uit zijn mond kwam.

Wat ik daarnaast erg vreemd blijf vinden is dat Nick op de socials echt totaal geen energie steekt in die afscheidstournee te promoten. Hij rept met geen woord meer over Nick & Simon. Als je nog iets moois wil neerzetten en eigenlijk niet wilde stoppen rijmt dat ook niet met elkaar...

Had gezegd dat je Simon zakelijk gezien gewoon een lul vindt op het moment en dat je baalt, want dat is precies wat ie non-verbaal uitstraalt....
waarom zou hij?

En waarom zou hij dat afscheidtournee moeten promoten?

en waarom zou hij op social media energie ergens in "moeten" steken?
pi_205790520
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:46 schreef Verida het volgende:

[..]
waarom zou hij?

En waarom zou hij dat afscheidtournee moeten promoten?

en waarom zou hij op social media energie ergens in "moeten" steken?
Van mij hoeft er niks, maar als je als artiest geld wil verdienen zul je ook een beetje energie erin moeten steken...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205790521
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:14 schreef Donna het volgende:

[..]
Misschien hadden ze elkaar en de vrouwen en de halve familie en andere accounts op Instagram dan niet allemaal moeten ontvolgen.
Ik snap dat nooit he? Met stellen ook, elkaar gaan ontvolgen op Instagram en dan bij hoog en laag beweren dat 'er verder niks aan de hand is' en 2 weken later komt de aap uit de mouw.
Dan wil je toch gewoon dat er gepraat wordt, als je zo met je social media om gaat?
ze zijn die hele social media gewoon zat. Simon vertelde toch ook dat hij alles van zijn telefoon had gehaald , nieuws apps enz.

En nick zei : "

waarom zou ik op social media op simon reageren, ik zie en spreek hem elke dag "

Ik kan me zo voorstellen dat die jongens die hele social media en de bijbehorende juice kanalen zo ontzettend zat zijn en er gewoon ver weg van blijven.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:54:20 #92
382129 crew  Donna
pi_205790553
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:48 schreef Verida het volgende:

[..]
ze zijn die hele social media gewoon zat. Simon vertelde toch ook dat hij alles van zijn telefoon had gehaald , nieuws apps enz.

En nick zei : "

waarom zou ik op social media op simon reageren, ik zie en spreek hem elke dag "

Ik kan me zo voorstellen dat die jongens die hele social media en de bijbehorende juice kanalen zo ontzettend zat zijn en er gewoon ver weg van blijven.
Dat had ik ook gezegd ja. _O-
pi_205790765
Jesse :')

twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_205790870
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 10:28 schreef superniger het volgende:
Jesse :')

[ twitter ]
Dat was best een vreemde uitspraak ja. Ik snap zijn bedoeling maar dit sloeg de plank nogal mis
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205790991
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Van mij hoeft er niks, maar als je als artiest geld wil verdienen zul je ook een beetje energie erin moeten steken...
tja, ze steken er zat energie in, in hun artiestenbestaan. Willen alleen niet meedoen aan het hele social media gebeuren, en terecht als je de "macht" van de juice kanalen daarbij ziet.
pi_205791210
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:05 schreef Verida het volgende:

[..]
tja, ze steken er zat energie in, in hun artiestenbestaan. Willen alleen niet meedoen aan het hele social media gebeuren, en terecht als je de "macht" van de juice kanalen daarbij ziet.
Dat is dus het vreemde, Simon promoot die afscheidstour als een dolle op zijn socials, terwijl hij eigenlijk geen zin heeft in social media. Nick, die eigenlijk niet wilde stoppen en dus eigenlijk meer zin in zo'n tournee zou moeten hebben, rept er met geen woord over _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:29:22 #97
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205791241
Yvonne & co die constant in je nek lopen te hijgen, is tegenwoordig een goede reden om überhaupt niet bekend te willen worden. :')
pi_205791288
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat is dus het vreemde, Simon promoot die afscheidstour als een dolle op zijn socials, terwijl hij eigenlijk geen zin heeft in social media. Nick, die eigenlijk niet wilde stoppen en dus eigenlijk meer zin in zo'n tournee zou moeten hebben, rept er met geen woord over _O-
Nick wil niet stoppen, dus heeft ook geen zin in een afscheidstournee lijkt mij. en Simon wil graag door deze afscheidsvoorstellingen dank zeggen aan alle fans :)
pi_205791405
Ik heb net een klein stukje van het interview gezien, maar Nick komt op mij geëmotioneerd over in die zin, dat hij het heel jammer vindt allemaal. Misschien stom, maar het doet me denken een een verkering waarbij de één het uitmaakt en de ander verdrietig is. Dat gevoel krijg ik er een beetje bij.

En ik snap Simon wel. Op een gegeven moment ben je Rosanne gewoon spuugzat.
pi_205794566
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:29 schreef Eightyone het volgende:
Yvonne & co die constant in je nek lopen te hijgen, is tegenwoordig een goede reden om überhaupt niet bekend te willen worden. :')
Mwa, als je geen neukbunker hebt waarin je aan de lopende band vreemdgaat dan heb je niet zoveel te vrezen.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')