Aanhouden = naar het politiebureau. Staande houden nietquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is het verschil tussen staande gehouden worden en aangehouden worden? Klinkt in mijn oren als een pot nat
Als je aangehouden wordt ben je volgens mij verdachtequote:Op vrijdag 29 april 2022 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is het verschil tussen staande gehouden worden en aangehouden worden? Klinkt in mijn oren als een pot nat
Dank je welquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aanhouden = naar het politiebureau. Staande houden niet
Bij staande houden, dan word je op straat door de politie aangesproken op iets wat je fout deed (bijvoorbeeld niet stoppen voor rood licht). Je moet je dan identificeren (je ID-bewijs laten zien) en de agent kan je dan een waarschuwing geven of een bekeuring schrijven.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je welquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij staande houden, dan word je op straat door de politie aangesproken op iets wat je fout deed (bijvoorbeeld niet stoppen voor rood licht). Je moet je dan identificeren (je ID-bewijs laten zien) en de agent kan je dan een waarschuwing geven of een bekeuring schrijven.
Als je wordt aangehouden, moet je je ook identificeren maar dan wordt je door de politie meegenomen naar een politiebureau. Dit noemen mensen ook wel een arrestatie. Op het politiebureau wordt je dan voorgeleid en verhoord.
https://www.vraaghetdepol(...)0voor%20rood%20licht).
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |