Time flies.... Goedenavond lieve Stephanquote:Op zondag 8 mei 2022 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Het is alweer zo laat![]()
AvondEven volhouden nog tot 21:30 dan begint de F1 in Miami. Zin in
![]()
Hopelijk kan Max de race uitrijden zonder problemen of pechquote:Op zondag 8 mei 2022 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Het is alweer zo laat![]()
AvondEven volhouden nog tot 21:30 dan begint de F1 in Miami. Zin in
![]()
Ik verwacht een spannende race als alles goed blijft gaan ja. Ik denk dat Max wel de snelheid heeft om ze bij te houden die Ferrari’s.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hopelijk kan Max de race uitrijden zonder problemen of pech
Goedenavond lieverd en een fijne avond.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier geen televisie denk ik, komt voor mij niet echt wat op. Dus een luisterboek een miniatuurbouw
Goedenavond lieve Lee. Gefeliciteerd met Paquote:Op zondag 8 mei 2022 21:08 schreef Ole het volgende:
net gegeten met familie. Pa eergister 81 en moederdag..
Nu lekker thuis Albertoooooo en danzzzzz
81 al weerquote:Op zondag 8 mei 2022 21:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedenavond lieve Lee. Gefeliciteerd met Pa
Naar omstandigheden zeker. Gaan deze week lekker naar Portugal, zijn nog superhelder. Wel wat 'mechanische' dingen maar vooralsnog kunnen ze nog heel veel!quote:
Wat heerlijk, hopelijk kunnen ze nog lang genieten van en met elkaar en van jouquote:Op zondag 8 mei 2022 21:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Naar omstandigheden zeker. Gaan deze week lekker naar Portugal, zijn nog superhelder. Wel wat 'mechanische' dingen maar vooralsnog kunnen ze nog heel veel!
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat heerlijk, hopelijk kunnen ze nog lang genieten van en met elkaar en van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |