quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:13 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Walgelijke band.
Ze hebben ook een nummer getiteld "Pussy".
Tekst zoiets als "i have a dick, you have a Pussy, whats the problem?".
Wat vind je daar zo walgelijk aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zet nu mensen met een aparte fetish in een hele kwetsbare hoek.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit klopt wel een beetje. Mijn ouders hebben me geleerd dat ik mijn medemens met respect moet behandelen en anderen niets aan moet doen wat ik zelf ook niet zou willen.
Van vorig jaar, was destijds ook best wat gedoe over. Volgens mij heeft de betrokken persoon inderdaad ongeveer een jaar niet aan de bak gekund. Vorige maand was in ieder geval in het nieuws dat hij weer mondjesmaat werd gedraaid.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
die naam zegt me niets maar goed dat zal wel iemand wezen de van de laatste jaren bekent is
Niets. Zie spoiler, geintje.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:24 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat vind je daar zo walgelijk aan?
Ging wel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goed zo, dat serieus inhoudelijk reageren was maar vervelend hè?
Dat stuk hypocriet moet helemaal haar muil houden. Rapportje onder het tapijt houden zolang het mogelijk is om een ander te beschermen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:17 schreef DarkwingDuck het volgende:
Dit is dan wel weer hilarisch;
[ twitter ]
![]()
Ik wacht nog steeds op jurisprudentie waaruit blijkt dat penetratie met voorwerpen tot medio jaren 90 regelmatig niet bestraft werd onder artikel 243 bij afdoende bewijslast overigens.quote:
Eigenlijk heeft Johan alleen toegegeven dat hij het originele verhaal flink opgeblazen heeft, maar dan kun je je afvragen waarom hij dacht dat dat verstandig was. Als je iemand penetreert zonder goedvinden ben je fout, heb je dat niet gedaan maar pretendeer je het wel gedaan te hebben om de lachers op je hand te krijgen, ben je een idioot. In beide gevallen is het einde carriere. Dus tsja....what the hell was he thinking?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er werd geen ander verhaal verteld, maar opgehelderd. En dat maakte het wel anders.
nu ik het weer leest zeg het me wel weer iets , net zo als die Mazepin die een dame iets te hardhanding had aan gepaktquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:24 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Van vorig jaar, was destijds ook best wat gedoe over. Volgens mij heeft de betrokken persoon inderdaad ongeveer een jaar niet aan de bak gekund. Vorige maand was in ieder geval in het nieuws dat hij weer mondjesmaat werd gedraaid.
[ twitter ]
Persoonlijk vind ik fysiek geweld weer van een andere categorie, maar ieder zijn smaak.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
nu ik het weer leest zeg het me wel weer iets , net zo als die Mazepin die een dame iets te hardhanding had aan gepakt
en die Nederlander die zijn vrouw tegen een auto deur slaat ... of was het een autodeur tegen een vrouw
Bijj woke heb ik toch wel andere gedachten hoor, die zijn meer van het jou vertellen hoe je je leven moet leiden. Wat jij doet is prima, en zolang je anderen ook in hun waarde laat is dat niet woke.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit klopt wel een beetje. Mijn ouders hebben me geleerd dat ik mijn medemens met respect moet behandelen en anderen niets aan moet doen wat ik zelf ook niet zou willen.
Zo probeer ik mijn leven te leven, en dat heet tegenwoordig blijkbaar woke. Nou, ok.
De kernvraag is; doen dames dit vanwege de heren, of vanwege de dames? Ik heb het in dit geval niet over seuksuele voorkeur, maar over de competitie tussen vrouwen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is van alle tijden, en zolang als dames massaal implantaten nemen om ze groter te maken mogen wij daar meningen over hebben.
Idem met die Jolink:quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Weer zo een die wederzijdse instemming niet begrijpt... Iedereen moet met wederzijdse instemming lekker doen wat ze niet laten kunnen en daar is niks kwalijks aan...
Lollig doen over een vervelende al dan niet verzonnen situatie waarin dat duidelijk niet ontbrak is niet ok. En het was niet 1 zin.
Alsof het je overkomt. Je had er zelf geen invloed op. Laat staan dat Derksen een dader zou kunnen zijn. Nee..eigenlijk is hij een slachtoffer. Hij heeft het namelijk mee moeten maken. Verschrikkelijk toch?quote:Wat Derksen vertelde was een onschuldig verhaal over iets wat wij bijna dagelijks meemaakten.
https://www.hartvannederl(...)hypocriete-slijmerds
Een wetboek doet dat ook overigens.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bijj woke heb ik toch wel andere gedachten hoor, die zijn meer van het jou vertellen hoe je je leven moet leiden. Wat jij doet is prima, en zolang je anderen ook in hun waarde laat is dat niet woke.
Ik neem aan dat je wacht op jurisprudentie van medio jaren 90 waarbij penetratie met een voorwerp niet als verkrachting werd beoordeeld omdat 'seksueel binnendringen' van 243 niet kon worden handgemaakt? (no pun intended)quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op jurisprudentie waaruit blijkt dat penetratie met voorwerpen tot medio jaren 90 regelmatig niet bestraft werd onder artikel 243 bij afdoende bewijslast overigens.
Inderdaad, een verkrachting verzinnen en er lollig over doen om een punt te maken of stoer te doen is ook hartstikke verwerpelijk. Zeker als je zo'n groot podium hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Johan alleen toegegeven dat hij het originele verhaal flink opgeblazen heeft, maar dan kun je je afvragen waarom hij dacht dat dat verstandig was. Als je iemand penetreert zonder goedvinden ben je fout, heb je dat niet gedaan maar pretendeer je het wel gedaan te hebben om de lachers op je hand te krijgen, ben je een idioot. In beide gevallen is het einde carriere. Dus tsja....what the hell was he thinking?
+10quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat er 13 topics zijn als de helft van de users hier niet eens in staat is tot begrijpend lezen.
Je weet dat hij zelf besloot te stoppen? Als hij had gewild, was er vandaag gewoon weer een show. Hij is niet van de buis geschopt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:30 schreef Red_85 het volgende:
Maar nu de vraag:
Zijn alle wokers en cancelaars tevreden nu Derksen eindelijk van de buis is geschopt? Voelt het fijn? Zijn jullie trots op jullie eigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |