Dit is heel gevaarlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom is dat belangrijk in dit gesprek? Ze heeft een bijzonder groot mandaat aan stemmen gekregen.
Jij probeert goed te doen? Vieze deuger ben je, bah.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit klopt wel een beetje. Mijn ouders hebben me geleerd dat ik mijn medemens met respect moet behandelen en anderen niets aan moet doen wat ik zelf ook niet zou willen.
Zo probeer ik mijn leven te leven, en dat heet tegenwoordig blijkbaar woke. Nou, ok.
Goed zo, dat serieus inhoudelijk reageren was maar vervelend hè?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heel verstandig van je. Er zijn vrouwen die leggen de verantwoordelijkheid liever in handen van de man en gaan dronken en naakt op de bank out.
Dat is heel simpel te begrijpen omdat ik gisteren wel heb geluisterd naar wat ze te zeggen hadden. Dat werkt beter als je er iets zinnigs over wil zeggen. En de reden waarom ze zo moesten lachen was omdat ze ervan uitgingen dat het verhaal totaal verzonnen was. Dat dachten Gijp, Genee en Brunswijk. Later bleek het enigszins te kloppen, maar dat cruciale details (penetratie) niet waar te zijn. Dan stoppen alle verhalen m.b.t verkrachting.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, dus de mannen hebben alsnog om het eerste verhaal tering hard zitten lachen, waarom is dat zo moeilijk om te begrijpen voor je?
Eerst zei Derksen dat hij er een kaars in gestopt had en dat een officier van justitie het als verkrachting zou kunnen zien. Later zei hij dat hij alleen een kaars tussen de benen van de vrouw geplaatst had.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er werd geen ander verhaal verteld, maar opgehelderd. En dat maakte het wel anders.
Nee hoor, de term heeft dat zeker niet. De definitie is niet veranderd de afgelopen tijd. En dat valt ook te zien aan degenen die jouw post liken, zeker twee van de vier zijn behoorlijk woke.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:58 schreef Document1 het volgende:
De term woke heeft ook wel een beetje aan kracht ingeboet.Jij hebt een andere mening? Vuile woke linkshandig woke tuig.
Zo nu hoef ik niet meer over m'n proleten mening te discussiëren.
Zoals met die Bilal die een grap maakte die verkeerd uitpakte?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:08 schreef RAVW het volgende:
wat een gedoe allemaal om 1 zin ..
maar er schoot mij net ook wel even wat naar binnen
en dan heb ik het ook over de jaren 70 en 80
dat de jonge dames van toen aan jongens vroegen om hun .... te laten zien ....
dat was toen al beschamend maar daar werd nooit tegen opgetreden ....
als je dat nu zo iets doen en je zou als jongen je broek naar beneden trekken ... dan mag je 1 jaar gaan zitten
Man man wat is de tijd toch snel in het negatieve veranderd
Nee hoor, ze mag zeggen wat ze wil. Maar ik vind het uit haar mond werkelijk hilarisch klinken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, gewoon een paar journalisten die haar mening vragen. Moet je dan zeggen “ik ben Zwitserland”?
Mij gaat het om zijn woorden waaruit bleek dat er geen sprake was van wederzijdse instemming en dat op een lollige manier brengen is walgelijk ...quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
[..]
het gaat me niet om de wederzijdse instemming, maar puur om hoe gevaarlijk dit aan het worden is ...
Dat is van alle tijden, en zolang als dames massaal implantaten nemen om ze groter te maken mogen wij daar meningen over hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:04 schreef thedeedster het volgende:
Terwijl ik deze posts zit te schrijven luister ik naar de nieuwe Rammstein. Hoe lang kan "Dicke Titten" nog?
Inderdaad. En dat maakt het geen verkrachting.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eerst zei Derksen dat hij er een kaars in gestopt had en dat een officier van justitie het als verkrachting zou kunnen zien. Later zei hij dat hij alleen een kaars tussen de benen van de vrouw geplaatst had.
Dat zijn twee verschillende verhalen.
Begin er een topic over om het uit te zoeken!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Scherp. Maar ja, dat blijft sowieso de vraag; heeft deze vrouw enige vorm van emotie?
Waar is eigenlijk het bewijs dat de anekdote in kwestie op waarheid is gebaseerd?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Mij gaat het om zijn woorden waaruit bleek dat er geen sprake was van wederzijdse instemming en dat op een lollige manier brengen is walgelijk ...
Denk ik ook altijd bij hem, ligt aan z'n username denk ik. Op mij komt die niet over als van een man.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Raaaar.
Ik dacht ook dat je een vrouw was.. my bad.
die naam zegt me niets maar goed dat zal wel iemand wezen de van de laatste jaren bekent isquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:21 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Zoals met die Bilal die een grap maakte die verkeerd uitpakte?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:13 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Walgelijke band.
Ze hebben ook een nummer getiteld "Pussy".
Tekst zoiets als "i have a dick, you have a Pussy, whats the problem?".
Wat vind je daar zo walgelijk aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zet nu mensen met een aparte fetish in een hele kwetsbare hoek.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit klopt wel een beetje. Mijn ouders hebben me geleerd dat ik mijn medemens met respect moet behandelen en anderen niets aan moet doen wat ik zelf ook niet zou willen.
Van vorig jaar, was destijds ook best wat gedoe over. Volgens mij heeft de betrokken persoon inderdaad ongeveer een jaar niet aan de bak gekund. Vorige maand was in ieder geval in het nieuws dat hij weer mondjesmaat werd gedraaid.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
die naam zegt me niets maar goed dat zal wel iemand wezen de van de laatste jaren bekent is
Niets. Zie spoiler, geintje.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:24 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat vind je daar zo walgelijk aan?
Ging wel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goed zo, dat serieus inhoudelijk reageren was maar vervelend hè?
Dat stuk hypocriet moet helemaal haar muil houden. Rapportje onder het tapijt houden zolang het mogelijk is om een ander te beschermen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:17 schreef DarkwingDuck het volgende:
Dit is dan wel weer hilarisch;
[ twitter ]
![]()
Ik wacht nog steeds op jurisprudentie waaruit blijkt dat penetratie met voorwerpen tot medio jaren 90 regelmatig niet bestraft werd onder artikel 243 bij afdoende bewijslast overigens.quote:
Eigenlijk heeft Johan alleen toegegeven dat hij het originele verhaal flink opgeblazen heeft, maar dan kun je je afvragen waarom hij dacht dat dat verstandig was. Als je iemand penetreert zonder goedvinden ben je fout, heb je dat niet gedaan maar pretendeer je het wel gedaan te hebben om de lachers op je hand te krijgen, ben je een idioot. In beide gevallen is het einde carriere. Dus tsja....what the hell was he thinking?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er werd geen ander verhaal verteld, maar opgehelderd. En dat maakte het wel anders.
nu ik het weer leest zeg het me wel weer iets , net zo als die Mazepin die een dame iets te hardhanding had aan gepaktquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:24 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Van vorig jaar, was destijds ook best wat gedoe over. Volgens mij heeft de betrokken persoon inderdaad ongeveer een jaar niet aan de bak gekund. Vorige maand was in ieder geval in het nieuws dat hij weer mondjesmaat werd gedraaid.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |