SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
daarvoor heb ik LastPassquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vergeet weer steeds allemaal wachtwoordenDie heb ik dan bijgewerkt op m'n telefoon en de volgende dag op de pc ben ik het nieuwe ww weer vergeten
Berenpak01quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vergeet weer steeds allemaal wachtwoordenDie heb ik dan bijgewerkt op m'n telefoon en de volgende dag op de pc ben ik het nieuwe ww weer vergeten
Oh daarvoor heb ik een handig documentje op mn laptop en mobiel, het heet wachtwoorden en daar sla ik dan al mn wachtwoorden opquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
ja, maar ik ben ook best een boerenpummelquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie soms ook dat je foto's van jezelf terug ziet en tot de conclusie komt dat je altijd als een boerenpummel staat oid
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik ben ook best een boerenpummel
Ik lag laatst foto's van 10 jaar geleden op Lowlandsquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie soms ook dat je foto's van jezelf terug ziet en tot de conclusie komt dat je altijd als een boerenpummel staat oid
Ik heb gelukkig niet zo heel veel foto's van mezelfquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
En en en?!quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lag laatst foto's van 10 jaar geleden op Lowlands
ojee helemaalbezopenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lag laatst foto's van 10 jaar geleden op Lowlands
Ik zag laatst een oude foto van mezelf en snapte ineens dat er dagelijks mannen aan mijn kont zaten te voelen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
mooi moment om ermee te stoppen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet iets navragen in een Facebookgroep maar Facebook is dood. Heb het ook eens nodig zeg, jezus.
Valt daar meestal wel mee. Er circuleert nog wel een filmpje van me op een ander festival waar ik teveel heb gedronken. Als ik ooit ga trouwen zal die wel voorbij komen.quote:
Niet? En gelukkig?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet zo heel veel foto's van mezelf
Test dat filmpje hier anders alvast even, dan weet je welke reacties je kunt verwachtenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt daar meestal wel mee. Er circuleert nog wel een filmpje van me op een ander festival waar ik teveel heb gedronken. Als ik ooit ga trouwen zal die wel voorbij komen.
Smoefquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Test dat filmpje hier anders alvast even, dan weet je welke reacties je kunt verwachten
Oh daarom staat mijn berichtje er niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet iets navragen in een Facebookgroep maar Facebook is dood. Heb het ook eens nodig zeg, jezus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |