Lijkt me geen verstandige zet (voor Poetin).quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:24 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het doet allemaal nogal adolfiaans aan..,
Deze wordt qua analyses vrij simpel aangezien deze oorlog natuurlijk al lang verwacht en voorspeld was. Dit conflict is al in gevechtsmodus sinds 2014, dus in principe zitten we enkel in een escalatiefase.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, mateloos intrigerend wel
En wordt er eentje voor in de geschiedenisboeken qua analyses
Moeten we er alleen wel eerst 'even' doorheen 😶
https://www.bloomberg.com(...)-to-gold-commoditiesquote:
Ow, dat zou smullen zijn. Die gast heeft helemaal geen verstand van oorlogvoeren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:24 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
En het is nog maar de vraag of iedereen daar wel de echte voortgang durft te rapporteren, mogelijk is Putin vooral virtueel aan het schaken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dat zou smullen zijn. Die gast heeft helemaal geen verstand van oorlogvoeren.
Je lijkt vooral jezelf er mee klaar te stomen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:33 schreef Seeburg54 het volgende:
Is er nog iemand die denkt dat er geen WW3 komt eigenlijk?
Het lijkt dat we er al voor klaar worden gestoomd.
Rusland versus de wereld is natuurlijk geen WW3 maar gewoon een asskicking.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:33 schreef Seeburg54 het volgende:
Nee ik ben er zelf niet bang voor. Maar veel mensen om me heen wel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je lijkt vooral jezelf er mee klaar te stomen.
Een WW3 is niet een vast omkaderd iets.
Puur op conventionele wapens gaat Rusland niets doen, ze krijgen Oekrane niet eens op hun knien (gelukkig).
En met kernwapens wordt het een kort maar hevig verhaal waar ook Rusland niets mee opschiet.
Alleen had die wel een aantal jaar succes.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:24 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Deze stond in de op en kan er wel weer terug in.quote:
Die had te maken met een verdeeld Europa, en had wel een competent leger.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen had die wel een aantal jaar succes.
Een organisatie door Harry S Truman opgericht bestaande uit huur soldaten die kunnen worden ingezet waar de VS het nodig acht om hun doelen te bereiken.quote:
Welke serie is dit? The man in the High Castle ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:47 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Een organisatie door Harry S Truman opgericht bestaande uit huur soldaten die kunnen worden ingezet waar de VS het nodig acht om hun doelen te bereiken.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:53 schreef Shotty het volgende:
[..]
Welke serie is dit? The man in the High Castle ofzo?
Enfin, dat hoort thuis in TV, niet NWS
Sorry, heb die serie nooit gezien. welke is het wel?quote:
Welke partijen gaan er dan aan de zijde van Rusland meevechten? Ik zie geen enkel aanknopingspunt voor een intrede van zeg China of India in dit conflict, dus van een wereldoorlog zal sowieso geen sprake zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:33 schreef Seeburg54 het volgende:
GrFaZ der Zweite.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:24 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Scherpe beelden inderdaad. Verschrikkelijk dit oorlogsgeweld. Mensen gedood of verminkt voor hun leven, zowel lichamelijk en geestelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Excuus als deze al voorbij was gekomen. Maar wat een scherpe beelden zeg... alsof je RTS game zit te bekijken...
https://www.reddit.com/r/(...)ne_drops_grenade_on/
Edit: laatste deel had ik idd al voorbij zien komen, maar deze beelden lijken een stuk scherper.
Belarus, Donetsk, Luhansk, Abkhazia, South Ossetia & Transnistria.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Welke partijen gaan er dan aan de zijde van Rusland meevechten? Ik zie geen enkel aanknopingspunt voor een intrede van zeg China of India in dit conflict, dus van een wereldoorlog zal sowieso geen sprake zijn.
Dat maakt de kans ook kleiner dat hij snel gaat toegeven. Mobilisatie, here we come.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:24 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik gok dat mevrouw Nabiullina ook weinig op heeft met Poetin momenteel. Al haar werk ongedaan gemaakt, omdat Poetin met z'n kanon wilde slingeren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
https://www.bloomberg.com(...)-to-gold-commodities
"It is not being discussed in any way," Nabiullina told reporters at a briefing Friday after the central bank cut the key interest rate by 300 basis points. The ruble must continue to have a floating exchange rate, she said, though volatility of the currency will be higher amid capital controls imposed after Russia began its invasion of Ukraine.
Her comment appeared to contradict President Vladimir Putin's spokesman, Dmitry Peskov, who said earlier Friday that "this question is now being discussed."
Drie keer raden wie er morgen zelfmoord heeft gepleegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |