Even tot Hierquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dan kunnen we de week erna gelijk weer verder in het Even tot Hier topic
Ga je kijken, Arjen? Ik niet iig.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:28 schreef Tourniquet het volgende:
Die Jumbo-reclame.![]()
Wel knap in elkaar gezet even in een middagje.
Yup. Wat ik al eerder riep.quote:
Zodra het interview begint zap ik al naar Jinekquote:Op woensdag 2 november 2022 23:23 schreef NoCigar het volgende:
Vandaag weer ok. Het interview vind ik eigenlijk meestal slecht of oninteressant, en ook het minutenlange applaus bij zijn opkomst is nogal potsierlijk.
Het leek me ook duidelijk dat het niet veel meer was dan een filler tussen twee onderwerpen en dat het 'grappige' was dat het allemaal 'semi herkenbare' dingen waren, maar wel ontzettend random.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Yup. Wat ik al eerder riep.
En degenen die beweerden van wel mogen het uitleggen: het seizoen is voorbij.
Daar was ik ook heel benieuwd naar. Ik moet de laatste shows nog zien, maar dat hoeft nu niet meer.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:37 schreef golfer het volgende:
Grappig dat die top36 verder niet werd uitgelegd.
Het leek een soort parodie op al die top zoveel lijstjes. Bohemian Rhapsody op 2 vond ik wel veelzeggendquote:
Het was een verwijzing naar de huidige trend van complotwappies die overal niet bestaande verbanden zien.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:26 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Daar was ik ook heel benieuwd naar. Ik moet de laatste shows nog zien, maar dat hoeft nu niet meer.
Ik had zelfs nog de laatsten van de top 36 bijgehouden. De enige logica die ik er in kon vinden was dat het allemaal een beetje huiskamercultuur in Nederland was, met dingen waar Jan Modaal zich een beetje mee bezighoudt. Maar verder kwam ik niet.
Compleet anders, want in China wonen verder geen grote groepen van een buitenlandse afkomst die zich verder wel de Chinese cultuur eigen gemaakt hebben. Je zou nog kunnen stellen dat dat voor de Tibetanen wel het geval is maar dat is wat crux natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vond dat ook wel haar zwakste argument. Maar snap heel goed dat zij als inwoner van Nederland gezien wil worden. Andersom, hoe zou het zijn om in China aangesproken te worden met Hello door inwoners? Toch juist andersom? Maar ja, de 'witte' mensen hebben eeuwenlang zich beter gevoeld kennelijk.
Ga daar dan lekker verder. Dit topic gaat over Arjen Lubach zijn intussen afgelopen programma.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:41 schreef BlackLining het volgende:
In hoeveel topics woedt die oeverloze discussie inmiddels parallel aan elkaar trouwens? In NWS en POL ook al.Al die types die zo om zich heen slaan omdat wordt gevraagd of ze willen ophouden met het zingen van iets totaal infantiels als hanky panky shanghai. 'T is toch wat.
Oh? Wat is het verschil, het enige verschil is dat jij het gevoel hebt dat jouw baas daar tegen kan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kijk, ik zeg dat ook tegen mijn baas die Indo is, maar dat is om hem te kutten, ik weet dat ie er tegen kan en ik krijg ze minstens zo hard terug.
dat was een grapquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:45 schreef -Sigaartje het volgende:
Misschien moet ik eens een review maken.
Negatieve punten. wat er voor mij helemaal uit kan:
- Die top 36
Dat hoort zo: https://suitsandties.nl/hoe-draag-je-een-gilet/quote:- Dat onderste knoopje dat altijd los zit
dat was onderdeel van zijn act.quote:- Die halve zool Van het Reve (als je er geen zin in hebt, flikker dan op)
NPO1, 22:14quote:
Mooi op tijd voor de Provinciale Statenverkiezingen en Waterschapsverkiezingen.quote:
Bewust of Freudian ?quote:
Foutje, is nu hersteld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |